Přejít na obsah

Bazi.underworld

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Bazi.underworld's Achievements

0

Popularita

  1. Měl jsem to samé, jak zaprselo motor chcíp. Při opětovném startu blikala kontrolka žhavení a blbě to startovalo i jelo. 2x v autorizovaným servisu za 4000,- výměna čidla polohy klikové hřidele. Pořád stejné. Vadný svazek u startéru, prodírá se. Rozdělat, spojit, zaizolovat. Při cca 220000km
  2. Zdravím, čeká mne výměna turba, pouští mi olej do colleru, GARRET NEBO KKK? Díky.
  3. Zdravím Vás, tak už v tom mám pořádný zmatek. Chystám se vyměnit převodový olej OCTAVIA II combi 77kW TDI PD r.v. 2005 najeto 455 tis. km. 5st. manuál převodovka spotřeba 5.7l/100km. Koupil jsem CASTROL Syntrans Transaxle 75W90 Norma API GL -4+; VW G 052911 / VW 501 50. Člověk u kterého již delší dobu kupuji oleje mi na stránkách CASTROL.DE našel, že bych tam měl dát CASTROL FE 75W našel jsem si (FORD/VOLVO) když tak čtu, tak se tu názory v některých případech taky liší. Prosím o stručnou odpověď, jestli jsem koupil dobře. další otázka: prosím o postup. Stačí mi zvednout předek na standartních nájezdových rampách, které jsou běžně k dostání, abych docílil roviny a mohl plnit a kontrolovat hladinu oleje přes kontrolní šroub? Chci provést výplach prostředkem BG105 tudíž chci převodovku co nejvíce vyprázdnit. takže výpušťák a čep ložiska z předu pravý + nový o kroužek je to tak? Jinak do motoru používám oleje Q8 5W40 s příslušnou certifikací pro PD, standartně výplach plus aditiva do oleje od BG. Díky
×
×
  • Vytvořit...