Přejít na obsah

RomanX

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

RomanX's Achievements

0

Popularita

  1. Na foru dieselpower čtu, že tento problém se vyskytuje u Octavie II, motoru BKD. Nikde ale není řešení.
  2. Za kopírování příspěvku se omlouvám, naskakuje to automaticky samo. Kabel mám bohužel jen čínu. Zatím vše vpohodě, kódoval jsem dení svícení, mazal chyby. Že by takovou prkotinu neuměl.
  3. Ahoj, zkouším to Vagem 12.12 . Roman
  4. Ahoj všem, jsem šťastným majitelem Octavia II rv. 2005, motor 2,0 BKD 103kw. Po výměně oleje,jsem resetoval servisní iterval přes Vag. Nastaven je dlouhodobý servisní interval na 30 000km. Chci používat fixní servisní interval do 15 000 km. Jelikož mám čidlo v olejové vaně, nakódoval jsem přístrojovku na QG2. Do tohoto kroku jse vše tváří v pohodě. Problém nastane jakmile v kanále 45 změním kvalitu oleje na 1 (0001), tak se uzavře kanál 42, 43. Tyto kanáli hlásí chybu a není možné žádné jejich nastavení. Nastavení maximálních km na 15 000 nebo méně a nastavení časového úseku pro olej na jeden rok. V druhé možnosti přes Vag tlačítko SRI reset, nastavení stálého intervalu. System hlasí že nemohl zapsat hodnoty do kanálu 42,43. Dělám někde chybu, nebo je to normální? Už nevím jak dál. Děkuji všem za radu, Roman
  5. Dobrý den, mám v plánu koupě motoru 2.0 tdi 103kw z havarovaného vozu. V případě že auto při havárii šlo přes střechu, motor byl vzhůru nohama. Může být tímto motor nějak poškozen? Na co dát pozor?
×
×
  • Vytvořit...