Přejít na obsah

OneHalf

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

OneHalf's Achievements

0

Popularita

  1. Dobrý den, existuje na trhu ELM 327 diagnostika ktorá mi ukáže TDI graf? Idem menit rozvody a chcel by som to potom skontrolovat lebo to určite pasovat nebude. Či potrebujem normálne počítač a VAG-COM soft? Dik.
  2. Ahoj, potrebujem poradit jestli je možné popripade jak upravit maximální hranici otáček motoru. Dik.
  3. Tak vymenil som relé 109 a zatial je všetko OK. Vdaka.
  4. A to môže spôsobiť vypnutie motora počas jazdy? V autách sa nevyznám ale myslel som si že ked raz motor naštartujem tak žhavenie už nieje treba. Zajtra skontrolujem poistky(bude ich treba premerať multimetrom alebo sa dá nejako vizuálne rozlišiť či je poškodená?), ak budú ok kúpim relé a vymením ho. Vieš mi povedať ktorá je to poistka? Na tomto linku http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=208 som v tabulke nenašiel pojem poistka žhavenia. Dakujem.
  5. Pridavam video. Cez noc som nechal nabit baterku. Pripojil som ju, auto vporiadku naštartovalo. Vypol som motor. Po 2 minutách som chcel znova naštartovať a stalo sa toto. Palivové čerpadlo vyzerá byť ok.
  6. Dobrý den, mám Octaviu 1.9 TDi 66kW AGR (r.v. 2000). Pred týždnom som išiel do obchodu(vzdialeného asi 3km), auto v poriadku naštartovalo, všetko bolo ok. Zaparkoval som a vypol motor. Za 2 minuty som bol naspäť a auto nechcelo naštartovať(len točilo a nenabehlo).Pred štartovaním mi svietila červená kontrolka batérie. Išiel som sa pozrieť či nieje zasunutý ten zdochýnací ventil. Všetko vyzeralo OK. Nasadol som znovu do auta a po cca 1min som skusil znovu a motor nakočil uplne normálne(po cca 1-2s). Vrátil som sa domov. Na druhý den to isté. Ráno idem do obchodu, vypnem motor, prídem za 2 min a nechce naskočiť. Zdochýnací ventil bol ok. Po 2 minutách som to skusil znova a motor pekne nabehol. Tak som vyšiel z parkoviska a po 200m na križovatke zastavil na červenú. Zaradil som neutrál, pustil spojku. Auto po cca 15 sekundách zdochlo. Znova nešlo naštartovať, len točilo. Po 2 minutách pekne naskočilo a došiel som domov. Kedže mi pred štartovaním svietila červená kontrolka batérie myslel som si že je snád baterka vybitá(kedže som celý týžden jazdil krátke trasi po meste ked sa ani motor nestihol zohriat). Tak som sa vybral na dlhšiu trasu (cca 60km) nech sa trochu nabije. Štart bol ok, vyšiel som z mesta na obchvat a po cca 5km pri rýchlosti 90km/h sa ozvalo pípnutie, rozsvietila sa červená kontrolka oleja, otáčky spadli na 0, vypol sa posilnovač riadenia a motor(niesom si celkom istý či to bolo v tomto poradí, stalo sa to rýchlo). Zastavil som, skontroloval hladinu oleja v motori aj v serve( všetko ok). Po 2 minutách sa mi znova podarilo naštartovať a dojsť domov(pri rýchlosti 50km/h). Dneska som bol nanom v práci( znova krátka trasa asi 4km) a všetko bolo ok. S autom som doteraz jazdil len dlhé trasi po dialnici, každý den 100km tam a 100 naspäť. Nikdy nebol žiadny problém. Akonáhle som len pár dní jazdil tieto krátke trasi začalo sa diať toto. Napadá niekoho čím by to mohlo byť alebo nemal niekto podobný problém? Dakujem za ochotu a ospravedlnujem sa že je to tak rozpísané a za prípadné chyby(niesom automechanik ani som nemal jednotky zo Slovenčiny). :)
×
×
  • Vytvořit...