Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

Elektrika

Vše o elektrice u Škoda Octavia I.

2 004 topics in this forum

    • 342 replies
    • 164 288 views
    • 220 replies
    • 71 331 views
    • 295 replies
    • 125 225 views
    • 46 replies
    • 50 455 views
    • 17 replies
    • 1 996 views
    • 11 replies
    • 1 750 views
    • 11 replies
    • 576 views
    • 7 replies
    • 286 views
  1. Nejde chcípnout

    • 17 replies
    • 244 views
    • 1 reply
    • 92 views
    • 5 replies
    • 4 112 views
  2. Stahování oken

    • 0 replies
    • 42 views
    • 8 replies
    • 166 views
    • 3 replies
    • 80 views
    • 20 replies
    • 738 views
    • 2 replies
    • 398 views
    • 0 replies
    • 61 views
    • 3 replies
    • 124 views
  3. Nesvítí osvětlení kufru

    • 28 replies
    • 28 988 views
    • 7 replies
    • 137 views
    • 14 replies
    • 553 views
    • 4 replies
    • 240 views
    • 6 replies
    • 158 views
    • 22 replies
    • 397 views
    • 1 reply
    • 123 views
    • 2 replies
    • 252 views
    • 12 replies
    • 283 views
    • 3 replies
    • 124 views
    • 5 replies
    • 237 views
    • 4 replies
    • 100 views
    • 1 reply
    • 156 views
    • 8 replies
    • 574 views
    • 6 replies
    • 168 views
  4. Servomotor pretlakove klapky (V71)

    • 9 replies
    • 6 050 views
    • 0 replies
    • 132 views
    • 0 replies
    • 141 views
    • 7 replies
    • 238 views
    • 1 reply
    • 130 views
    • 0 replies
    • 99 views
    • 1 reply
    • 194 views
  • Příspěvky

    • Ne, rádce řazení je tam k tomu, abys co nejdřív skončil v servisu a platil škodovce.  Mně třeba (na benzínu) radí řadit 6ku asi tak v 55km/h, což by znamenalo otáčky těsně nad volnoběhem - naprostá pitomost. Vyhýbej se jízdě pod 1500 otáček a plnýmu plynu pod 1800-2000. To samý platí dvojnásob se studeným autem. Obecně když slyšíš, že ten motor duní, tarokuje, vibruje celým autem, a zcela očividně se mu to nelíbí, tak se mu to opravdu nelíbí 😄
    • Doporučovadlo je nastavené na co nejnižší emise CO2. CO2 jsou velmi úzce spojené se spotřebou, tedy možná ušetříš nějakej ten desetník za naftu. Když budeš řadit podle doporučovadla, ledovce budou asi tát pomaleji, ale ty si zkurvíš auto. Jako první půjde pryč dvouhmotový setrvačník, ptorože Tě nutí podtáčet. Těžko říct, jak / kdy nejlépe řadit, obecně platí, že nejefektivnější je využívat pásmo s nejvyšším točivým momentem. Nevím, přesně, u Tebe odhaduji něco jako 2000 - 4000 otáček. Samozřejmě, dá se to šimrat v pohodě na 1200, ale pak při požadavku na zrychlení podřaď, jinak si ten setrvák vodpálíš. Stejně tak je zbytečné dlouhodobě jezdit 4000. Neboj, získáš pro to cit, brzy 😉
    • Sytě vínová nevypadá špatně na emkových modelech jinak souhlasím s klukama
×
×
  • Create New...