Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

2.0 TFSI (147 kW)

51 topics in this forum

  1. Spotřeba 1 2

    • 55 replies
    • 22 561 views
    • 315 replies
    • 108 588 views
  2. Technická data

    • 4 replies
    • 9 005 views
  3. Vysoká spotřeba

    • 2 replies
    • 555 views
  4. Blbne topení

    • 7 replies
    • 347 views
    • 2 replies
    • 374 views
  5. CHYBOVY KÓD

    • 0 replies
    • 132 views
  6. Olej do rs

    • 2 replies
    • 624 views
    • 2 replies
    • 530 views
  7. Horší starty

    • 0 replies
    • 197 views
    • 1 reply
    • 970 views
    • 3 replies
    • 1 519 views
  8. Turbo KIT K04 (S3)

    • 14 replies
    • 9 686 views
    • 3 replies
    • 1 964 views
    • 0 replies
    • 670 views
  9. Dotaz prosim o odpoved.

    • 5 replies
    • 778 views
    • 3 replies
    • 3 221 views
  10. Natural 98 1 2

    • 37 replies
    • 18 837 views
  11. Dlouho se zahřívá

    • 3 replies
    • 1 343 views
    • 2 replies
    • 1 315 views
  12. kit sání

    • 4 replies
    • 3 134 views
    • 8 replies
    • 2 176 views
    • 19 replies
    • 7 224 views
  13. Blow oof ventil

    • 2 replies
    • 1 857 views
  14. Přestavba na LPG 1 2 3 4 6

    • 150 replies
    • 33 325 views
  15. Kliková hřídel

    • 1 reply
    • 1 345 views
  16. Ztrácí se olej

    • 2 replies
    • 1 742 views
    • 0 replies
    • 1 423 views
    • 2 replies
    • 2 279 views
    • 1 reply
    • 1 943 views
    • 2 replies
    • 2 139 views
    • 0 replies
    • 1 506 views
  17. kompletní rozvody

    • 20 replies
    • 11 283 views
  18. Spínání turba

    • 2 replies
    • 1 890 views
  19. Životnost motoru

    • 7 replies
    • 6 152 views
  20. rady pred koupi 2.0 TFSI

    • 1 reply
    • 2 217 views
    • 5 replies
    • 2 378 views
  21. Koupě RS 147KW

    • 17 replies
    • 5 049 views
  22. Problém s motorem diagnostika VAS

    • 3 replies
    • 4 376 views
  23. Batéria

    • 3 replies
    • 1 890 views
  • Příspěvky

    • Clovece, na to ja nemam srdce - to bych mohl rovnou nechat zapnuty stop-start... Jsem zvykly se k tomu chovat tak, jak bych chtel aby se lidi chovali k autu ktere ja koupim jako ojetinu. Ja si i na rizeni sundavam prstynek at nedrbu tu nappu na volantu. Nezavisle topeni je v hybridnim ecku automaticky
    • Ale tak třeba to ty hybridy mají. Jenže zase, smysl dává pouze elektrický ohřev oleje. A opět to zkrátí dojezd. Jinak Mercedes třeba do Ečka dává vzduchové nezávislé. To pro mě bylo překvapení. Nikdo moc neví, co tam vlastně je, respektive nepočítej, že to dealer ví nebo i importér, ale já to jednoznačně vím, protože to používám a stačím kouknout na teplotu vody a oleje a je jasno. To mě trochu mrzí, ale u mě to tak nevadí, protože jezdím štreky a to teplovzdušn zase sežere méně nafty.
    • Ahoj. Mám problém po odstavení vozidla 5+ hod. Chytne až po 20s, menší hluchý místo na plynu, následně 2km jízdy, potom cukání a následně chcípne motor. Staruju zase cca 20s, potom vše ok. Při jízdě a naslednejch startech vše bez problémů. Problém se vrací zase po odstavení vozidla 5+ hod. Počítač nic. Díky za radu.
×
×
  • Create New...