Přejít na obsah

Hajky

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

226 zobrazení profilu

Hajky's Achievements

0

Popularita

  1. Děkuju všem.. Jak to tak vidím, udělám rozvody komplet, i s rozvodovými koly. Přípravek na vačky už jsem objednal, takže po rozvodech se prostě uvidí. Vlastně se tam má dělat už i olej, tak to s tím spojím a pokud to bude dělat dál, zaměřím se na ten přestavovač.
  2. No, nevím. Včera jsem četl článek a ten byl přesně o 1.4TSI http://www.auto.cz/rozvodovy-retez-u-1-4-tsi-vime-pricinou-problemu-66395 . Co se týče toho přípravku na aretaci vačkových hřídelů, je to dobrý nápad. Zkusím to a dám vědět :)
  3. Právě ten snímač jsem dával novej a psalo to tam furt.. No, říkal mi, že mu to ten zvuk dělá už tak alespoň dva roky, ale že to neřešil.. To je samozřejmě jeho blbost.. Tak si asi myslím, jestli mu to dělá už tak dlouho, tak v ten moment, když nastartuje, a v tom napínáku není dostatečný tlak na napnutí řetězu, tak právě v tu chvíli, kdy byl řetěz volný, tak mu to mohlo přeskočit. Říkal, že kdyby se mu nerozsvítila ta kontrolka, tak že by to neřešil... Není to ideální přístup, no. Každopádně se to tedy asi drželo ty 2 roky a teď to mohlo přeskočit. No, udělám rozvody a uvidíme. Každopádně děkuju za Tvoje postřehy. Ještě jeden dotaz.. Jak je to s případnou kulancí? Četl jsem někde na webu, že konkrétně u těchto motorů se uplatňuje i po záruce. Protože chyba byla v motoru přítomna už v okamžiku prodeje - určitě si slyšel o výrobě řetězů pro tyhle motory. Ten, kdo je vyráběl, "nedodržoval výrobní tolerance v důsledku opotřebení nástrojů. V důsledku toho byly řetězy rozměrově nepřesné, při jejich protozu vznikaly metalické částečky a ty způsobovaly rychlé opotřebení řetězu – řetezy byly již od dodavatele kontaminovány nečistotami" Zákazník teda bude určitě nadále platit úkony, které by se prováděly v rámci nejbližší inspekce (výměna oleje), ale samotnou výměnu řetězu, souvisejícího hardware, materiál a ani práci by platit neměl?
  4. Ok, promiň.. Chod motoru je při jízdě zcela bez problémů. Motor hezky táhne, spotřeba je v normě.. Kdyby to bylo skočená na vačce, jak tu říkáš, jaký by byl zhruba postup? Nebo by bylo lepší udělat rozvody, jestli to není např. tím napínákem? Jestli to po rozvodech bude dělat furt a závada se rozsvítí znovu, tak pak řešit další příčiny?
  5. Kdyby to bylo skočený, neprojevovalo by se to na spotřebě, chodu motoru, nebo jeho zvuku?
  6. Zdravím, měl bych na Vás dotaz. Jak tak koukám, je to tady stále dokola opakovaný problém. Ale.. Kamarád mi půjčil auto (VW Golf VI, 1.4TSI, 90kw, kód motoru CAXA) s tím, že když nastartuje (většinou studený start), tak se mu z motoru ozývají chrastivé zvuky. Chtěl jsem to nahrát ihned, ale motor byl zahřátý a zvuky se neozývaly. Nechal jsem auto přes noc stát a večer jsem to natočil. Ten zvuk trvá vždy tak max. 2-3 sekundy a pak je klid.. Chci se tedy zeptat, jak poznám, zda je to vytahaný řetěz - tudíž vyměnit napínák + řetěz a vodítka - tedy komplet rozvody, nebo jestli je problém v přestavovači vačkové hřídele? Rozsvítila se mu ještě kontrolka motoru a diagnostika ukázala vadu snímače polohy vačkové hřídele - nedůvěryhodný nebo špatný signál, teď už nevím. V dílně jsem shodou náhod měl stejný, úplně nový, tak jsem ho zapojil a závadu vymazal. Bohužel, po pár kilometrech se kontrolka rozsvítila znovu se stejnou závadou. Takže ve snímači to není. Myslíte, že to mezi sebou souvisí? Osobně se asi z důvodu závady na tom snímači vač. hřídele přikláním k tomu přestavovači. Předem děkuji za odpovědi. Přikládám video studeného startu..
×
×
  • Vytvořit...