Jump to content

1.9 TDi PD 74kW


117 topics in this forum

    • 22 replies
    • 66.9k views
    • 4 replies
    • 33.9k views
  1. Spotřeba motoru 1 2

    • 43 replies
    • 33.4k views
    • 1 reply
    • 428 views
    • 4 replies
    • 2.4k views
    • 19 replies
    • 5.5k views
  2. Rachtání motoru

    • 1 reply
    • 3.4k views
    • 2 replies
    • 4.2k views
  3. Zahrievanie motora

    • 1 reply
    • 2.9k views
    • 3 replies
    • 3k views
  4. Nesepne turbo

    • 4 replies
    • 1.2k views
    • 2 replies
    • 1.3k views
    • 1 reply
    • 2.5k views
    • 3 replies
    • 1.6k views
    • 1 reply
    • 1.4k views
  5. Auto padá do nouze

    • 0 replies
    • 1.9k views
    • 0 replies
    • 2.2k views
    • 2 replies
    • 1.3k views
    • 4 replies
    • 2.5k views
  6. Start TDI PD- žhavení

    • 0 replies
    • 1.2k views
    • 1 reply
    • 927 views
  7. Spojka

    • 1 reply
    • 1.4k views
    • 7 replies
    • 2.4k views
    • 1 reply
    • 2.7k views
    • 3 replies
    • 1k views
    • 6 replies
    • 5k views
  8. binkry a svetla

    • 2 replies
    • 1k views
  9. Turbo vynechává

    • 2 replies
    • 2.9k views
    • 11 replies
    • 2k views
    • 2 replies
    • 1k views
    • 5 replies
    • 2.2k views
  10. zvuk z turba

    • 2 replies
    • 1.7k views
    • 1 reply
    • 851 views
  11. Motor nemá výkon

    • 18 replies
    • 23.8k views
  12. Špatné teplé starty

    • 6 replies
    • 4.7k views
  13. problém vstřiky

    • 3 replies
    • 3.6k views
  14. Octavia I kombi

    • 2 replies
    • 1.3k views
    • 7 replies
    • 2.7k views
    • 2 replies
    • 4.4k views
    • 0 replies
    • 1.1k views
  • Příspěvky

    • Ahoj. šťastný to chlapec.   Vyměněno: - rozvody, upevňovací šroub kliky, těsnění, olejový filtr, motorový olej, vodící rolka, drážkový řemen, elektromagnet N205, držák pro uložení vačkových hřídelí (původní už neměl sítko a byl vydřený kolem ventilů), elektromagnetický ventil časování vačkové hřídele.   Chrastivý hlasitý zvuk v nízkých otáčkách (hlavně při přidávání plynu) při zahřátém motoru stále přetrvává. Mechanik zjistil vůli mezi vačkovou hřídelí sání a jejím "ozubeným kolem" (omluvte můj neodborný popis dílu).
    • Ahoj já měl podobný problém a u mě se to vyřešilo výměnou rozvodů + poškozených dílů.
×
×
  • Create New...