Přejít na obsah

pavílek

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

pavílek's Achievements

0

Popularita

  1. Jo díky za tip. Mrknu se. Kolik tě stála výměna, nebo jak si to řešil? Díky. P
  2. Pokud neznáš majitele , tak bych jen tak do tohoto motoru nešel. Je pravda, že je to poslední klasický motor od VW, ale PD je citlivé na způsob používání, servisy, olej a naftu a pokud nemáš jistotu, co s tím dělal předchozí majitel tak je to loterie. (ale to je u všech). Pokud ovšem motor dostává co potřebuje zvládne podle mě téměř nekonečnou porci km. Já ho mám. Mám ho ale od novýho. Ale při koupi ojetiny bych se ho trošku bál.
  3. Já jsem doteď s novým turbem jezdil bez problémů. Teď mám nalítáno 120 000 km a teď se mi několikrát v mrazivých dnech stalo, že se studeným motorem to auto vůbec nechtělo jet. Zase výkon v nízkých otáčkách úplně nijaký - a vytáčet studený motor? to nedělám! Jako kdyby turbo dávalo málo tlaku.....ale po ujetí pár kilometrů a drobném zahřátí motoru už to jede normálně a zase od nějakých 1300 otáček je cítit jak to zabírá a roste točivý moment. Nevíte čím by to mohlo být. Zatuhlé lopatky turba se mi nezdají - protože jezdím pravidelně, hlavně dlouhé trasy a pravidelně každý týden proženu motor přs 4000 otáček aby se pořádně regulace procvičila. Napadla mě ještě váha vzduchu, jestli by nemohla něco takového způsobovat a nebo nějaké čidlo. Ale vůbec netuším. Zatím jsem s tím nikde nebyl, protože to začlo dělat nedávno a není to nic hroznýho, protože po nějakých 5 - 10 km to začne jet normálně. A dělá to jenom v mrazu! Zná toto někdo??? Díky.
  4. Tak dostanu novou turbínu. Ale bude až v pondělí, tak do pondělka musím vydržet jezdit s tím lenochem a pak to doufám bude zase lítat jako dřív.
  5. Tak a je to. Byl jsem v servisu a že jako se nemaj čeho chytit jedině, že bych přijel právě když se to stane, spadne výkon, nevypnul bych motor a zkusili bychom to dát na diagnostiku. No a naštěstí cestou domu se to stalo, tak jsem to hned otočil a fofrem (teda ono to nejelo, takže spíš přískokem) do servisu, nechat nastartovaný a šup na diagnostiku a najednou tam na nás vybafla závada: Regulace plnícího tlaku, regulační mez nedosazena, statický. Nechápu jak je možné, že to nikdy před tím nebylo v paměti. Ale aspoň se teď mají čeho chytit. A stejně mně je to divný u tak novýho auta.
  6. JO to jsem zapomněl napsat. Od začátku tankuju jenom u Benziny, OMV, a dvakrát u Agip. Většinou jsme taknoval Verva Diesel. Od ty doby co to začlo blbnout jsem už tankoval asi 7x a pokaždé jinde a změna žádná.
  7. No to mi povídej. To je víc než divný. Vypadám v servisu jako bych si to všechno jenom vymýšlel, protože auto je prej v nejlepším pořádku!!!
  8. Zdravím vás kolegáčci ! Vím, že podobné problémy se tady řešili, ale přeci jenom bych se chtěl zeptat jestli se nenajde někdo s podobným problémem. Koupil jsem v březnu 2010 octu combi tour trumf 1,9 tdi pd/74 kW. Auto bylo v pohodě. Hroznej traktor, ale jinak pohoda i se spotřebou. Po nějakým zajetí jsem v létě jezdil běžně pod 5 litrů, když to byla dálnice tak to bylo do 6 litrů. Výkon taky pohoda. Zkrátka jsem si na tem motor zvykl a protože jezdím stále podobný trasy tak vím jak se to auto kde chová. Po nějakých 28 tis. km jsem si poprvé všiml, že něco není v pořádku. Nástup točivého momentu v nižších otáčkách (cca 1500) byl hrozně pomalej. Jako by mě někdo držel na gumovým laně za tažný. Myslel jsem si, že jsem někde nabral horší naftu. Ale ono se to stále zhoršovalo až se několikrát stalo, že výkon spadl úplně - jelo to jak stará 105 možná hůř. Tam kde jsem dřív jezdil běžně za 4 a zrychlovalo to tak jsem musel podřadit na 2 abych vůbec ten kopec vyjel. Když zastavím a chcípnu motor a nastartuju tak se to zlepší, ale stejně ten motor nemá výkon jako dřív. K tomu aby vůbec něco dělal musí točit víc jak 2000. Ty výpadky se dějí nepravidelně v mrazu i v teplotách nad nulou.... Už jsem s tím najezdil víc jak 5 tis. km ve škoda servisu jsem byl už třikrát a nikdy nic. Na diagnostice jim to nic nehlásí, vše přeměřeno a motor vykazuje 100% hodnoty. Psal jsem i dotaz přímo do škodovky, tam mně odpověděli ať to dál řeším s příslušným servisem a kdyby se na nic nepřišlo, že to budou řešit oni. Teď mám najeto 33 500 a už mě to pěkně točí, protože jsem měl úplně jiný auto dřív. Máte někdo podobnou zkušenost s takhle novým autem? Nebo jsem fakt jedinej smolař? Díky za jakoukoli návodnou odpověď, která by mohla vést k vyřešení problému.
×
×
  • Vytvořit...