Přejít na obsah

dewijant

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    30
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

481 zobrazení profilu

dewijant's Achievements

0

Popularita

  1. Vyreseno, problem byl ve vadne svorce kabelu k minus polu baterie. Pekna pakarna teda...
  2. Zdravim. Tak zvyseny volnobeh se jiz stal samozrejmosti :-(. Dnes jsem s autem 45 minut saskoval. Zjistil jsem, ze otacky se nezvednou driv jak v nebo po 70 stupnich. Jel jsem dneska 90km/h na 4 tocil neco okolo 2500 otacek, chvilemi jel bez kvaltu a sledoval volnobeh, po chvili byl zase na 800. Pak jsem sjel na krajnici a sledoval co se bude dit, volnobeh po chvili zase naklusal na 1000. To jsem opakoval 3x. Pokazde stejny prubeh. Sledoval jsem pocitac, jestli se nejak skokove meni aktualni spotreba a vubec nic uplne standardni spotreba, dokonce jsem skoncil s mensi prumernou spotrebou, nez jsem vyjizdel. Dojel jsem pred garaz a zase jsem cekal co se stane, za chvili se otacky zase zvedli a spustili se vetraky. Kdyz jsem na chvili pridal plyn na 3500 otacek tak otacky zase spadly na chvili na 800, ale za chvili zase 1000. Zapnul jsem svetla i dalkove, spustil klimu a vetrani v aute naplno a chtel zapnout jeste vyhrivani zadniho skla, ale nevim co to melo znamenat, tlacitko vyhrevu zadniho okna na me blikalo. Kdyz jsem jeste u toho slapal ma pedal brzdy. Nepatrne mi pohasinalo svetlo v interieru. Takze nejdriv pujde auto k autoelektrikari a uvidim.
  3. Zdravim, poradi nekdo jak pomoci vagu+hex can kabelu zjistit tlak snimace vyfukovych plynu? Pripadne zaplneni DPF? Pripadne link, kde se to resi? Leze se tam pres RJ motoru 01 nebo jit na mereni hodnot? Jedna se o O2 TDI PD 2.0 rv. 2006 Diky
  4. Tak jsem se nekde docetl, ze to muze hucet turbo vlivem ucpaneho egr ventilu.
  5. Ono je to asi tak, ze se spusti ventilatory a s tim se zvedne ten volnobeh, zaroven s tim zacne neco v motorovem prostoru dost hucet, jako vysavac nebo naplno pustena klima, nevim odkud to jde, ventilatory se po nejake dobe vypnou, ale volnobeh je stale na 1000 a neco tam huci. Kdyz pak tuknu do plynu otacky se pak hned vrati na 800 a ten hukot ztichne.
  6. Tak baterii to nebude, uz se to chova stejne. Dnes jsem si vsiml, ze ty otacky se zvysuji i bez spusteni ventilatoru a v motoru to zacne vzdy tak divne hucet. Kdyz pak jemne tuknu do plynu tak hukot prestane a otacky se vrati do normalu.
  7. Tak jsem vcera vymenil baterku za vartu 74 Ah, moje ma 77 Ah. Zdalo se, ze se problem vyresil, dlouho volnobeh jak ma byt a ventilatory vypnuty. Vcerejsi 8km jizda klid. Az dnes sme se courali mestem a asi 2km pred cilem se na semaforu opet zvedl volnobeh a ventilatory spustili, takze nejaky vliv ta baterie mela. Asi 20 km v pohode.
  8. Googlil jsem ten kod 063E co hlasila diagnostika v centralni elektronice znamena Napětí jízdního akumulátoru – – příliš malý signál Nesetkali ste se s tim?
  9. Kdesi na foru jsem cetl, ze to muze delat i volnobezka altiku, ze prej po vypnuti motoru se to ma v altiku jeste chvili dotocit. Tak jsem pozadal svagra, at me vypne motor a cucel jsem ze strany na altik, jde tam trochu videt, jak se toci. Kdyz motor vypl, altik se zastavil hned s remenem, zadne dotaceni se nekonalo. Takze by to teoreticky mohlo byt tim, pokud se to takto da otestovat.
  10. Tak ted to dela kdykoli stojim nekde na volnobeh tak po mminute si to samo zvedne voolnobeh a zapne vetraky, za jizdy se to nekdy vrati do normalu nekdy ne. Po restartovni motoru jsou zase na 800. Nevim jaky vliv na toto muze mit baterka. Jsou tu tipy jako alternator, volnobezka, baterka je toho nejak moc
  11. Baterka? Ta je od unora nova. Byl jsem ji premerit zatezakem a je ok, nabito na 100%. Mimochodem, neni zde nekdo s baterii, nevim kdo by si ji se mnou na chvili vymenil...
  12. Dnes dalsi zajimavy poznatek. Ten volnobeh se mi zveda a klesa treba i 2x do minuty. Prijizdim na prijezdovku asi po 10 minutach, kdy byly otacky nahore a ventilatory frceli a najednou volnobeh v normalu a ventilatory stoji, ujedu 50 metru zastavim pred garazi a otacky opet nahore, ale vetraky vypnuty. Tak jsem tuknul jemne do plynu a uplne pokleslo napeti, v interieru mi bliklo svetlo a pak se otacky vratili na 800. Pak jsem jeste zjistil, ze po seslapnuti brzdy svetlo v interieru taky reaguje. Ze by neco s elektrikou, ale proc ty ventilatory?
  13. Prece neni normalni, aby se mi toto stalo 3x v rozmezi 10km jizdy. Nebo kdyz jedu 140 na dalnici a k tomu se mi zvedne volnobeh a spusti ventilatory. At mi nikdo nerika, ze toto jsou pokusy o regeneraci.
  14. No zjistil jsem, ze kdyz jsou ty otacky zvysene, podrzim otacky na 2500 na dve sekundy a ony zase spadnou. Proc se to ale deje tak casto treba i 3x za jednu jizdu nechapu. Pochybuju ze by se nejak motor chystal na regeneraci filtru a takto si umele zvysoval zatez i pri studenem motoru. Toto jsem se docetl, ajeje: O první regeneraci se vůz začíná snažit již při padesátiprocentním zaplnění filtru, kontrolka se rozsvěcí někde na devadesáti procentech. Mezi tím může být i pět set kilometrů týrání, kdy motor ve snaze o vypálení sazí pracuje stále ve vyšších volnoběžných otáčkách, ke zvýšení zátěže připojuje spotřebiče (vyhřívání zadního skla, přední větrák), škrtí nasávaný vzduch, snižuje plnicí tlak turbodmychadla. V praxi se setkávám i s jinou příčinou trvale neúspěšných regenerací, než jsou stálé krátké jízdy. Když vypaluje saze, obvykle motor reaguje na pokyny plynového pedálu mdle a se zpožděním. A třeba automatická převodovka odmítá odřadit a drží motor ve zdánlivě zbytečně vysokých otáčkách. Běžná reakce řidiče zejména služebních vozů v tu chvíli je: „Nejedeš, mrcho? Tak já ti ukážu.“ Noha putuje na podlahu, ručička letí po otáčkoměru a auto se skutečně rozjede. Schopnost maximálního výkonu je věc aktivní bezpečnosti a v systému řízení má prioritu. Největší experti takto dokážou spolehlivě překazit těch několik málo příležitostí, které motor v městském provozu k regeneraci má. V podstate uz asi nejde ani tak o chlazeni motoru jako spis o volani o pomoc, ale abych jel 140 po dalnici a k tomu si RJ pustila jeste ventikatory aby mel motor zatez mi prijde trochu extrem
×
×
  • Vytvořit...