Přejít na obsah

MajkyB

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

630 zobrazení profilu

MajkyB's Achievements

0

Popularita

  1. Čaute, Dneska jsem zpozoroval, že mi na mé O1 1.9TDI 81kw, najeto 244tis., na jakýkoliv rychlostní stupeň i na neutrál, za jízdy i při stání v rozmezí cca od 1750 do 2000ot. ozývá takový bzučivý zvuk. Nebyl jsem schopen rozpoznat odkud to vychází, ale je to normální bzukot. Auto jinak jede v pohodě, pod 1750 a nad 2000ot. to utichá. Nemá někdo nápad, co by to mohlo být? Díky.
  2. Najeto ma 237tkm, ale turbo je meneny cca 8000km zpet, taktze to to nebude, ale menil jsem ho, protoze uz bralo olej a myslim, ze mi zkurvilo ten EGR, protoze z nej to ted docela lita a prave mampocit, ze cast oleje, kterej ten EGR bere jde ven pres dirku a cast se tam nekde zadrzi a jak je ji vic, tak ji to plivne do motoru.
  3. Zdravím, Na své O1 ASV mám takovej, problém, mizí mi olej, cca 0,6l/1000km. Myslím, že mi to padá přes EGR (je zvenčí celej zasranej od oleje), ale občas se mi taky stane (dejme tomu jednou za 2000km), že auto při studeném startu chvíli pustí hustej, bílo-modrej dým, ale jakmile vyrazím, tak za minutku už je vše v pohodě. Normálně bych řekl, třeba pístní kroužek, nebo tak, aleto by si myslím žralo toho oleje dvakrát tolik a navíc, motor jede úplně v pohodě, jak za tepla, tak za studena, takže přemýšlím, jestli to nemůže mít spojitost spíš s tím egr ventilem, že by ten olej nějak částečně zadržoval a pak ho pustil do motoru, nebo tak něco. Co si myslíte vy? Díky :)
  4. A nebude to zatuhlá regulace lopatek turba?
  5. Zdravím, Řeším takovou záležitost, občas se mi stane, že když jedu delší trasu svižněji (naposledy Brno - Olomouc - Brno - pořád cca 140-170 km/h), tak mi pak po té, co zastavím a nechám moto řádně vychlanout po nastartování pípne kontrolka vody. Koukal jsem na to, vypnul jsem motor a otevřel kapotu. V expanzce bylo lehce pod minimem, tak jsem odšrouboval víčko a voda během odšroubovávání natekla do původního stavu - lehce pod maximem. Zajímavý je, že jsem po této zmíněné delší vzdálenosti jel jestě krátký přejezd s teplým motorem a nic nepípalo - projevilo se to až po vychladnutí. Napadlo mě, že by to mohlo být těsnění pod hlavou, ale voda v oleji není, olej ve vodě taky ne, saze v expanzce taky ne, navíc vody neubývá. Taky mě napadla vodní pumpa, nebo topení, mohlo by to být lecos. Jinak voda vždy krásně drží 90 stupňů. Našel jsem tu v jedné konverzaci, že už něco podobnýho někdo řešil, ale zmíněná konverzace vyšuměla jaksi do ztracena a nebyla tam popsána příčina. O víkendu jsem jel Brno - Ldenice - Brno - tempomat 130-140km/h - 2800ot. a nic se nědělo, voda zůstala na normálu. Tak se chci zeptat, jestli někdo nemáte zkušenosti, případně nevíte co by to mohlo být.
  6. No, ona ta pumpa tekla už dřív, bylo to tuším kvůli nějak vychýlené napínací klapce, nebo co - kvůli čemuž se měnily celý rozvody i s pumpou. Je pravda, že když chcala ta pumpa, tak se ta loužička fridexu objevovala zhruba na stejným místě co teď. Je pravda, že nedostatek kapaliny mi to hlásilo hned po nastartování a během jízdy i svižnější, kdy jsem cca 30km pořád mezi 150 a 170 kmh, tak se motor nepřehřál a chladicí kapalina má relativně normální růžovo-červenou barvu.
  7. Ok, musím to řešit bezprostředně, nebo to kdyžtak chvíli počká? A kolik při výměně těsnění, příp. hlavy mám počítat investici? Stačí v případě, že jsou nové rozvody vyměnit jen to těsnění atd. a rozvody můžou zůstat?
  8. Ahojte, Potřeboval bych prosím poradit. Mám O1 1.9 TDI 81kw, najeto cca 230K. Mám problém s únikem chldicí kapaliny, vždycky když zaparkuju se mi pod autem, konkrétně na pravém boku přední strany, cca v místech nádržky na chladicí kapalinu vytvoří malá loužička fridexu, kapalina neuniká nijak extra rychle, naposledy mi pípla kontrolka asi před 250km, dolil jsem to k maximu a teď tam je hladina cca na 1/3 mezi min. a max. Zajímalo by mně, jestli už někdo řešil tento problém. Vzhledem k tomu, že pumpu i s rozvody jsem měnil cca před měsícem, tak jsem tekoucí pumpu vyloučil. Jinak auto jede úplně v pohodě, takže mi to vážně vrtá hlavou. Teoreticky mě napadlo prasklé těsnění pod hlavou, nebo termostat. Občas když nastartuju, tak v autě zavane mírný odér nafty, nicméně to přisuzuju spíš studenému startu a větru, který mi to zespoda foukne zpět pod auto. Jinak auto topí tak jak má, takže vážně nevím. Jinak když jse se díval, tak nádržka na chladicí kapalinu byla celkem čistá. Neřešili jste to už někdo? Předem díky za odpověďi :)
  9. Tak jsem to zavezl ke známému automechanikovi a potvrdil, že je to na 99% pružina, takže to v ponělí rozdělá a zjistí co a jak.
  10. Díky, to mně nenapadlo. Jak je to v takovémto případě s opravou tj. náročnost, cena atd. ?
  11. Ahojte, Mám O1 1.9TDI 81kw a dneska, když jsem přeparkovával, tak se mi najednou od podvozku ozvala tupá rána (jako kdyby se něco utrhlo) a pak při parkování, když jsem točil volantem, tak se ozývalo další tupé bouchání z zhruba z oblasti pravého předního kola. Já osobně typuju homokinetický kloub, nebo stabilizátor, ale nevím. Nemáte někdo náhodou tušení, co by to mohlo být? Díky
×
×
  • Vytvořit...