Přejít na obsah

bulík

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

242 zobrazení profilu

bulík's Achievements

0

Popularita

  1. Čus bus,po dlouhém pátrání volání a konzultacích Ti dávám za pravdu ventil ano,ale v čerpadle.Mr2010 měl ještě německý continental a v něm se uvnitř neotevře ventil(prý i díky biosložkám) a tím nenatlakuje lištu.Už mám i o.č.nového modelu, který se prý nelepí.Dá se sehnat za 18000,- ne za 33000,-jako škoda servis.Závada vznikne jen při delší odstávce min týden, alespoň u nás.Zatím jezdím a mám k dispozici kladivo a kulatinu.Pokud jsem nenatočil jedna dobře mířená pomohla(bohužel kromě výměny nebo kladiva jiná cesta není)nevýhoda je nutnost asistence druhé osoby.I minimální otřes na správném místě totiž ventil rozlepí.Nicméně střádám, teď plánuju olejovku a filtry a další kolo bude čerpadlo, rozvody když už to budu kuchat a posléze čip.Původně jsem totiž chtěl 2,0 PD 103kw do 2008 kvůli absenci DPF,mnohem vyššímu výkonu a krouťáku.Ale nechal jsem se ukecat.Prý je hezčí fl.a je mladší atd.
  2. Pořídili jsme si domů taky tuhle motorizaci,ale po ujetí asi 1000 km někdy nenastartuje.Servis indikoval špatný ventil na čerpadle, oprava za 50800.Mám ale podezření,že závada je někde jinde.Chytrá kniha mluví o druhém (elektrickém)čerpadle pod vozidlem.Nemáte někdo zkušenost?Na hory jsem musel vytáhnout pajero protože jsme nenastartovali octu,ale přijeli jsme,z hecu jsem zastartoval a ejhle jede, tak bych řekl,že se jí jen nechtělo na hory.Díky za každý tip nebo zkušenost.
×
×
  • Vytvořit...