Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

1.6 TDI CR (77 kW)

133 topics in this forum

    • 58 replies
    • 51 203 views
  1. Spotřeba 1 2 3 4 6

    • 175 replies
    • 79 985 views
  2. Technická data

    • 1 reply
    • 13 421 views
    • 2 replies
    • 130 views
  3. hučení ,vibrace

    • 0 replies
    • 115 views
    • 1 reply
    • 200 views
    • 6 replies
    • 648 views
    • 8 replies
    • 511 views
    • 0 replies
    • 104 views
    • 0 replies
    • 72 views
    • 0 replies
    • 187 views
    • 1 reply
    • 120 views
    • 24 replies
    • 8 872 views
    • 2 replies
    • 257 views
    • 0 replies
    • 118 views
    • 0 replies
    • 130 views
  4. EGR VENTIL 1 2 3 4 12

    • 356 replies
    • 144 776 views
    • 0 replies
    • 142 views
  5. Hodnota vstřiků

    • 16 replies
    • 6 077 views
    • 1 reply
    • 353 views
  6. Demontaz DPF - vymena

    • 23 replies
    • 7 091 views
  7. chiptuning 1 2 3 4

    • 98 replies
    • 45 017 views
    • 1 reply
    • 444 views
    • 2 replies
    • 285 views
  8. tečie olej

    • 1 reply
    • 266 views
    • 8 replies
    • 4 494 views
    • 1 reply
    • 249 views
  9. Nafta

    • 2 replies
    • 543 views
    • 13 replies
    • 2 738 views
  10. Chladenie turba

    • 1 reply
    • 430 views
  11. Nestartuje

    • 0 replies
    • 323 views
  12. kontrolka mazaní

    • 2 replies
    • 295 views
    • 10 replies
    • 12 095 views
    • 8 replies
    • 907 views
  13. šelestení z motoru

    • 11 replies
    • 3 865 views
  14. DPF čištění 1 2 3 4 5

    • 129 replies
    • 19 796 views
  15. Vymena rozvodov

    • 8 replies
    • 1 853 views
    • 1 reply
    • 436 views
  16. Vibracie pri 1800 ot/m

    • 19 replies
    • 2 325 views
    • 34 replies
    • 4 671 views
  • Příspěvky

    • ono to drží jak židovská víra i v mrazu, ale aplikační teplota je 20 st Připevnění pomocí samolepicí vrstvy: Povrchy spojovacího systému a podkladu by měly být ponechány minimálně jednu hodinu před aplikací v prostředí s 20°C, aby se vyrovnaly teploty. Tyto spojovací systémy s lepicí nosnou vrstvou se musí aplikovat na povrchy, které jsou hladké, suché a bez oleje, prostředků na odstraňování plísně a dalších povrchových nečistot.  
    • Ne určitě je lepší za tepla. Já nahřívám fénem. Odmastit isopropylalkoholem a nalepit, jak dopředu tak dozadu. Ten sucháč má obrovskou výhodu, když se ti to nebude zdát tak to na zipu odlepsíš a prelepilíš o kousek dál . S oboustrankou máš jen jeden pokus :)
    • Tady vysledek karosare.  Jeste neni nalakovano.  A pricina klepani celeho auta pri akceleraci, ko vnitrni kloub u prevodovky.   
×
×
  • Create New...