Přejít na obsah

Korkmaz

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Informace

  • Zájmy
    VW Golf 6 1.4 TSI CAXA

Návštěvy profilu

307 zobrazení profilu

Korkmaz's Achievements

0

Popularita

  1. Odpovím si sám: Ano, pasuje to a s olejovym čerpadlem nebylo potřeba dělat nic, respektive měnit. Kritérium se dá zjistit dle ETKy, pokud tam máte řetěz olejového čerpadla 03C115225A a kolo 03C115121J (což se na golfy dávalo od přechodu na 6. generaci, takže od srpna/září 2008), tak není třeba ho měnit a postačí ta céčková opravná sada. V sadě ale nejsou žádné šrouby či těsnění. Minimálně šrouby na obou vačkách a klice by si zasloužili vyměnit - když už se to rozdělává. Pozitivní je, že to ozubené kolečko kliky se nemusí lisovat a drží tam šroubem skrz pouzdro a drážku. Doporučuji současně vyměnit olej, jelikož se prý sundavá vana, takže koupit i těsnící tmel. Sakum prásk s olejem a novým drážkovým řemenem to stálo 13K, ovšem v neorigo dobrém servise, jelikož VW odmítá tu sadu osadit - snad budete mít větší štěstí u škůdky. Zdar a sílu. Po výměně chrastění ustalo a zlepšil se i chod motoru: nižší hlučnost, plynulejší zátah. Byla to sice drahá sranda, ale asi to mělo smysl, jelikož řetěz už byl kapku vytahaný a kolečko na klice bylo lehce opotřebené
  2. Zdravím, jsem sice golfák, ale CAXA motor spolu sdílíme. Zaujala mě ta opravná sada jak píše Cosby. Ptal jsem se na ní ve VW a prý k tomu motoru konkrétní oficiální sada neexistuje a jde to udělat jen na díly - udělali mi nabídku dle VINu a cena je holt mnohem vyšší (6k za rozvody + 15k za přestavovač vačky). Dotaz: Kupoval někdo tu sadu? Konkrétně tu 03C198229C, jelikož prý mám 18/18 zubu na klikovém kole a ta sada obsahuje kolo s 19/18 zuby - nemusel bych pak měnit i pohon olejového čerpadla. Na netu je jen málo eshopů (když nepočítám ruský) co jí mají a někde se tam liší fotky obsahu a mě právě jde o to, zda tam jsou šrouby a těsnění nebo ne?
×
×
  • Vytvořit...