Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

1.4 TSI (90 kW)

41 topics in this forum

  1. Poruchy a problémy 1 2 3 4 13

    • 362 replies
    • 161 100 views
  2. Spotřeba 1 2 3 4

    • 96 replies
    • 48 228 views
  3. Technická data

    • 1 reply
    • 8 179 views
    • 60 replies
    • 37 219 views
    • 0 replies
    • 482 views
    • 8 replies
    • 4 271 views
    • 3 replies
    • 5 811 views
    • 19 replies
    • 17 640 views
    • 1 reply
    • 182 views
    • 2 replies
    • 802 views
    • 8 replies
    • 770 views
    • 7 replies
    • 921 views
  4. Vaše skúsenosti s 1,4 TSI 1 2 3

    • 65 replies
    • 43 591 views
    • 2 replies
    • 637 views
    • 0 replies
    • 383 views
    • 3 replies
    • 1 273 views
    • 3 replies
    • 752 views
    • 11 replies
    • 989 views
    • 0 replies
    • 267 views
  5. Kryt motoru od oleje

    • 2 replies
    • 608 views
    • 4 replies
    • 1 810 views
    • 9 replies
    • 6 297 views
    • 0 replies
    • 4 251 views
    • 0 replies
    • 2 294 views
    • 4 replies
    • 3 940 views
    • 0 replies
    • 2 590 views
    • 0 replies
    • 3 969 views
  6. Rachot motoru

    • 17 replies
    • 5 897 views
  7. Vibrace spojky

    • 0 replies
    • 2 728 views
  8. Tlak oleje 1.4 tsi 90 kw

    • 0 replies
    • 3 031 views
    • 3 replies
    • 4 007 views
  9. Olej z internetu

    • 6 replies
    • 5 184 views
  10. Po startu volnoběh po 1 minutu 1300 ot.

    • 9 replies
    • 11 686 views
    • 4 replies
    • 13 430 views
    • 3 replies
    • 7 047 views
    • 7 replies
    • 6 018 views
  11. Popis motoru

    • 2 replies
    • 5 792 views
    • 7 replies
    • 3 790 views
  12. zotrvačník

    • 0 replies
    • 2 702 views
  13. boost controller

    • 0 replies
    • 2 767 views
  • Příspěvky

    • Ahoj. Mám problém po odstavení vozidla 5+ hod. Chytne až po 20s, menší hluchý místo na plynu, následně 2km jízdy, potom cukání a následně chcípne motor. Staruju zase cca 20s, potom vše ok. Při jízdě a naslednejch startech vše bez problémů. Problém se vrací zase po odstavení vozidla 5+ hod. Počítač nic. Díky za radu.
    • Vím o jednom řešení, říká se mu nezávislé topení 😉 Pak nehrozí, že bys měl studený motor, olej se pak ohřeje taky o dost rychleji 
    • Řekl bych, že to bude chtít u toho hybridu, aby řidič přemýšlel. Když pojede řekněme 20km a nedá mu to na celou trasu, tak v zimě raději jet jen na klasiku a plně rekuperovat. Prostě přemejšlet a nenechat ten klasický motor trpět. Představa, že na úplně studeném motoru, při jízdě na elektriku dáš kick down, motor se spustí a rovnou do plnejch otáček, to nezní hezky. Tohle může bejt pro ten spalovací motor rychlá smrt. Ale kolik uživatelů bude takhle přemýšlet? A o tomhle vůbec nikdo nemluví, jako by tento problém neexistoval. A v zimě, aby se olej vyhřál na provozní teplotu, to je klidně i více jak 25km. Na druhou stranu, když bude uživatel přemýšlet a mít tohle na paměti, tak zase naopak může tomu motoru prospět, když si bude manuálně nastavovat režim, aby minimalizoval studenou jízdu.  Ty to máš 40km, to by jsi mohl dát celou trasu jen elektricky a doma a v práci nabíjet do plnejch. Takže pro motor zase naopak pozitivní.
×
×
  • Create New...