Jump to content

2.0 TFSI (147 kW)


63 topics in this forum

    • 323 replies
    • 157.1k views
  1. Spotřeba 1 2

    • 55 replies
    • 27.5k views
  2. Technická data

    • 4 replies
    • 11.1k views
  3. Ubývání oleje

    • 8 replies
    • 602 views
  4. Chyba P0011

    • 1 reply
    • 645 views
    • 1 reply
    • 533 views
    • 5 replies
    • 3.7k views
  5. BWA žere moc oleje

    • 3 replies
    • 752 views
  6. Chyba P0441

    • 0 replies
    • 1.1k views
    • 3 replies
    • 2.7k views
    • 2 replies
    • 1.3k views
    • 4 replies
    • 2.2k views
  7. Hodnota vstřiků.

    • 1 reply
    • 903 views
    • 0 replies
    • 838 views
  8. Koupě RS 147KW

    • 20 replies
    • 6.5k views
    • 4 replies
    • 2.2k views
    • 1 reply
    • 738 views
  9. Chyba motoru (bwa)

    • 4 replies
    • 1.8k views
  10. Blow ventil

    • 0 replies
    • 851 views
  11. kompletní rozvody

    • 22 replies
    • 19.2k views
  12. Vysoká spotřeba

    • 2 replies
    • 2.1k views
  13. Blbne topení

    • 7 replies
    • 3.2k views
    • 2 replies
    • 1.5k views
  14. CHYBOVY KÓD

    • 0 replies
    • 1.1k views
  15. Olej do rs

    • 2 replies
    • 2.3k views
  16. Horší starty

    • 0 replies
    • 836 views
    • 1 reply
    • 2.2k views
    • 3 replies
    • 2.6k views
  17. Turbo KIT K04 (S3)

    • 14 replies
    • 11.7k views
    • 3 replies
    • 3.3k views
    • 0 replies
    • 1.9k views
  18. Dotaz prosim o odpoved.

    • 5 replies
    • 1.5k views
    • 3 replies
    • 5.5k views
  19. Natural 98 1 2

    • 37 replies
    • 23k views
  20. Dlouho se zahřívá

    • 3 replies
    • 2.1k views
  21. kit sání

    • 4 replies
    • 3.8k views
    • 8 replies
    • 3.7k views
    • 19 replies
    • 10.8k views
  22. Blow oof ventil

    • 2 replies
    • 2.5k views
  23. Přestavba na LPG 1 2 3 4 6

    • 150 replies
    • 38.4k views
  • Příspěvky

    • Ahoj, Snad nebude vadit když tohle téma ještě otevřu a že nemám škodu ale vw se stejným motorem, konkrétně Golf 5 BKD 2004. Jedná se mi o to, při zahřátem motoru "těžkopádně chcípá". Nedávno se mi rozsvítila kontrolka motoru a po diag. byla zjištěna vadná klapka. Klapku jsem vyměnil (koupil jsem FEBI), motor už nesvítí, ale jakmile se auto ohřeje na provozní teplotu, tak tězkopádně chcípne, zdá se mi i občas že je slyšet, jako kdyby klapka nedokázala držet zavřená a párkrát se pootevřela na vypnutí klíčku. Na studeném motoru, když potřebuju třeba jen kousek popojet tak chcípne nádherně. Je tedy trochu slyšet dvouhmota na sešlápnutou spojku, ale snažím se přijít na to, jestli se někdo s tímhle už takhle nesetkal i po výměně klapky. Jestli tedy jít po další klapce a tuhle vyreklamovat, i přes to, že na diagnostice už to nic neřekne, nebo se zaměřit spíš už směrem spojky a setrvačníku.  
    • Ten volant je pecka 👍
    • Právě, že 105 berou jako pracovní a termostat je taky na 105°C Vypínat by se měl kompresor až při 119°C a zapínat zas při 112°C dle příručky, kdyby docházelo k přehřívání. Jinak bez klímy drží tak 102-103,5°C
×
×
  • Create New...