Přejít na obsah

rendaf1

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

rendaf1's Achievements

0

Popularita

  1. Problém zpět a stejně jako před opravou, nevím co s tím.
  2. Jak dopadla oprava? Je to dávno ale mám nyní stejný problém. Neví někdo? Už mi měnily pedál a dopravily nějaký drát ve svazku, po 14 dnech stejné. Pokud to někdo řešil a vyřešil prosím o info.
  3. Tak nakonec vyměněna konfortka a BSG jednotka jestli to píšu dobře.
  4. Díky, pojistky u motorů i ty v autě jsem odpojovat. Po dlouhém procházení fóra jsem se dočetl o podobných problémech ale vždy jiná příčina. Komfortku zkusím najít a odpojit. Taky jsem se dočetl o tzv. uspavani jednotek, tak to musím proměřit asi az po 10 minutách. Nevíte někdo o někom spolehlivém v okolí Liberce na tento problém? Nechci platit nějakému servisu že se v tom budou dva dny hrabat a na nic kloudného nepřijdou. Další poznatek, po odpojení konfortní jednotky chvilku odběr 0,45A,padne na 0,22A a po asi 10 min. spadne na 0,01A což by asi bylo v pořádku, při zavřeném autě(nezamčeno bo je konfortka odpojena).Takže asi problém v konfortce ,protože když jsem postupně odpojoval z ní konektory, tak to spadlo až po odpojení napájení jednotky.Na ní je napsáno AG 1K0959433CR. Jakou a podle čeho hledat jestli tam je správná.
  5. Snad nezakládám špatně ale jinde jsem nenašel, pokud existuje, omlouvám se. Problém, samovolné vybíjení baterie, proměřeno, v klidu po zamknutí auta je odběr 0,3 A a skáče to pravidelně na 0,7A. Po odpojení pojistky F3-konfortní jednotka, spadne odběr na 0,3A a nepulsuje, přesto je to dost. Netuší někdo co by ten odběr způsobovalo. Postupně vyndány všechny pojistky a odpojeny konektory ve dveřích-stejné. Dotaz, kde se nachází konfortka octavia 2 - 1,9 TDI 77KW r.v.2004.
  6. Tak problém vyřešen, na VAGU moc chyb, oprava kabelů v motorovém prostoru okolo baterky,následně vyměněn plynový pedál,vše OK.
  7. Tak dnes projeto VAGEM, vymazány chyby,projeto znovu a vyměněn spínač na brzdovém pedále, zpočátku to vypadalo nadějně, ale po pár km zase nereaguje plyn. Servisman má podezření na špatnou funkci tempomatu, zítra ho asi deaktivuje Vagem a uvidíme.
  8. Mám stejný problém, jednou mi to ukázalo: motor do servisu. Jinak žádná kontrolka na palubce nesvítí. Prý by to mohlo být podávací čerpadlo, které nedá naftu a na liště není potřebný tlak, na pondělí jsem objednaný do servisu tak uvidím. Jinak palivový filtr vyměněn, nepomohlo.
×
×
  • Vytvořit...