Přejít na obsah

conny

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

conny's Achievements

0

Popularita

  1. Mám tu na prodej i original Powerflex do předních ramenhttp://www.powerflex.cz/index.php?main_page=popup_image_additional&pID=2826&pic=1&products_image_large_additional=images/large/Diag_2635_black_02_LRG.jpg, Black series, nov nepoužité, původní cena 2.300,- Kč nechám sadu za 1.800,-Kč. Pak tu mám Powerflex http://www.powerflex.cz/index.php?main_page=popup_image_additional&pID=2826&pic=3&products_image_large_additional=images/large/Diag_2635_black_04_LRG.jpgvložku do silentbloku rakce motoru do rv.2008. novej stál 1.000,-Kč, nechám ho za 800,-Kč
  2. Zdar hoši Odlil jsem si na zkoušku tyto silentbloky, namontoval na vůz, a super. Přesnější řízení, lepší přenos výkonu, jen je slyšet větší rámus od vozovky, ale oproti originálům tak o 30procent. Tvrdost nových silentbloků je 90A SHORE. Mám nějaký navíc, cena 1.200,- za pár.
  3. conny

    Dodělání tempomatu

    Zdarec Přidal bych se do debaty okolo tempomatu (2,0 FSI 2005) Dal sem levou páčku s tempomatem, kamarád nakódoval, tempomat chodí, ale nesvítí kontrolka. Neví někdo co to znamená?
  4. Tak sem se dneska díval na nějaký označení, a sou to Eibach.
  5. Tak dneska jsem nahodil normální struny, a zvýšení 35mm.
  6. Ahoj chlapcí Mám tu volný 4 tyto pružiny z mého vozu (kombi 2.0 FSI). Tlumiče mám taky, vyloženě vyteklý nejsou, ale maj za sebou 200.000 Km. Tak kdyby někdo chtěl, 500,- za péro i s tlumičem. C
  7. Zdar chlapáci Tak mě situace donutila ke koupi většího vozu, a pořídil sem Oktávku II 6/2005 2.0 FSI combi, dotaženou bazarem z říše podle všeho 2015. Na výpisu o výbavě vozu ze Škodovky sem se dočet mimo jiné, že: 1JC-tlumení zadní, sportovní provedení a 2UC sortovní provedení. To je pro mě nepřípustný, pač jezdim 2x tejdně do Makra pro zboží, a tak pera s tlumičema vyměnim za verzi "pro těžký výkon" snad se to zvedne, protože teď mám problém i vjet před barák s prázdnym vozem, nemluvě s naloženym. Vzhledem k tomu, že sem před tim dlouho drhnul Astra G 1.6 8v, tak mě tento dvoulitr příjemě překvapil (má ti přesně jednou takovej výkon než Astra). Když sem se pustil do rozvodů, vůz má podle bazaru najeto 200000, a dřeváci mi k tomu nedaly servisku, tak sem prišel na to, že vozubenej řemen sice někdo někdy dělal, ale kombinace komponentů sady mi přišla zvláštní: řemen Contitech ok, napínák Kanada, Japan ok, pumpa nějakej simbol štíra !!!, pomocný kladky asi neměněný (vůle na ložiskách cca 1 mm). Ten výbornej měnič rozvodů (nechci ho nazývat mechanikem) měl rozvody posunutý vo půl zubu, ne že by to bylo fatální, ale bylo to blbě. A teď to nejlepší pánové, řetěz pohonu druhý vačky byl vo zub! Proběhla výměna řetízku, napínáku,a správný načasování. Teď agregát běží radostně, nevibruje, a je znatelně ochotnější od spodu. To je zatim všechno z toho důležitějšího, pak sem hodim eště nějakou tu fotku. Přeju všem mnoho radostnejch kiláků Conny
×
×
  • Vytvořit...