Jump to content

1.6 TDI CR (77 kW)


165 topics in this forum

  1. Spotřeba 1 2 3 4 6

    • 177 replies
    • 98.7k views
  2. Poruchy a problémy 1 2 3

    • 60 replies
    • 75.3k views
  3. Technická data

    • 1 reply
    • 17.5k views
    • 1 reply
    • 288 views
    • 1 reply
    • 147 views
    • 0 replies
    • 129 views
  4. Spojka

    • 0 replies
    • 236 views
    • 0 replies
    • 532 views
  5. Zvýšený volnoběh

    • 23 replies
    • 1k views
  6. Smrad z výfuku

    • 15 replies
    • 1.6k views
  7. Výměna vstřiku

    • 14 replies
    • 2.8k views
  8. EGR VENTIL 1 2 3 4 13

    • 372 replies
    • 197k views
  9. První start

    • 4 replies
    • 480 views
    • 6 replies
    • 617 views
    • 1 reply
    • 684 views
    • 0 replies
    • 395 views
  10. Prosím o radu

    • 4 replies
    • 1.3k views
  11. Převodovka

    • 0 replies
    • 587 views
  12. novy DPF filtr

    • 11 replies
    • 1.3k views
  13. DPF filtr

    • 1 reply
    • 499 views
  14. Motor netáhne

    • 1 reply
    • 813 views
  15. Vstřiky

    • 1 reply
    • 1.1k views
  16. chiptuning 1 2 3 4

    • 99 replies
    • 56.7k views
    • 3 replies
    • 1.8k views
  17. Svítí kontrolka brzd

    • 0 replies
    • 556 views
    • 0 replies
    • 705 views
    • 0 replies
    • 759 views
  18. Hukot v motoru

    • 0 replies
    • 606 views
    • 10 replies
    • 2.2k views
  19. Porucha Start-Stop 1 2

    • 44 replies
    • 21.2k views
  20. vynechávání, zvuk

    • 5 replies
    • 1.2k views
    • 1 reply
    • 897 views
  21. tečie olej

    • 2 replies
    • 2.1k views
    • 0 replies
    • 716 views
    • 9 replies
    • 1.8k views
    • 0 replies
    • 763 views
    • 6 replies
    • 819 views
    • 7 replies
    • 2.1k views
    • 1 reply
    • 1.4k views
    • 18 replies
    • 10k views
  • Příspěvky

    • Ahoj, Snad nebude vadit když tohle téma ještě otevřu a že nemám škodu ale vw se stejným motorem, konkrétně Golf 5 BKD 2004. Jedná se mi o to, při zahřátem motoru "těžkopádně chcípá". Nedávno se mi rozsvítila kontrolka motoru a po diag. byla zjištěna vadná klapka. Klapku jsem vyměnil (koupil jsem FEBI), motor už nesvítí, ale jakmile se auto ohřeje na provozní teplotu, tak tězkopádně chcípne, zdá se mi i občas že je slyšet, jako kdyby klapka nedokázala držet zavřená a párkrát se pootevřela na vypnutí klíčku. Na studeném motoru, když potřebuju třeba jen kousek popojet tak chcípne nádherně. Je tedy trochu slyšet dvouhmota na sešlápnutou spojku, ale snažím se přijít na to, jestli se někdo s tímhle už takhle nesetkal i po výměně klapky. Jestli tedy jít po další klapce a tuhle vyreklamovat, i přes to, že na diagnostice už to nic neřekne, nebo se zaměřit spíš už směrem spojky a setrvačníku.  
    • Ten volant je pecka 👍
    • Právě, že 105 berou jako pracovní a termostat je taky na 105°C Vypínat by se měl až při 119°C a zapínat zas při 112°C dle příručky, kdyby docházelo k přehřívání. Jinak bez klímy drží tak 102-103,5°C
×
×
  • Create New...