Přejít na obsah

hex89

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    1
  • Registrace

  • Poslední návštěva

hex89's Achievements

0

Popularita

  1. Zdravím, mám Octavii 2, 1,9 tdi 77KW BLS s DPF, rok 2008, najeto 240 tis a asi před půl rokem auto začalo škubat při přidání na 5-ku při cca 1600 ot. do 2000 ot, poté klid, mechanik zjistil špatný vstřik na 2. válci, po vyndání byly všechny vstřiky vyčištěny, přetěsněny a vráceny, chod motoru ok, po asi 2000 km stejný problém, elektrikářem zkontrolován kabelový svazek ke vstřikům, zjištěny špatné hodnoty (nejsem elektrikář), vyměněn kabelový svazek ke vstřikům, auto jako kdyby chytlo druhý dech, cukání se úplně nevytratilo,ale bylo to o 100% lepší, dalších cca 2000km jezdilo takřka bez problému, poté ale začalo padat nepravidelně do nouze - začne blikat žhavení a napíše motor do dílny. Když se tento problém začal objevovat, tak diag. psala regulace plnícího tlaku -horní mez nedosažena, mechanik vytáhl turbo, zjistili jsme, že regulační ventil je ko, do toho střed turba ko, turbo bylo zrepasováno a vráceno zpět, k tomu vyměněn ventil N75, zkontrolovány hadice k turbu, váha vzduchu ok, po výměně auto jelo perfektně, ale za krátkou dobu zase padání do nouze, k tomu se přidaly špatné teplé starty. Mechanik na základě diag. zkontrolovat ERG ventil, který se zdál být přidřený (proto ty špatné teplé starty), přes VAG byl EGR odpojen(cca před měsícem), starty ok. Bohužel po ujetí asi 500km zase padání do nouze. To jsem si začal všímat, že to dělá za určitých podmínek, auto musí být studené (alespoň přes noc nejezdit), start proběhne ok, po rozjetí už cítím, že se mu nechce do otáček, je líné, po najetí na okresku dám tempomat na 100km/h a za cca 5 min konstantní jízdou auto spadne do nouze, přikládám k tomuto výpis z diag., pokud nejedu stabilně, tak se nic neděje. Když se auto zahřeje,po vypnutí a zapnutí motoru jede bez problémů, jako kdybych sedl do jiného auta, v klidu vytáhne na 180km/h, do nouze nepadá, turbo tlačí s přidáním plynu, ale zase jde od motoru pisklavý zvuk (netěsnost?) ten jde slyšet především na 1,2,3 st. (zatím jsem s mechanikem neřešil, dělá to cca týden), před tím ještě vyměněno podltakové čerpadlo za mechanikovo (které by mělo být ok), stav bohužel pořád stejný, budu vracet původní. Budu vděčný za jakoukoliv radu, která mě dovede k vyřešení problému. Bohužel mechanik si už také moc neví rady.
×
×
  • Vytvořit...