Přejít na obsah

Motorider

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Motorider's Achievements

0

Popularita

  1. Dobrý den tak problém vyřešen.. :) Nejdříve dělány rozvody, problém ale přetrval tak jsem se o tento problém zajímal víc dohloubky. Našel jsem u známého na vrakovišti funkční rozdělovač. Chtěl za něj pár korun tak jsem ho vzal.. To celkem pomohlo ale pořád jsem cítil že plyn nejde tak jak by měl jít.. Koukal jsem po bazarech a našel škrtící klapku (origo) za 2000 (používaná, vyndaná z auta po bouračce). Po její výměně už je všechno okej :) Ty nízké otáčky po nastartování způsoboval termostat, který jsem reklamoval. Děkuju vám za udání směru kde mám hledat chybu. :)
  2. Klapka už jednou blbla, vyčistil jsem jí a přes VAG opět nastavil hodnoty. Myslíte že by to mohlo být tím?
  3. Dobrý den, nezlobte se že zase otravuji ale vyskytl se na autě jeden obrovský problém. Potřeboval jsem něco vyzkoušet ohledně zvuku auta a asi 2x jsem ho vytočil na neutral do omezovače. Zhruba po 2 dnech jsem šel auto nastartovat. Motor chvíli škytal (to obvykle nedělá, chytal hned), a když naskočil držel cca. 400-500 otáček. Od té doby pokaždé když nastartuju, drží tuto hodnotu. Nyní dokonce musím startovat s plynem, jinak by nenaskočil vůbec. Když mám zařazeno a přidám plyn v nízkých otáčkách, motor vůbec netáhne asi 3 vteřiny a najednou vystřelí jak raketa. Mám dojem že mi poskočil řemen o zub, najeté km tomu odpovídají (najeto 180 000, životnost řemenu 90 000 a majitel předemnou ho prý neměníl takže byl měněn nejspíš jen jednou), zítra ho jdu vyměnit. Kamarád mi ale řekl, že by to mohla být vačková hřídel. Celkem se toho bojím. Vyndal jsem svíčky a ty jsou úplně zoxidované (bílí povlak) a taky hodně špinavé. Nevíte co by to mohlo značit? Nemůže si motor přisávat vodu? (ale nepřijde mi že by se její hladina hýbala) Zítra je vyměním, ale to nejspíš nebude ten problém.. Můžete mi prosím poradit co ještě bych měl zkontrolovat? Děkuji za odpověď.
  4. Dobrý den. Tak termostat vyměněn (komplet i s domkem), a vše je zatím v naprostém pořádku. Mockrát vám všem děkuju za rychlou a přesnou pomoc s řešením. ;)
  5. Zdravím. Tak dneska jsem zkusil to co jste říkal o stání na místě. Nastartoval jsem a jel jsem to projet. Topení jsem úplně vypnul a motor nechal tak 2 minuty běžet. Poté jsem to jel projet. Zhruba po 5 minutách tam bylo 90°. Chvíli jsem jezdil a teplota kupodivu nestoupala. Poté jsem zastavil a nechal auto běžet (topení pořád vypnuté). Po 5 minutách poprvé sepnul ventilátor a běžel zhruba 30 vteřin (nejspíš sepínal i za jízdy ale to jsem neměl možnost zkontrolovat). Po dalších 5 minutách se motor začal lehce přehřívat. Chladič byl dole celekem studený ale nahoře a uprostřed normálně zahřátý. Ventilátor vždy poté sepnul zhruba na těch 30 vteřin. Když už se auto relativně hodně hřálo, ventilátor sepínal zhruba každé 4 minuty na dobu těch 30 vteřin. Zdá se mi to málo. Pořád se bojím toho že špatně udělali to těsnění pod hlavou. Chodím do školy, takže nemám moc peněz (z toho co mám chystám repas převodovky a rozvody), proto se toho tak bojím že budou další výdaje. Děkuji za odpovědi. ;)
  6. Děkuju za rady :) A omlouvám se že se ptám na takovou blbinu, ale přecejenom je to moje první auto tak jsem ještě vycukanej z každý prkotiny a napadaji mě hned ty nejhorší scénáře :D
  7. Mockrát děkuju za radu. Když to nechám běžet tak se nepřehřívá. Držít to. Ikdyž je fakt že to drží když je zaplé topení. Zítra to naškrábnu a zkusím to s vypnutým topením. Děkuju za radu, tím termostatem by to možná být mohlo, to je pravda.
  8. Dobrý den. Mám škodu octavii r.v. 1998, do provozu 1999, 55kW - benzín. Auto má najeto 184000km. Mám problém - když topení jede na max. teplota zůstává na prostřední rysce (mám pocit že je to 90°Celsia). Když ale vypnu topení úplně, nebo ho moc ztlumím, auto se začne přehřívat (při rychlosti 50-100km/h). Chápal bych to v létě, ale teď když je 7° nad nulou, přijde mi to divné že se motor nestíhá uchladit. Nedávno mělo být dělané těsnění pod hlavou a ventilátor spíná (jsem nový majitel, takže nevím jestli ho opravdu dělali, každopádně pod víkem u těsnění olej neteče). Olej v chladící kapalině taky nemám a nemám ani bílý povlak kolem víčka oleje. Nevíte prosím čím by to mohlo být? Nebo nesetkali jste se s tím někde? Mockrát děkuji za případné rady nebo doporučení. V autech se trochu vyznám ikdyž nejsem profesionál, takže to sem můžete klidně prát pod tlakem :D . Moc děkuji za vaší pomoc. :)
×
×
  • Vytvořit...