Přejít na obsah

jumbic

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

jumbic's Achievements

0

Popularita

  1. Díky, tak to je něco čemu bych se raději vyhnul...... Testy neproběhly. Zkusím nechat udělat.
  2. Ahoj, už nevím, jak dál a než začít postupně vyměňovat díly za tisíce zkouším hledat pomoc u tady. Cca tři měsíce mi škube na volnoběh za studena motor (BMN). Po ujetí pár km a zahřátí tento problém mizí. V průběhu posledního měsíce se mi k tomu přidal štiplavý smrad venku (jakoby nespálená nafta, nebo spálený olej) a začala se ztrácet voda. Nevím zda to spolu souvisí. V květnu byly dělány rozvody i s vodní pumpou. Na jaře byl vyndán a vyčištěn EGR (důvodem byla vyskakující chyba-od té doby klid). Vstřiky jsem proměřoval. Naměřené hodnoty jsou v limitu -2 +2, tudíž předpokládám, že vstřiky budou ok. Z výfuku žádný bílý kouř nejde, nijak zvlášť to nedýmí. Víčko od oleje je ok bez bílé emulze. Narazil jsem tady na problémy s chladičem spalin. Mohl by způsobovat to cukání za studena ? Díky za rady případně
  3. Ahoj všem, potřeboval bych pomoci loni v létě jsem měnil kolektor sání z plastového za hliníkové rovnou s podtlakovou membránou. Plus byl vyndaný EGR abych jej preventivně vyčistil. K mému překvapení nebylo ani moc nutné. Následně mi v zimě začala vyskakovat chyba 012600 - řízení sacího potrubí řada válců 1. To se mi stalo asi 4x za zimu vždy když byl motor studený v prvních pár km jízdy při zrychlení. Bylo mi doporučeno vyčistit chcípací klapku. K vyčištění klapky jsem dostal letos v létě. Klapka také nebyla moc zanasena a funkčnost vypadala v pohodě. Bohužel začalo chladnější počasí a 2x mi za jízdy vyskočila chyba motoru. Po následné diagnostice jsem vyčetl následující chyby: 012600 - řízení sacího potrubí řada válců 1 regulační odchylka - Sporadická 012592 - systém zpětného vedení výfuk. plynů - mez regulace překročena Auto se chová i po vyskočení chyb normálně, po chcípnutí nijaké velké škubnutí necítím, EGR není zaslepen. Dále jsem začal pozorovat, že tak při 4-6 zařazeném řadícím stupni při zrychlování zhruba v okolí 2200-2500 otáček jsou z motoru cítit zvláštní vibrace. Zároveň mi příjde, že se mi za poslední dobu zvedla spotřeba. Např. na dálnici při 140km/h a 2500ot./min. mi dává aktuální spotřeba 7,5l. Předem díky za rady. Díky
  4. Ahoj, tak konečně jsem sání sehnal a čeká mě výměna. Vše připraveno jen bych potřeboval poradit s tím, který spodní šroub by se měl zkrátit ? Je myšlen šroub který prochází skrz sání do hlavy nebo jiný ? Díky
  5. Ahoj, děkuji za odpověď. V nejbližší době seženu hliníkové sání a udělám výměnu. Nemáš tipy na to, jak to rozebrat a co vše je potřeba sundat ? Dneska jsem prohlížel, kde všude jsou šrouby a co bude třeba všechno sundat, takže by se rada pro ujištění hodila.
  6. Ahoj všem, mám problém s mizejícím olejem, při poslední výměně oleje jsem si všiml tohoto místa z boku motoru kde zjevně olej uniká, je to přes nějakou membránu od sání, ale nevím přesně co to je. Známý mi akorát říkal, že bude na výměnu asi sání ale bohužel nic více mi k tomu nedodal. Dokázal by někde poradit s řešením ? Díky moc
×
×
  • Vytvořit...