Zdar borci, pls mám připravený řetěz i napínák. Měnil jste si to někdo sám? Co jsem koukal do příručky, tak musí jít dolu i vysokotlaký čerpadlo aby se člověk dostal k poslendímu šroubu toho deklu řetězu. Je tam něco na co si dát extra pozor u toho čerpadla? A jak jste případně vyřešili aretaci vaček?
Autorizák si za výměnu poptává 21tis vč. materiálu. Nemáte kontakt na nějaký servis který už to dělal a neměl cenu jak pro majitele ropného vrtu? :D
Etka mi hodila tohle číslo, tak je možné že mají ten termostat stejný. To cos poslal ty je jen skň termostatu.. Já budu mít porblém právě v tom roztažným elementu :/
Prosím vás je u kodu motoru BVY měnit celý komplet termostat (tzn celý ten plast s konektorem - stojí od 2ky nahoru) nebo stačí jen pružný díl http://www.cc-autodily.cz/skrin-termostatu-2 ?
Nebo je nejlepší vzít jak skřín termostatu tak termostat samotný?
Díky moc. Jo a kdybyste přihodili poznatek kolik času to v servisu zabere ta výměna tak jsem nejvíc happy :)
Zdar chlapi,
s FSI mám najeto za 2,5 roku 60 000km, všechno na N95 s průměrnou spotřebou 7,416. Na N98 to jede líp, ale že by to na N95 bylo utrpení to fakt ne.