Přejít na obsah

pkysela

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

238 zobrazení profilu

pkysela's Achievements

0

Popularita

  1. Tak dnes mi volali ze servisu. Změřili kompresy a ve 4. válci byla hodnota 9. Motor potkaný není, rozvody byly v pořádku, sání čisté a problém byl nakonec ve vstřiku 4. válce který odešel.
  2. To zatím nevím...ale jakmile dostanu vyjádření ze servisu, dám vědět.
  3. Změna oleje nebyla, dávám standardně Shell Helix Ultra 5W 40. Smutný to je...kupoval jsem tuhle motorizaci s tím, že už má vyřešené problémy s rozvody a má modifikované pístní kroužky. Uvidíme, co na to řekne autorizák.
  4. Děkuji rayx za odpověď. Svíčky jsem měnil v 60 tis., takže tam problém neočekávám. Olej dolívat nemusím, spotřebu odhaduji do 0,5L na 15 tis....tam problém taky nebude. Olej jsem měnil před 2 týdny a na měrce je na max. Nic evidentního tam nevidím a proto to celé nechápu. Každopádně jsem nechal auto v autorizáku nech se mi na to podívají a za pár dní snad budu moudřejší.
  5. Zdar chlapi, jsem tu nováček, tak snad nebudu porušovat pravidla přidáním svého příspěvku. Včera na cestě po dálnici mi auto cuklo, rozblikala se oranžová kontrolka elektroniky motoru vč. kontrolky EPC, auto se začalo chvět, poklesl výkon... zastavil jsem auto na nejbližší benzince a všiml si z výfuku velký a smradlavý modrý kouř. Auto jsem chvíli nechal stát a pak zkusil znovu nastartovat…jen točilo ale nechytlo. Už tu někdo o podobném případu psal. Vlastním Octavii 1.8 TSI, 9/2012, 87 000 km...takže rozvody to s největší pravděpodobností nebudou. Olej měním každých 10 tis. km, vzduchový i palivový filtr nový, do benzinu přidávám VIF. O víkendu jsem byl na Slovensku v oblasti kde se nachází hodně kun…možná, že se jedna z nich nastěhovala do motorového prostoru a nadělala tam neplechu...nebo se bude jednat o vadní vstřik. Co si o tom myslíte? Děkuji za odpovědi.
×
×
  • Vytvořit...