Přejít na obsah

Lajbror

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Lajbror's Achievements

0

Popularita

  1. Já sem si tam nechal dát ten nejlepší Tartarini. Najel sem 6 000 km a prdlo mi těsnění pod hlavou. Smůla. Na to cukání na volnoběh jsem si zvykl, respektive už to nevnímám, ale pořád to blbě startuje. Sice vždycky nastartuju, ale otáčky to nedrží tak jak by mělo.
  2. Nikdo neví co dál? Kroky udělané pro odstranění chyby: Vyměněno teplotní čidlo Vyměněny svíčky Provedeno vyčištění + základní nastavení škrtící klapky Systém zkontrolován na těsnost (falešný vzduch) Natankován kvalitní benzín u benziny Zkontrolován EGR ventil Vyčištěna vzduchová váha a zkontrolováno její teplotní čidlo Vyzkoušená jiná škrtící klapka, nastavena přes vag Závada přetrvává.
  3. Nemáte někdo schema zapojení řídící jednotky? Myslím toho jejího velkýho konektoru. Pomohlo by mi to. Je to na octavia1, 1.6MPi, 75KW, motor BFQ, R.V.2002.
  4. Tak jsem proměřil čidlo teploty ve váze i čidlo teploty chladící kapaliny a hodnoty jsou v limitu, takže měnit čidla je zbytečný. Nějaký jiný nápady? Čidlem otáček se mi nezdá, že by to bylo. Kdybych věděl, jakej má mít průběh, proměřil bych ho osciloskopem. Ale tím to asi nebude, protože jak se motor zahřeje, tak to drží otáčky dobře a čidlo evidentně funguje. Jedině, že by bylo teplotně závislý a studený dávalo špatnej signál. Ale to se mě moc nezdá. Jo a ještě sem si všiml, že když je venku 10 stupňů, tak to po nastartování drží cca 950 ot a když je 18, tak to drží cca 1100 ot. To je taky divný.
  5. Sem si v dílenské příručce našel hodnoty čidel a zítra to du proměřit. Proměřím čidlo teploty váhy vzduchu, čidlo teploty chladící kapaliny. Zatím díky.
  6. Jo, tak trochu si mě uklidnil, ale taťkovi a kámošovi to na volnoběh vůbec necuká. Tak proto to řeším. Ale teda když se vykašlu na to pocukávání na volnoběh, tak pořád tu jsou ty blbý studený starty. Dnes jsem jezdil celej den po městě, startoval tak 15x i víckrát bez sebemenšího problému. Za studena je to ale tak 6 z 10ti startů špatně. Ještě vůbec nevím, jak se to chová v zimě. Mám to auto 14 dní. Jezdí jinak fakt super. Krásnej výkon, při záběru žádný cukání, pěkně de za plynem... Ale. Za studena, když je motor dobře vychladlej to sice vždycky chytne, ale motor sebou prostě mele jak blbej a jede jakoby na normální volnoběžný otáčky, cca 790 ot. Pak teprve, až po nějaké menší době silnějšího cukání otáčky vyběhnou na cca 950 a celkem se to uklidní. Co takhle vadný čidlo teploty chladící kapaliny? Nemůžes si ECU myslet, že je motor teplejší, než ve skutečnosti je? Sem se díval, že u toho termostatu je ještě jedno čidlo. To je na co? A kde je čidlo teploty nasávanýho vzduchu? Ve váze vzduchu? Nemáte někdo schéma vstřikování této octavie? Díky.
  7. Ahoj, už pár dní řeším tento problém. Auto: Octavia1 1.6 MPi, 75KW, R.V.2002. Když je motor studený, sice vždy nastartuje, ale celkem sebou po nastartování na volnoběh škube a zdá se mi, že drží nízké volnoběžné otáčky zhruba 950 ot. (Kolik otáček má oktávka normálně mít při studeném startu cca 10 stupňů Celsia?) Postupně jak se motor ohřívá toto cukání na volnoběh ustává. Při zahřátém motoru už je to cítit jen minimálně. Projevuje se to na plyn i na benzín pouze na volnoběh. Při jízdě ale nesleduju žádné nebo zanedbatelné problémy jak za studena, tak za tepla. Čistil jsem váhu vzduchu, je vyměněněna škrtící klapka a svíčky. Teplé straty jsou vždy ok. A ještě jedna zajímavost. Když na volnoběh přidám plyn, tak zhruba na otáčkách 1100 to škube trochu víc. Mimo tyto otáčky celkem ok. Vyloučil jsem celou palivovou soustavu, protože se to projevuje na LPG i na benzín. Když stojím čumákem z kopce, tak se mi zdá, že je to horší a to je dost divný :-) Vag nic neříká. Borec v servise co měnil škrtící klapku říkal, že vagem udělal základní nastavení, že si to ještě sedne. Je to teprve 4 dny, ale moc nevěřím tomu, že si tam ještě má co sedat. Už jsem od té doby najel 500 km. Díky za rady.
  8. Lajbror

    Vag kabel

    Ahoj. máte někdo zkušenosti, že tento kabel od sejviho funguje na octavii I 1,6 s plynovou vestavbou, LPG? Zkoušel jsem na to připojit BlueTooth kabel a ten se nedokáže připojit, ale k octvii bez plynu se normálně připojí. Dík.
×
×
  • Vytvořit...