Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

1.4 TSI (90 kW)

41 topics in this forum

  1. Poruchy a problémy 1 2 3 4 13

    • 362 replies
    • 157 159 views
  2. Spotřeba 1 2 3 4

    • 96 replies
    • 47 168 views
  3. Technická data

    • 1 reply
    • 7 898 views
    • 60 replies
    • 36 158 views
    • 0 replies
    • 461 views
    • 8 replies
    • 4 130 views
    • 3 replies
    • 5 717 views
    • 19 replies
    • 17 109 views
    • 1 reply
    • 162 views
    • 2 replies
    • 739 views
    • 8 replies
    • 739 views
    • 7 replies
    • 863 views
  4. Vaše skúsenosti s 1,4 TSI 1 2 3

    • 65 replies
    • 43 360 views
    • 2 replies
    • 609 views
    • 0 replies
    • 368 views
    • 3 replies
    • 1 187 views
    • 3 replies
    • 729 views
    • 11 replies
    • 913 views
    • 0 replies
    • 254 views
  5. Kryt motoru od oleje

    • 2 replies
    • 585 views
    • 4 replies
    • 1 713 views
    • 9 replies
    • 6 132 views
    • 0 replies
    • 4 181 views
    • 0 replies
    • 2 263 views
    • 4 replies
    • 3 896 views
    • 0 replies
    • 2 561 views
    • 0 replies
    • 3 943 views
  6. Rachot motoru

    • 17 replies
    • 5 835 views
  7. Vibrace spojky

    • 0 replies
    • 2 710 views
  8. Tlak oleje 1.4 tsi 90 kw

    • 0 replies
    • 3 000 views
    • 3 replies
    • 3 974 views
  9. Olej z internetu

    • 6 replies
    • 5 161 views
  10. Po startu volnoběh po 1 minutu 1300 ot.

    • 9 replies
    • 11 600 views
    • 4 replies
    • 13 390 views
    • 3 replies
    • 6 996 views
    • 7 replies
    • 5 975 views
  11. Popis motoru

    • 2 replies
    • 5 771 views
    • 7 replies
    • 3 752 views
  12. zotrvačník

    • 0 replies
    • 2 692 views
  13. boost controller

    • 0 replies
    • 2 756 views
  • Příspěvky

    • ono to drží jak židovská víra i v mrazu, ale aplikační teplota je 20 st Připevnění pomocí samolepicí vrstvy: Povrchy spojovacího systému a podkladu by měly být ponechány minimálně jednu hodinu před aplikací v prostředí s 20°C, aby se vyrovnaly teploty. Tyto spojovací systémy s lepicí nosnou vrstvou se musí aplikovat na povrchy, které jsou hladké, suché a bez oleje, prostředků na odstraňování plísně a dalších povrchových nečistot.  
    • Ne určitě je lepší za tepla. Já nahřívám fénem. Odmastit isopropylalkoholem a nalepit, jak dopředu tak dozadu. Ten sucháč má obrovskou výhodu, když se ti to nebude zdát tak to na zipu odlepsíš a prelepilíš o kousek dál . S oboustrankou máš jen jeden pokus :)
    • Tady vysledek karosare.  Jeste neni nalakovano.  A pricina klepani celeho auta pri akceleraci, ko vnitrni kloub u prevodovky.   
×
×
  • Create New...