Jump to content

2.0 FSI (110 kW)


85 topics in this forum

  1. Poruchy a problémy 1 2 3 4 5

    • 127 replies
    • 89.1k views
  2. Spotřeba 1 2 3 4 6

    • 179 replies
    • 75.8k views
  3. Technická data

    • 1 reply
    • 11.8k views
    • 0 replies
    • 305 views
    • 4 replies
    • 777 views
  4. Snímač NOX 1 2

    • 38 replies
    • 22.8k views
  5. Porucha hlasi EPC

    • 3 replies
    • 910 views
  6. Převodovka 2.0fsi 4x4

    • 0 replies
    • 2k views
    • 13 replies
    • 1.7k views
    • 1 reply
    • 959 views
    • 4 replies
    • 1k views
    • 1 reply
    • 794 views
  7. NOX senzor

    • 3 replies
    • 1.7k views
    • 6 replies
    • 1.5k views
    • 3 replies
    • 3.3k views
  8. Silné vibrace motoru

    • 9 replies
    • 2.7k views
  9. Brneni motoru

    • 2 replies
    • 1.2k views
  10. Octavie 2

    • 0 replies
    • 652 views
  11. Octavie 2

    • 0 replies
    • 482 views
    • 1 reply
    • 1.3k views
    • 0 replies
    • 882 views
  12. Klimakompresor

    • 0 replies
    • 733 views
  13. Kuna v motoru

    • 0 replies
    • 658 views
    • 0 replies
    • 979 views
  14. Rachtavý zvuk při rozjezdu

    • 1 reply
    • 859 views
    • 0 replies
    • 1.3k views
  15. octavia 2.0fsi klepe motor na volnobehu 1 2 3

    • 70 replies
    • 45.9k views
  16. Postup výměny řetízku

    • 2 replies
    • 2.5k views
  17. Prevodovka 2.0 fsi 4x4

    • 0 replies
    • 1.2k views
    • 0 replies
    • 1.5k views
    • 0 replies
    • 1.9k views
    • 0 replies
    • 2k views
  18. 2.0FSI 4x4

    • 6 replies
    • 5.8k views
  19. Chip na FSI

    • 3 replies
    • 2.4k views
    • 8 replies
    • 5.1k views
  20. 2.0 FSI 110kw zle startovanie za studena

    • 5 replies
    • 5.2k views
  21. Chrčení motoru

    • 3 replies
    • 3.2k views
  22. Převodovka 1 2 3

    • 69 replies
    • 30.5k views
  23. Chladičová stěna

    • 0 replies
    • 1.7k views
    • 21 replies
    • 6.8k views
  • Příspěvky

    • Ahoj, Snad nebude vadit když tohle téma ještě otevřu a že nemám škodu ale vw se stejným motorem, konkrétně Golf 5 BKD 2004. Jedná se mi o to, při zahřátem motoru "těžkopádně chcípá". Nedávno se mi rozsvítila kontrolka motoru a po diag. byla zjištěna vadná klapka. Klapku jsem vyměnil (koupil jsem FEBI), motor už nesvítí, ale jakmile se auto ohřeje na provozní teplotu, tak tězkopádně chcípne, zdá se mi i občas že je slyšet, jako kdyby klapka nedokázala držet zavřená a párkrát se pootevřela na vypnutí klíčku. Na studeném motoru, když potřebuju třeba jen kousek popojet tak chcípne nádherně. Je tedy trochu slyšet dvouhmota na sešlápnutou spojku, ale snažím se přijít na to, jestli se někdo s tímhle už takhle nesetkal i po výměně klapky. Jestli tedy jít po další klapce a tuhle vyreklamovat, i přes to, že na diagnostice už to nic neřekne, nebo se zaměřit spíš už směrem spojky a setrvačníku.  
    • Ten volant je pecka 👍
    • Právě, že 105 berou jako pracovní a termostat je taky na 105°C Vypínat by se měl kompresor až při 119°C a zapínat zas při 112°C dle příručky, kdyby docházelo k přehřívání. Jinak bez klímy drží tak 102-103,5°C
×
×
  • Create New...