Jump to content

2.0 TDI DPF (125 kW)


105 topics in this forum

  1. Poruchy a problémy 1 2 3

    • 78 replies
    • 75.7k views
  2. Spotřeba 1 2

    • 48 replies
    • 22k views
    • 70 replies
    • 38.6k views
  3. Technická data

    • 1 reply
    • 8.5k views
  4. Peter

    • 1 reply
    • 289 views
    • 0 replies
    • 581 views
    • 12 replies
    • 969 views
  5. ABS, ESP, tlak v pneu..

    • 1 reply
    • 1.2k views
    • 0 replies
    • 725 views
  6. olej v nádobce chladící kapaliny

    • 10 replies
    • 10.9k views
    • 1 reply
    • 374 views
  7. Trhání motoru za studena, po zahřátí OK

    • 9 replies
    • 4.5k views
    • 1 reply
    • 362 views
    • 44 replies
    • 4.4k views
  8. řj motoru sw.4366

    • 27 replies
    • 5.2k views
    • 1 reply
    • 534 views
    • 4 replies
    • 1.5k views
    • 0 replies
    • 342 views
  9. Zvýšení výkonu

    • 5 replies
    • 469 views
  10. Štartovanie

    • 7 replies
    • 2.8k views
    • 25 replies
    • 13.1k views
  11. Problém s DPF filtrem

    • 18 replies
    • 2.1k views
  12. EGR po výměně

    • 3 replies
    • 1.4k views
    • 0 replies
    • 1.6k views
    • 0 replies
    • 572 views
    • 0 replies
    • 602 views
  13. vynechava motor

    • 3 replies
    • 1.1k views
  14. Vymontování TURBA

    • 1 reply
    • 1.3k views
  15. Spotreba

    • 0 replies
    • 388 views
    • 0 replies
    • 569 views
    • 12 replies
    • 3.7k views
  16. Spojkovy pedal

    • 0 replies
    • 549 views
  17. Podtlakove hadičky

    • 0 replies
    • 1.1k views
  18. Informace DPF (VCDS)

    • 0 replies
    • 1.5k views
  19. DPF filter

    • 3 replies
    • 1.7k views
  20. Velká kouřivost

    • 2 replies
    • 1.3k views
    • 3 replies
    • 1.6k views
  21. Blika kontrolka oleje

    • 6 replies
    • 2.2k views
    • 10 replies
    • 3.4k views
  22. Regenerace DPF

    • 2 replies
    • 5.2k views
  • Příspěvky

    • Caute, chcel by som sa vas opytat ci nema niekto skusenosti s mojim problemom ci je to prasknuta liatina turba alebo nieco ine. Jednoducho od 5000otmin turbo plni vzdy o nieco menej spodok ma ten motor brutalny ale vrch neplni poriadne. Pridavam dva logy kanal 115, jeden s nastavenim wazegate na predpatie 3otacky a druhy 4 ten co bol nahraty skorej je s predpatim 3 otacky.  vag ziadne chyby. Je tam robeny cooler a sanie z narazniku na konci hruska. Vyfuk komplet ama s downpipe. Mal som dole vyfuk prasklinu som nevidel. Viete poradit ci sa prasknuta liatina sprava takto? ako to slo pred tym neviem uz som to takto kupil. Dakujem vopred za rady https://uloz.to/file/JxbbvYln8N9R/log-01-115-xxx-xxx-csv#!ZGxmAwR2ATRlAQp2MGEvZQuwLmD3Z1V5Gwt3HJ1FEGIdDmL0AN==
    • Problém v elektrice , koukni do levý kapsy v kufru  , průchodka do 5-tých dveří 
×
×
  • Create New...