Přejít na obsah

Billy Bob Bean

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Billy Bob Bean's Achievements

0

Popularita

  1. Řeším teď takový už téměř nevyřešitelný problém. Měnil jsem zadní bubny + obložení. Jedna strana bez jediného problému. Na druhé straně se mi po sešlápnutí pedálu zablokuje kolo a nejde odblokovat jinak, než odjištěním klínku. Buben při protáčení lehce škrtá, tohle mi dělají obě strany stejně. Bubny a obložení Meyle. Na brzdící straně jsem už vyměnil kompletně celý mechanizmus samostavu a prase. Jediný co zůstalo origo je akorát ten plechový štít. Dělá to neustále a vůbec se mi to nedačí odstranit. Absolutně to nechápu. Nesetkal se s tím někdo?
  2. Teď jde o to jestli se na to nevysrali. Já ještě budu v pondělí zkoušet geometrii, tak jsem zvědav. Po nějaké době jsem na to hodil bobek a te´d jak jsem shazoval zimáky, tak byly sjetý vnitřní hrany
  3. Vůle v řízení by se měla dát odhalit docela jednoduše. Figurant zašlápne brzdu a cuká volantem ze strany do strany. Ty si oběháš všechny pohyblivý části řízení. Metoda ala STK. Kdby se to ještě měnilo s plynem, tak by mohl být možná vnitřní homokloub s vyššíma vůlema. Felicie tohle dělaly, jestli se nepletu, Octa by se mohla chovat podobně. Nevím jestli o kontrole toho kloubu bude mluvit DP.
  4. Mě taky dost dlouho trvalo proč tak okta neustále křiví kotouče. Začínalo je to křivit až po 500 km. 3 mechanici to měli a akorát vyměnili kotouče, že to byla shit kvalita. Mě to nedalo, začal jsem zkoumat a došel jsem na ten náboj. Těžko říct, nezhoršuje se to vibrování při přídání/ ubrání plynu?
  5. Venousek: Pokud na to nemáš hodinky, tak já jsem to dělal poměrně zemědělskou metodou. Odděláš, kolo, brzdový třmen a šroubek držící kotouč. Kotouč dotlačíš pořádně rukou a točíš za poloosu. Jestli máš křivý náboj, tak ti bude kotouč mírně házet. Je to vidět suprově v tom šlicu pro kotouč. Nicméně, po zkušenosti, kdyby byl křivej náboj a házel, tak ti to bude neskutečně kopat při brždění a křivit kotouče. Já jsem při výměně náboje měnil i ložisko, protože mi zůstal vnitřní kroužek ložiska přirezlý na náboji a skládat to dohromady je asi blbost. Moje oktáva taky klepe volantem, tak nějak střídavě a nemůžu na to přijít.
×
×
  • Vytvořit...