Přejít na obsah

martin1993

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

martin1993's Achievements

0

Popularita

  1. Je pravda, že občas je v kabině cítit nafta, s vodou ve výfuku asi není špatný vyzkoušet to. Pumpa je nová. Chladič by snad poznali na tlakové zkoušce tak asi ještě jednou ji nechám udělat.
  2. Hlava je podle servisu udělaná správně a po výměně hlavy (cca pů roku) mi dělali tlakovou zkoušku a říkali, že kolem hlavy je sucho. Takže asi jediná možnost už je ten chladič spalin, kterej teda moc levnej taky není...
  3. Zdravím, vím, že na téma ztráta chladící kapaliny je tu mnoho příspěvků a odpovědí, ale jsem v situaci, kdy už jsem vyčerpal snad všechny možné varianty servisu....pokud by někdo měl podobný problém, setkal se s tím nebo věděl o někom, kdo by si věděl rady, potěší mě jakýkoliv návrh..... Můj problém je ten, že se mi ztrácí chladící kapalina. V autorizovaném servisu byla vyměněna hlava, včetně těsnění a podobných věcí co k tomu patří. Po výměně problém přetrvával a ztrácelo se množství cca 300 ml / 150 - 200 km!!! V servise mi ale řekli, že udělali tlakovou zkoušku a všude bylo sucho (podle nich). Následovala naivní výměna víčka expanzní nádobky a kupodivu se "dojezd" posunul o 50 - 100 km. Nedávno jsem ještě zkusil poslední věc, která mě napadla a to výměnu vodní pumpy a termostatu. A teď jsem schopen s autem dojet cca 700 km. Pod autem je sucho, žadný únik není patrný ani v motorovém prostoru, motor se za jízdy nepřehřívá. V podstatě jen dolívám a NĚKDE se to ztrácí.... Prosím o jakoukoliv radu. Info o autě: Škoda Octavia II combi, 2.0 TDI RS PD, rok výroby 2006, kód motoru BMN.
×
×
  • Vytvořit...