Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

1.6 TDI CR (77 kW)

133 topics in this forum

    • 58 replies
    • 52 254 views
  1. Spotřeba 1 2 3 4 6

    • 175 replies
    • 81 604 views
  2. Technická data

    • 1 reply
    • 13 773 views
    • 3 replies
    • 546 views
  3. hučení ,vibrace

    • 0 replies
    • 158 views
    • 1 reply
    • 257 views
    • 6 replies
    • 702 views
    • 8 replies
    • 585 views
  4. Problemy s motorem

    • 0 replies
    • 129 views
  5. Spotřeba oleje

    • 0 replies
    • 100 views
    • 0 replies
    • 221 views
    • 1 reply
    • 162 views
    • 24 replies
    • 9 005 views
    • 2 replies
    • 315 views
    • 0 replies
    • 131 views
    • 0 replies
    • 148 views
  6. EGR VENTIL 1 2 3 4 12

    • 356 replies
    • 147 067 views
    • 0 replies
    • 155 views
  7. Hodnota vstřiků

    • 16 replies
    • 6 272 views
  8. Kontrolka DPF

    • 1 reply
    • 406 views
  9. Demontaz DPF - vymena

    • 23 replies
    • 7 301 views
  10. chiptuning 1 2 3 4

    • 98 replies
    • 45 451 views
    • 1 reply
    • 516 views
  11. Problém s teplotou

    • 2 replies
    • 314 views
  12. tečie olej

    • 1 reply
    • 300 views
    • 8 replies
    • 4 947 views
  13. Vysoké otáčky

    • 1 reply
    • 281 views
  14. Nafta

    • 2 replies
    • 591 views
    • 13 replies
    • 2 845 views
  15. Chladenie turba

    • 1 reply
    • 450 views
  16. Nestartuje

    • 0 replies
    • 343 views
  17. kontrolka mazaní

    • 2 replies
    • 314 views
    • 10 replies
    • 12 468 views
    • 8 replies
    • 1 001 views
  18. šelestení z motoru

    • 11 replies
    • 3 888 views
  19. DPF čištění 1 2 3 4 5

    • 129 replies
    • 20 295 views
  20. Vymena rozvodov

    • 8 replies
    • 2 018 views
    • 1 reply
    • 455 views
  21. Vibracie pri 1800 ot/m

    • 19 replies
    • 2 397 views
    • 34 replies
    • 4 805 views
  • Příspěvky

    • Ahoj. Mám problém po odstavení vozidla 5+ hod. Chytne až po 20s, menší hluchý místo na plynu, následně 2km jízdy, potom cukání a následně chcípne motor. Staruju zase cca 20s, potom vše ok. Při jízdě a naslednejch startech vše bez problémů. Problém se vrací zase po odstavení vozidla 5+ hod. Počítač nic. Díky za radu.
    • Vím o jednom řešení, říká se mu nezávislé topení 😉 Pak nehrozí, že bys měl studený motor, olej se pak ohřeje taky o dost rychleji 
    • Řekl bych, že to bude chtít u toho hybridu, aby řidič přemýšlel. Když pojede řekněme 20km a nedá mu to na celou trasu, tak v zimě raději jet jen na klasiku a plně rekuperovat. Prostě přemejšlet a nenechat ten klasický motor trpět. Představa, že na úplně studeném motoru, při jízdě na elektriku dáš kick down, motor se spustí a rovnou do plnejch otáček, to nezní hezky. Tohle může bejt pro ten spalovací motor rychlá smrt. Ale kolik uživatelů bude takhle přemýšlet? A o tomhle vůbec nikdo nemluví, jako by tento problém neexistoval. A v zimě, aby se olej vyhřál na provozní teplotu, to je klidně i více jak 25km. Na druhou stranu, když bude uživatel přemýšlet a mít tohle na paměti, tak zase naopak může tomu motoru prospět, když si bude manuálně nastavovat režim, aby minimalizoval studenou jízdu.  Ty to máš 40km, to by jsi mohl dát celou trasu jen elektricky a doma a v práci nabíjet do plnejch. Takže pro motor zase naopak pozitivní.
×
×
  • Create New...