Přejít na obsah

Nosnx

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Nosnx's Achievements

0

Popularita

  1. Dík pánové za názory. Osobně si také myslím že je to venkovními teplotami a těmi krátkými vzdálenostmi. Olej v chladicí nádobce není, kapalina v ní při běžícím motoru nebublá a olejové měrka je také jen od oleje. Auto trošku kouří ale to přisuzuji vysrážené vlhkosti ve výfuku. Po delší jízdě bez kouře. Setkal jsem se s informaci, že by příčinou mohl být vadný termostat nebo odvětrání motoru. S tím termostatem nevím jestli je to možné. Auto se mi zahřeje stejně rychle jako v létě a nepřehřívá se, takže si myslím, že mam termostat v pořádku. Co se týče toho odvětrání, nejsem expert ale něčím takovím je BWA motor vybaven? Vím že to má nádobku s aktivním uhlím a PVC ventil ale to by na tu vlhkost nemělo mít vliv, pokud se nepletu??
  2. Zdravím před pár dny jsme si všiml bíle hmoty na spodní straně olejového víčka. Hledal jsme informace na internetu a může to být od vysrážené vlhkosti z krátkých tras po prasklé těsnění pod hlavou. Má s tím někdo zkušenosti? Denně dělám krátké vzdálenosti do 8 km jedna cesta, takže se sotva ručka teploměre dostane na 90. A je pravda, že minulé týden byli zde teploty do 5 stupnů přes den (nežiji v ČR). Auto nekouří, chladící kapalinu jsem dolévat nemusel co to auto mám což je cca 7 měsíců. Má někdo s tímto problémem zkušenosti? Najeto mám kolem 213 000 km. Díky za rady.
×
×
  • Vytvořit...