Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

2.0 TDI DPF (125 kW)

Sign in to follow this  

98 topics in this forum

  1. Poruchy a problémy 1 2 3

    • 78 replies
    • 70 134 views
  2. Spotřeba 1 2

    • 48 replies
    • 20 027 views
    • 70 replies
    • 35 157 views
  3. Technická data

    • 1 reply
    • 7 615 views
    • 44 replies
    • 2 557 views
  4. řj motoru sw.4366

    • 27 replies
    • 4 657 views
    • 1 reply
    • 323 views
    • 4 replies
    • 557 views
    • 0 replies
    • 102 views
    • 5 replies
    • 212 views
  5. Štartovanie

    • 7 replies
    • 2 048 views
    • 25 replies
    • 10 943 views
  6. Problém s DPF filtrem

    • 18 replies
    • 1 487 views
  7. EGR po výměně

    • 3 replies
    • 1 035 views
    • 0 replies
    • 554 views
    • 0 replies
    • 223 views
    • 0 replies
    • 316 views
  8. vynechava motor

    • 3 replies
    • 709 views
  9. Vymontování TURBA

    • 1 reply
    • 1 059 views
  10. Spotreba

    • 0 replies
    • 179 views
    • 0 replies
    • 262 views
    • 12 replies
    • 2 413 views
  11. Spojkovy pedal

    • 0 replies
    • 349 views
  12. Podtlakove hadičky

    • 0 replies
    • 821 views
  13. olej v nádobce chladící kapaliny

    • 9 replies
    • 8 491 views
  14. Informace DPF (VCDS)

    • 0 replies
    • 694 views
  15. DPF filter

    • 3 replies
    • 960 views
  16. Velká kouřivost

    • 2 replies
    • 920 views
    • 3 replies
    • 1 211 views
  17. Blika kontrolka oleje

    • 6 replies
    • 1 749 views
    • 10 replies
    • 2 834 views
  18. Regenerace DPF

    • 2 replies
    • 3 593 views
    • 27 replies
    • 16 455 views
    • 2 replies
    • 1 361 views
    • 1 reply
    • 1 669 views
  19. DPF

    • 1 reply
    • 1 231 views
  20. Cukání motoru

    • 0 replies
    • 1 419 views
    • 8 replies
    • 8 865 views
  21. Skubani O2rs tdi

    • 2 replies
    • 1 463 views
  22. DPF jake koupit

    • 8 replies
    • 1 798 views
Sign in to follow this  
  • Příspěvky

    • Ahoj borci mám Octavii III 2.0TDi (135kW CUPA) vRS 2013 a stejný problém s prvním startem 3-4s. Nemám KESSY ani DSG. Všiml jsem si ale, že při otočením klíčku do prví polohy mi čerpadlo v nádrži nepředčerpává palivo před startem do systému. Nevím jestli je to normální a jestli by to nemohlo mít vliv na ty první starty po delší době stání ? (i jenom 24h) Jestli by mi někdo nenapsal jestli mu čerpadlo předčerpává a vlastně dotlakuje systém, mě to nedělá. Myslím že by to mohlo být i tím.
    • Hlavně s pojišťovnou když by se něco stalo. A určitě ten vyšší profil nemají octavia 1. Vyšší profil vy taky mohl pak dělat problémy při zatčení, nevejit se k tlumici atd... 
×
×
  • Create New...