Zdar chlapáci
Tak mě situace donutila ke koupi většího vozu, a pořídil sem Oktávku II 6/2005 2.0 FSI combi, dotaženou bazarem z říše podle všeho 2015. Na výpisu o výbavě vozu ze Škodovky sem se dočet mimo jiné, že: 1JC-tlumení zadní, sportovní provedení a 2UC sortovní provedení. To je pro mě nepřípustný, pač jezdim 2x tejdně do Makra pro zboží, a tak pera s tlumičema vyměnim za verzi "pro těžký výkon" snad se to zvedne, protože teď mám problém i vjet před barák s prázdnym vozem, nemluvě s naloženym. Vzhledem k tomu, že sem před tim dlouho drhnul Astra G 1.6 8v, tak mě tento dvoulitr příjemě překvapil (má ti přesně jednou takovej výkon než Astra). Když sem se pustil do rozvodů, vůz má podle bazaru najeto 200000, a dřeváci mi k tomu nedaly servisku, tak sem prišel na to, že vozubenej řemen sice někdo někdy dělal, ale kombinace komponentů sady mi přišla zvláštní: řemen Contitech ok, napínák Kanada, Japan ok, pumpa nějakej simbol štíra !!!, pomocný kladky asi neměněný (vůle na ložiskách cca 1 mm). Ten výbornej měnič rozvodů (nechci ho nazývat mechanikem) měl rozvody posunutý vo půl zubu, ne že by to bylo fatální, ale bylo to blbě. A teď to nejlepší pánové, řetěz pohonu druhý vačky byl vo zub! Proběhla výměna řetízku, napínáku,a správný načasování. Teď agregát běží radostně, nevibruje, a je znatelně ochotnější od spodu.
To je zatim všechno z toho důležitějšího, pak sem hodim eště nějakou tu fotku.
Přeju všem mnoho radostnejch kiláků
Conny