Právě ten snímač jsem dával novej a psalo to tam furt.. No, říkal mi, že mu to ten zvuk dělá už tak alespoň dva roky, ale že to neřešil.. To je samozřejmě jeho blbost.. Tak si asi myslím, jestli mu to dělá už tak dlouho, tak v ten moment, když nastartuje, a v tom napínáku není dostatečný tlak na napnutí řetězu, tak právě v tu chvíli, kdy byl řetěz volný, tak mu to mohlo přeskočit. Říkal, že kdyby se mu nerozsvítila ta kontrolka, tak že by to neřešil... Není to ideální přístup, no. Každopádně se to tedy asi drželo ty 2 roky a teď to mohlo přeskočit.
No, udělám rozvody a uvidíme. Každopádně děkuju za Tvoje postřehy.
Ještě jeden dotaz.. Jak je to s případnou kulancí? Četl jsem někde na webu, že konkrétně u těchto motorů se uplatňuje i po záruce. Protože chyba byla v motoru přítomna už v okamžiku prodeje - určitě si slyšel o výrobě řetězů pro tyhle motory. Ten, kdo je vyráběl, "nedodržoval výrobní tolerance v důsledku opotřebení nástrojů. V důsledku toho byly řetězy rozměrově nepřesné, při jejich protozu vznikaly metalické částečky a ty způsobovaly rychlé opotřebení řetězu
– řetezy byly již od dodavatele kontaminovány nečistotami" Zákazník teda bude určitě nadále platit úkony, které by se prováděly v rámci nejbližší inspekce (výměna oleje), ale samotnou výměnu řetězu, souvisejícího hardware, materiál a ani práci by platit neměl?