Tak vidim, že to tu vázne.,, tak aspon napíšu jak jsem to vyřešil. Problém byl v tom, že když upadl ventil, který vede od otvírání klapy sání za EGRem, tak se vyzkratoval a vypalil pojistku. Takze po nahození pojistky to jelo. Odjel jsem ale za kilometr to přestalo jet a jelo jak bez turba. Tak jsem jel dál vypl a zapl motor a zase to jelo chvili. Pak najedou modrý dým a smrad jak ze staré Liazky lidi nechápali :D. No pak jsem dojel dvacitkou pres krizovatku ke kaufu na parking polaboroval v motoru a zjistil, ze kdyz se jen byť dotknu chcipaku (klapa za egrem s táhlem), tak motor hned zdechl. Tak mi bylo jasné, že ta klapa je pořád jakoby přivřená. tudíž ventil špatně dovírá. Takže jsem tu hadičku od ventilu odpojil (směrem k EGRu) a najednou auto zahrabe na jedničku i na dvojku. :D :D což je u 66ky co říct .-). Najezdil jsem pak 15km a super jízda jak za mlada. Takže toto byly dva problémy najednou... Snad to někomu pomůže, až mu přestane táhnout kokta, nebo bude mít slabý výkon.