Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

1.9 TDi PD 74kW

97 topics in this forum

    • 21 replies
    • 54 154 views
    • 4 replies
    • 25 756 views
    • 2 replies
    • 76 views
    • 5 replies
    • 575 views
    • 0 replies
    • 570 views
  1. zvuk z turba

    • 2 replies
    • 217 views
    • 1 reply
    • 152 views
  2. Motor nemá výkon

    • 18 replies
    • 16 086 views
  3. Špatné teplé starty

    • 6 replies
    • 701 views
  4. problém vstřiky

    • 3 replies
    • 1 028 views
  5. Octavia I kombi

    • 2 replies
    • 263 views
    • 7 replies
    • 1 568 views
    • 2 replies
    • 2 342 views
    • 0 replies
    • 478 views
    • 4 replies
    • 5 576 views
  6. Šedobílý kouř

    • 10 replies
    • 1 786 views
  7. vstřiky 1.9tdi 74kw ATD

    • 1 reply
    • 1 397 views
    • 5 replies
    • 6 033 views
    • 3 replies
    • 932 views
    • 2 replies
    • 1 083 views
    • 0 replies
    • 1 631 views
  8. CHIPTUNING

    • 16 replies
    • 12 659 views
    • 7 replies
    • 1 616 views
    • 8 replies
    • 1 543 views
  9. Spatne starty

    • 0 replies
    • 1 983 views
  10. Spojka u 1.9 TDI PD 74kW

    • 9 replies
    • 15 208 views
    • 2 replies
    • 1 629 views
    • 1 reply
    • 2 146 views
    • 2 replies
    • 1 684 views
    • 1 reply
    • 2 602 views
    • 4 replies
    • 3 461 views
  11. kolik toci

    • 1 reply
    • 2 061 views
    • 1 reply
    • 1 926 views
    • 3 replies
    • 2 074 views
  12. Octavia hrci cerpadlo?

    • 0 replies
    • 1 459 views
  13. Haldex

    • 4 replies
    • 2 665 views
  14. Problém s turbem

    • 4 replies
    • 2 896 views
  15. Uložení převodovky

    • 0 replies
    • 1 471 views
  16. Lepenie deraveho IC

    • 0 replies
    • 1 469 views
    • 6 replies
    • 3 215 views
  • Příspěvky

    • Vím o jednom řešení, říká se mu nezávislé topení 😉 Pak nehrozí, že bys měl studený motor, olej se pak ohřeje taky o dost rychleji 
    • Řekl bych, že to bude chtít u toho hybridu, aby řidič přemýšlel. Když pojede řekněme 20km a nedá mu to na celou trasu, tak v zimě raději jet jen na klasiku a plně rekuperovat. Prostě přemejšlet a nenechat ten klasický motor trpět. Představa, že na úplně studeném motoru, při jízdě na elektriku dáš kick down, motor se spustí a rovnou do plnejch otáček, to nezní hezky. Tohle může bejt pro ten spalovací motor rychlá smrt. Ale kolik uživatelů bude takhle přemýšlet? A o tomhle vůbec nikdo nemluví, jako by tento problém neexistoval. A v zimě, aby se olej vyhřál na provozní teplotu, to je klidně i více jak 25km. Na druhou stranu, když bude uživatel přemýšlet a mít tohle na paměti, tak zase naopak může tomu motoru prospět, když si bude manuálně nastavovat režim, aby minimalizoval studenou jízdu.  Ty to máš 40km, to by jsi mohl dát celou trasu jen elektricky a doma a v práci nabíjet do plnejch. Takže pro motor zase naopak pozitivní.
    • Tak tobě to může být jedno, až najdeš km které máš tak to zahodis a vezmeš jiné.
×
×
  • Create New...