Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

Elektrika

Vše o elektrice u Škoda Octavia I.

2 052 topics in this forum

    • 297 replies
    • 138 245 views
    • 348 replies
    • 177 113 views
    • 47 replies
    • 54 335 views
    • 220 replies
    • 79 655 views
    • 9 replies
    • 547 views
  1. dálkové centrální ovládání 1 2

    • 30 replies
    • 29 693 views
    • 3 replies
    • 147 views
    • 3 replies
    • 56 views
  2. Airbag

    • 0 replies
    • 78 views
    • 19 replies
    • 1 659 views
    • 5 replies
    • 256 views
    • 0 replies
    • 35 views
    • 3 replies
    • 199 views
    • 0 replies
    • 41 views
    • 4 replies
    • 187 views
    • 1 reply
    • 79 views
    • 4 replies
    • 561 views
    • 3 replies
    • 142 views
    • 8 replies
    • 220 views
    • 0 replies
    • 30 views
    • 5 replies
    • 178 views
    • 5 replies
    • 191 views
  3. Centrální zamykání

    • 9 replies
    • 515 views
    • 3 replies
    • 125 views
    • 2 replies
    • 152 views
    • 1 reply
    • 93 views
    • 28 replies
    • 3 355 views
    • 12 replies
    • 264 views
    • 2 replies
    • 71 views
    • 20 replies
    • 1 088 views
  4. Zasuvka na tazne

    • 24 replies
    • 690 views
    • 4 replies
    • 291 views
    • 8 replies
    • 586 views
    • 3 replies
    • 239 views
  5. elektro

    • 2 replies
    • 125 views
    • 4 replies
    • 222 views
    • 8 replies
    • 317 views
  6. Změna/výměna budíků 1 2

    • 58 replies
    • 10 572 views
    • 1 reply
    • 259 views
    • 7 replies
    • 9 180 views
  • Příspěvky

    • Tak se mi nakonec podařilo povolit i to velké jakoby víko. Je to normálně pravý závit. Ale rukama to povolit nešlo. Musel jsem vzít větší kladivo, kus ploché oceli a opatrně střídavě bouchat do těch výstupků na víku pomalu se to uvolnilo a začalo otáčet, Bohužel gumové těsnění pod tím - teda jeho spodní část se zřejmě dlouhodobým působením výparů benzínu "stala doslova nutelou, kterou bylo možné namazat na chleba. Když jsem těsnění stahoval z čerpadla, tak se zřejmě celkově ještě natáhlo (zvětšil se obvod-délka), takže potom to s tím znovu zpět zkušebně nasadit nešlo (nutelovou mazlavou část jsem odstranil a nechal jen tu pevnou) protože se tam krčila a vadila ta protažená část.... No zkusil jsem zkušebně napojit to čerpadlo na 12 V zda půjde poznat, jestli to teda jede (samozřejmě po vylití benzínu, jelikož do nebe ještě nechci....drátky při dotyku u konektorů jiskří....) ale jen to tak bručelo, z čehož jsem bohužel nepoznal, zda to je zvuk otáčení čerpadla, nebo že by bylo nějak spálené.....samotné čerpadlo se mi z obalu vytáhnout nepodařilo..... Nemáte někdo tip jak poznat, že čerpadlo jede ? 
    • Zdravím chlapy, mám Octavia 3 1.6TDI 81KW, 2015, najeto 113k a mám s ní tyto dva problémy níže. Než se začnu modlit k bohu, možná mi pomůže tady někdo z vás. :) 1) Pokud zatočím jen lehce doleva, auto začne dělat příšerný bordel z levé části auta. Mně to přijde odněkud od kola, ale někomu to přijde jako z levé části motoru. Nejprve to dělalo jen v "plném rejdu", ted už stačí jen lehce pootočit volantem doleva. Jakmile volant srovnám, je po zvuku.  Tento "bordel" auto dělá zvláště, když šlapu na plyn. Jakmile sundám nohu z plynu, zvuky jsou nepatrné. Před měsícem bylo měněné levé ložisko a levý homokinetický kloub, před Vánoci také kotouče a destičky a bohužel výsledek žádný. Otci (mechanik) také přijde jako kdyby zvuky ani nebyly mechanické, spíše jako když vyleze nějaká hadička. Auto jsme testovali nahoře na zvedáku, otec pod ním, ale nic neviděl.. Zvuk je velmi otravný a už jsem z toho dost neštastný. 😄 Poté, co jsme to již vzdali, bylo auto i v Tukasu a po 2 hodinách mi ho mechanik stejně vrátil, že neví co s ním.  Známý má již "čtyřokou" Octavii, rok starou a najeto 15k a má stejný problém. Možná jste již tedy také někdo řešil ? :) 2) Za studena auto, než se ohřeje, šílené píská. Vyměnili jsme řemen u altíku a auto píská dál. Řemen jsme poté potřísnili nějakým speciálním lepivým sprejem a bylo po pískání. Nicméně druhý den ráno opět tento zvuk v plné parádě nastoupil. Dočetl jsem se tady od vás, že Octavia 3 údajně trpí na vodní pumpu (obvykle právě kolem 100k) a mohlo by to být tím. Chci jsem se zeptat na váš názor zda by to opravdu mohla být vodní pumpa než jí vyměním i s rozvody ve 113k. Pumpa mi totiž zatím nevytekla a motor se také nepřehřívá.. Problém trvá cca od Vánoc. Předem moc díky za všechny případné rady !
    • Sem hodim naky video z kamery 🙂
×
×
  • Create New...