Přejít na obsah

Fastarrow

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Fastarrow's Achievements

0

Popularita

  1. Tak vidim, že to tu vázne.,, tak aspon napíšu jak jsem to vyřešil. Problém byl v tom, že když upadl ventil, který vede od otvírání klapy sání za EGRem, tak se vyzkratoval a vypalil pojistku. Takze po nahození pojistky to jelo. Odjel jsem ale za kilometr to přestalo jet a jelo jak bez turba. Tak jsem jel dál vypl a zapl motor a zase to jelo chvili. Pak najedou modrý dým a smrad jak ze staré Liazky lidi nechápali :D. No pak jsem dojel dvacitkou pres krizovatku ke kaufu na parking polaboroval v motoru a zjistil, ze kdyz se jen byť dotknu chcipaku (klapa za egrem s táhlem), tak motor hned zdechl. Tak mi bylo jasné, že ta klapa je pořád jakoby přivřená. tudíž ventil špatně dovírá. Takže jsem tu hadičku od ventilu odpojil (směrem k EGRu) a najednou auto zahrabe na jedničku i na dvojku. :D :D což je u 66ky co říct .-). Najezdil jsem pak 15km a super jízda jak za mlada. Takže toto byly dva problémy najednou... Snad to někomu pomůže, až mu přestane táhnout kokta, nebo bude mít slabý výkon.
  2. nemáte někdo nějaký tip čím to může být? Díky
  3. Ahojte! resim podobnou vec, jel jsem 90km rychlosti na petku a kdyz jsem chtel predjet, tak nechtelo zrychlit. Pak jsem dal za 4 a zpomalilo. Zastavil se a zjistil ze byl upadnuty ventil k podtlaku ktery vede od EGRu. napajel jsem zpatky dratky a porad stejne jakoby bez turba, ale nekdy ho slysim. Zajel jsem do autokelly a vyzkousel dat novy ventil a zadna zmena. Auto porad nejede. MOtor ma zvuk jak kdyby to byl hladky diesel, jak kdyz bych ho nastartoval v minust dvaceti a chtel se rozjet - hlucny. Podtlak tam je, po vypnuti motoru kdyz vytahnu hadicku, tak to sykne, turbo - táhlo funguje - kdyz potahnu v hadicce vzduch tak ovladani turba se pohne. Dnes naVAGu to ukazalo par chyb: odkaz zde: https://my.syncplicity.com/share/vrzamy595baonsn/image-0-02-01-5aea8295bbf0e1ef9c8e3dccfd5d6e15545fb7b097581a55df6eac367ee83c67-V Můžete mi pls poradit od čeho začít? Díky G. 2001 1,9 66kw
  4. jj díky. BTW foxel má můj kamarád který bydlí 8km ode mne tady na Moravě :D :D
  5. vypadá to tak.. Jsi si jistý jo? Máš nějaký nápad jak to "vybrat"? :D nechci roztrhnout tu gumu... nahřát? To je asi odolná guma proti nahřátí... Nebo přecejenom naříznout a dostat se tam? Máš nějaký nápad? Jsem od domu 200km tak mám sice kufřík, ale omezené možnosti. Díky
  6. Potřeboval bych radu. Kokta startuje na třetí otočení. Pravda - baterka není kdo ví co. Ale jak přijdou mrazy, tak mi hrozí, že nenastartuju. Podíval jsem se na žhavičky a zkusil je propojit drátem jestli jedou. A přitom jsem zjistil, že pravá (když stojím před autem) je zkrácena na pul cm. Viz foto. Tak jsem si říkal, že to je to divné, že se ulomila tak blbě ale ok. Koupil jsem druhou a jak jsem to nasazoval, tak jsem zjistil že v té zapalovací rampě není místo JEN U TÉ JEDNÉ svíčky. Chci se zeptat jak to má vypadat: zalomil tam někdo něco předemnou? Nebo kde je chyba? Nevím jak bych vytáhl to co je uvnitř. Vypadá to tam jako originál a dulek tak pul cm na nasazení na svíčku. Nebo chybí guma okolo? Ale asi ne, protože je stejně dlouhá jako ostatní. MOhl by mi někdo poradit co je vlastně špatně? Vyměnit zapalovací rampu asi není jednoduché.. kabely vedou někam do svazku pod baterku a nevím kolik koštuje druhá rampa. Případně bych musel taky zkrátit i tu druhou, ale pak nevím jak zjistit, jestli to vlastně funguje a žhaví (ta zkrácená svíčka) Díky za rady!
  7. Ahojte já mám oktu poprvé, ale v zimě jsem s ní ještě nejezdil, koupil jsem ji v dubnu. Ale když je nula stupňů, tak bundu rozepínám až při příjezdu do Frýdku a to je z Havířova cca 15km. JInak termostat i v létě ve vedrech drží pořád 90 - rovných. Jde jen o délku, než se zahřeje motor. Četl jsem tu, že jsou nějaké extra žhavičky co hřejou motor??? Poradí někdo na co se podívat? Díky
×
×
  • Vytvořit...