Jump to content

1.9 TDi PD 74kW


113 topics in this forum

    • 22 replies
    • 60.6k views
    • 4 replies
    • 30.5k views
    • 1 reply
    • 1.2k views
    • 3 replies
    • 700 views
    • 1 reply
    • 990 views
    • 1 reply
    • 378 views
  1. Auto padá do nouze

    • 0 replies
    • 683 views
    • 0 replies
    • 1.4k views
    • 2 replies
    • 593 views
    • 4 replies
    • 1.3k views
  2. Start TDI PD- žhavení

    • 0 replies
    • 630 views
    • 1 reply
    • 490 views
  3. Spojka

    • 1 reply
    • 844 views
    • 7 replies
    • 1.3k views
    • 1 reply
    • 1.4k views
    • 3 replies
    • 566 views
    • 6 replies
    • 3k views
  4. binkry a svetla

    • 2 replies
    • 601 views
  5. Turbo vynechává

    • 2 replies
    • 1.8k views
    • 11 replies
    • 1k views
    • 2 replies
    • 590 views
    • 5 replies
    • 1.3k views
  6. zvuk z turba

    • 2 replies
    • 947 views
    • 1 reply
    • 579 views
  7. Motor nemá výkon

    • 18 replies
    • 20.5k views
  8. Špatné teplé starty

    • 6 replies
    • 2.6k views
  9. problém vstřiky

    • 3 replies
    • 2.4k views
  10. Octavia I kombi

    • 2 replies
    • 800 views
    • 7 replies
    • 2.2k views
    • 2 replies
    • 3.4k views
    • 0 replies
    • 920 views
    • 4 replies
    • 6.5k views
  11. Šedobílý kouř

    • 10 replies
    • 3.8k views
  12. vstřiky 1.9tdi 74kw ATD

    • 1 reply
    • 2.3k views
    • 5 replies
    • 17k views
    • 3 replies
    • 1.4k views
    • 2 replies
    • 1.6k views
    • 0 replies
    • 2.4k views
  13. CHIPTUNING

    • 16 replies
    • 15.7k views
    • 7 replies
    • 2.1k views
  • Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 46 Guests (See full list)

    There are no registered users currently online

  • Příspěvky

    • Věřím že FL bude o něco lepší, hlavně ty CR motory. Problém je ten že FL ve stavu ve kterým by se mi líbil není cenově už tak daleko od Octavie 3. 
    • No tak to v každém případě tě tento typ vozu, který jsi testoval ani nemohl nijak nadchnout nebo přesvědčit a to naprosto chápu.  Máš mnoho zkušeností a motoristické srdce škodovkáře, ale přijeď za mnou a nechám Tě projed v mé sériové O2 FL která má nahrkáno 320 000 km a věř, že velice rychle změníš názor, tak jak jsem já změnil v době kdy jsem přesedlal z Octavia 1 rotačky a věř, že mi ji bylo ku..va tak líto prodávat.
    • Tak menší aktualizace k mému rozhodnutí ohledně prodeje té mé jedničky... už minulý týden jsem se rozhodl že si ji ještě ponechám ovšem včera jsem našel tuto O2, dnes jsem se na ní byl podívat a když pominut technický stav který byl teda tragický tak O2 je pro mě jedním velkým zklamáním. Alespoň jsem se alespoň utvrdil v tom že se nevyplatí přecházet z Octavia 1 do O2. Ano vím že FL by byl možná lepší ale mně osobně zklamala prostornost. Ve předu jsem se díky přístojové desce a středovému panelu cítil opravdu stísněně, kvalita těch použitých plastů na mě teda také působila jako horší než u Octavie 1 a jízdní vlastnosti mě teda moc neoslovili.  A konkrétně k tomu to kousku... ve předu šlo vidět že asi menší ťukanec v minulosti proběhl, na levým zadním lemu chyběla ochranná folie a šlo vidět že byl lakovaný, přední blatníky samozřejmě měněné, spodky prahů vepředu malinko promáčklé. Po nastartování v motoru šla slyšet volnoběžka a hlavně mi bylo divné že voda v expanzce byla u minima. Teď ale to hlavní, prodávající mě nenechal ani pořádně svézt prvně řídil on přičemž už on měl problém se rozjezd, dovezl mě na kopeček za město a předal mi to ať jedu po rovince zpět do bazaru. Po tom co jsem teda sedl za volant já jsem zjistil že spojka je úplně po smrti, pedál jak bahno, zabírala úplně na začátku s tím že ten záběr byl o proti třeba 1.9 81KW ASV, nebo Mondeu 2.0Tdi fakt slabý a muselo se přidat hodně plynu.  To je asi vše, no prostě to nedopadlo a Octavia 1 zůstává. 🙂 
×
×
  • Create New...