Zdravím všechny škodováky.
Pročítal jsem nejčastější poruchy a vlákna, spousty podobných problémů jsem našel, ale přesto mi ten můj přijde specifický. Případně mě tedy omluvte, že vytvářím nové vlákno.
Takže k věci. Nedávno se mi okta (1.8T AGU) začla dusit při volnoběhu na neutrálu. Otáčky padaly pod normál až se auto udusilo. Cukal i plyn, auto žralo ale netáhlo, pak cuklo zabralo a znovu. Diagnostika ukázala nějakou klapku u palivovýho čerpadla (údajně teda, autům moc nerozumim, tak prosim s citem na mě :D). Výměna palivovýho čerpadla za nové. Chvíli ok, možná jen štěstí, a začlo to znova, výměna nějakého teplotního čidla. Chvíli zase ok, auto pak třeba týden stálo, nepotřeboval jsem jezdit, skočil jsem do něj a znovu. Zrovna jsem měl mít technickou (to už je teď, pár dní zpět), auto šlo k mechanikovi, udělaný rozvody, oleje, filtry, udělal s tim emise, technickou a všechno bez problému. Ptal jsem se na ty hadice, co se tady dost řešily a prej je všechno měněný. Plazil se pod tim tak snad by si musel všimnout, kdyby něco nebo ne? Skočil jsem do toho a nyní to dělá znovu. Zvláštní je, že to dělá opravdu jen někdy. za posledních 150 km asi dvakrát. Vždycky při neutrálu a volnoběhu, čekání na semaforu a podobně. Při jízdě už necuká, alespoň to neregistruju. Stojím u auta, normálně běží pár minut, kecal jsem s kamarádem a najednou se začne dusit, padají otáčky až chcípne uplně. Nastartuju a zase beží normálně. Nedokážu v tom najít nic, co by to způsobovalo, že by se to dělo jen někdy nebo kvůli něčemu. Jsem z toho už pěkně zoufalej, ani ten mechanik už neví, čim by to mohlo bejt.
Tak prosím o nápady, rady, co zkusit, nebo nezkusit, už jsem opravdu zoufalej.
Díky moc.