Přejít na obsah

luprd54

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

luprd54's Achievements

0

Popularita

  1. uz je vyreseno. rozebral jsem zasuvku a zezadu na mne vypadl mikrospinac ktery jsem v zasuvce apsulutne nenasel kam patri tak jsem koupil novou zasuvku z mikrospinacem zabudovanym ;) uz je vyreseno. rozebral jsem zasuvku a zezadu na mne vypadl mikrospinac ktery jsem v zasuvce apsulutne nenasel kam patri tak jsem koupil novou zasuvku z mikrospinacem zabudovanym ;)
  2. ahoj chtěl jsem se zeptat u Audi A6 rv. 2011 při zapojení tažného zařízení se automaticky vypínali pakrovací senzory a ted z ničeho nic se nevypínají ... koukal jsem do zásuvky jestli je tam nějaký micro vypínač ale není asi je to založeno na odběru světel ... nebo jsem ho přehlídl ... chtěl bych se zeptat jak na to nebo jestli se to dá nějak přes vag zpátky nastavit ? Děkuji
  3. tak váhu vzduchu to jestě nemá ... a jak jsem psal klapka je vyčištěna a nastavena
  4. čidlo teploty je ok to jsem zkoušel a ukazuje správně, potenciometry zkontroluji, a váhu vzduchu netusím jestli to má, je tam filtr vzduchovej zabudovanej v horním krytu motoru a z toho to jde rovnou do klapky a tam nic není to by muse bejt až někde v sání je to možny ?
  5. ahoj potřeboval bych poradit. Rozhodl jsem se k octavii koupit ještě jedno auto. Výběr padl na Volkswagen golf 4 rv. 2003, 1.6, 77 Kw. Najeto 217 000 km. Vím že se nejedná o motor stejný jako v octavii ale jeto dost podobné... mám ted problém ze škubaním a kolísáním otáček nebo zpomalováním a zrychlováním za jízdy... je to jak za studeného motoru tak za teplého ... např. rozjedu se na 1 už mám spojku puštěnou a najenajednou auto začne škubat třást se až zastaví na místě po cca 5 vteřinách opět jede ... nebo např. na volnoběch je cítit lehké nepravidelné záchvěvy motoru, pkud přidám otáčky na 1 000 začnou otáčky lítat cca 800 - 1200 - 800 - 1200 atd ..... nebo jedu po silnici stálou rychlostí 100km/h a najednou auto samo ubere na 80 km/h plyn na podlaze a jedu 80 km/h po chvíli najednou auto opět začne zrychlovat ... VAG nepíše žádnou chybu byli vyměněny zapalovací svíčky vyčištěna + nestavena klapka koukal jsem na graf lambda sondy a lambda nějaké hodnoty ukazuje ( viz foto) a problém stále přetrvává ... napadá někoho nějaká rada ?? děku
  6. Ahoj měl bych otázku na elektrikáře. Měl bych doma světla pro denní svícení ale jsou to klasické jednoduché připojit na + a na - a svítí. Lepší světla pro denní svícení mají ještě jeden ovládací kontakt který se připojuje na pozičky a při zapnutí normálních světel se světla pro denní svícení vypnou. Jak udělat u jednoduchých led světel s přívody + a - aby se při zapnutí velkých světel sami vypnuli. napadá někoho nějaký jednoduchý el. obvod nebo podobně ? Předem děkuji za info.
  7. zdravím potřeboval bych poradit ... Mám octavii rv. 2001 a blbne cyklovač stěračů ... když zapnu páčku na první polohu a na cyklovači nastavím nejvíce ... občas funguje jak má setře ... pak cca 3s počká pak znovu setře ... ale občas se stane že z ničeho nic začne stírat furt a nevypíná dokonce se nevypne ani když stěrače uplně vypnu ... vždy musím počat nějakou dobu než se sam vypne a když se tak stane někdy se vypne třebas v pulce okna ... ostatní rychlosti i odstřikovače jdou normálně ... je to auto pouze z předníma střeračema bez zadního ... a nemá senzor deště ... je tam pod volantem velký cyklovač č. 377 zkoušel jsem ho měnit a závada přetrvává ... co s tím ?? díky za rady
×
×
  • Vytvořit...