Přejít na obsah

stnaik89

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

stnaik89's Achievements

0

Popularita

  1. Děkuji, tak sem dneska znovu očistil kontakty na baterce, zkontroloval všechny pojistky, zkontroloval kostru k motoru. Uprostřed černého kabelu od baterky (na ocku ) byla mala oxidace. Vyčistil jsem to šmirglem. Auto naskočilo na první dobrou. Vymazal jsem chyby a nechal ho bublat. Po zahřátí, a vytočení nad 2000 začali otačky opět lítat jako minule. Vypl jsem motor odpojil váhu vzduchu, misto nastartovani se ozvali jen 3 rány (asi probití) a zase nešlo nastartovat, starter se ani nehl. Pobouchal jsem lehce po startéru, snažil se jednou pootočit ale vysledek stejny opet se ani neotoči. Chyby se omezili na : 00520 - 31-00 00537 - 19-00 Mohla by to být vadná váha vzduchu nebo spíše startér? Případně kde hledat další zkrat? Je mi jasné že je to jako věštit z křišťálové koule ale i tak díky.
  2. Zdravím vás, předem se omlouvám zda jsem přehledl správné téma a vytvářím nové... Octavka 1.6 74kw r.v.97 - dal jsem ji na výměnu oleje a spojky. Po převzetí krásně chytla nechal jsem ji bublat (vyrovnání účtů s mechanikem) a pak odjezd. Jednička a dvojka krásně šli za plynem u trojky a čtyřky asi kolem 2000 otaček začalo škubání - prvně pokles výkonu - škub - přidání. Obkroužil jsem párkrát hřbitov a přivezl mu to zpět (před servisem jelo auto jako hodinky).. Koukal na to a že prý možná škrtící klapka nebo váha vzduchu se musí nastavit ale at klidne jedu dom. Po pár kilometrech uz to neškubalo ale na volnoběh běhaly otáčky od 600-1800 jako zběsilé (blikala pritom kontolka baterky) a při tom jsem si všiml že věnec volantu je o par centimetru posunuty do prava = rovný volant jízda do leva. U baráku octa chcípla a už sem ji nenahodil. Baterku jsem dal nabíjet. Další den jsem vyzkoušel i jinou baterku, auto na cca 3 pokus chytlo (altík dobíjí), otačky ustálené na 800 po protočení nad 2000 opět běhaly jak predchozí den. Pak sem auto vypl a uz nenastartoval - neotočí se ani startér - proste mrtvo. Reakce mechanika = se servisem to nesouvisi, zkuste s tím ke mě dojet... Vag ukázal toto: 00557 - 29-00 00520 - 31-00 00537 - 19-00 Nemá někdo tip co vyzkoušet? Díky moc předem
  3. Zdravím vás, předem se omlouvám pokud jsem přehlídl duplicitní téma. Hledal jsem poctivě .. :-) Cca před 2-3 týdny se začaly z octavky 1.6 74kw / r.97 (nalitano 160tis - ale spiše min. o 50tis víc) ozývat za "divné zvuky". Z jízdy se někdy ozývalo bouchání - vetšinou při nerovnostech jako by kov na kov a také vrzání (při točení volantu) či pnutí.. Težko se ty zvuky správně popisují ... Ovšem nedalo se vysledovat kdy a při čem to dělá - jezdil jsem stejné trasy a nekdy to udělalo a pak skoro týden nic a pak 3 dny v kuse ... No nakonec sem vysledoval, že by to mohly dělat čepy a tlumiče? Včera ale při jizdě 90km/h jsem chtěl začít předjiždět (rovinka), ale výkon jako by se ztratil, volant a cele auto se začalo klepat, podřadil jsem a předjel. Od té doby se auto i na volnoběh do cca 1500 otáček třepe a má divny zvuk, jako by jelo na 3 válce. Nad 1800 otáček se auto již netřepe, ale pořád je ten zvuk jiný (zdá se mi ze tam pravidlne malinko střili) ..není to ten zvuk co byl vždy.. Dnes jsem napojil VAG a žádnou chybu to nenašlo. Vizuálně to v motoru vypadá normálně, není vidět žádná praskla hadička, nikde nic nekape a necáká.. Napadlo mě / vyhledal jsem několik možností : - svíčky - zapalovací kabely - cívky - nejaký silentblok který uplně odešel ? - tlumič vibrací řemenu? Taky sem se dočetl, že oba případy doromady může dělat setrvačník ? Nenapadá někoho co by se dalo v podmínkách "před panelákem" prohlédnout a vyzkoušet ? Také bych se chtěl zeptat zda máte zkušenosti s http://www.autoschindler.cz v Ostravě Porubě? Ja to zatím dával do jiného autoservisu v Ostravě, ale ohromen sem bohužel nebyl.. Nebo pokud znáte kvalitní autoservis z ostravska za "rozumnou" cenu ? Díky moc, Standa
  4. Díky za názory, tak doufám, že jak to rozeberu nejdu tam jenom přebytečný bordel
  5. Ahoj, zkušel jsem tady hledat, ale nějak sem nic co by sedělo nenašel. Pokud bych to předhlíd tak se omlouvám. Z ničeho nic (po začátku mrazů), se ozývá ze zadu octíka divný hukot. Jeden den nic a druhý den se to z ničeho nic ozvalo. Zkuk bych přirovnal asi k tomu, jako když je kolem kola zmrzlý sníh a dře o pneumatiku. Trvá to cca do rychlosti 40km/h pak uz není slyšet nic. Pokud auto necham dojed bez brždění také není nic slyšet. Jakmile začnu dobržďovat a zastavím nebo hodně přibrzdím, při přidání plynu opět tento zvuk.. Také se tento zvuk objevu při rozjednu po stání. Napadlo mě prvně ložisko, ale teď mi to spíše příjde jako nějaký bordel v bubnu ? Díky za každou radu, zítra se chystám brzdy rozebrat....
  6. Tak, octík je po výměně Hallova snímače a po prvních pár km to vypadá že už je OK. Díky za rady ;)
  7. ještě jsem si koupil VAG kabel a zkusil sem co mi to hodí za chyby a jsou nasledující : VAG-COM verze: IHR 304.0 Autosoft Číslo dílu řídícího modulu: 06A 906 019 F Komponent a/nebo - verze: 1.6l R4/2V SIMOS HS2257 Kódodvání softwaru: 04000 Kód opravny: WSC 31480 4 Nalezeny chyby: 00557 - Tlakovy spinac servorizeni (F88) 29-00 - zkrat na kostru 01316 - rid.jedn. brzd 49-10 - bez komunikace - Sporadicky 00515 - Halluv snimac (G40) 03-00 - zadny signal 00537 - Regulace lambda 18-10 - horni hodnota dorazu - Sporadicky
  8. díky za názory, filtr už mám koupen a zítra ho vyměním. A jak prosím mužu změřit tlak čerpadla ? přes VAG ? ještě mě napadlo (z toho co tady na foru čtu) zda to nemůže být špinavá škrtící klapka a nebo váha vzduchu? když už se v tom budu vrtat at mám více teorii na vyzkoušení :-)
  9. Zdravím Vás, pokud to bude duplicitní téma tak se omlouvám, ale hledal jsem a nic podobného jsem neviděl.. Celý problém začal s unikem (později velkým) chladici kap. a také i oleje, po špekulováni to vypadalo na prasklé těsnění hlavy. Dal sem to mechanikovi. Tesnění vyměnil, hlavu nehcal natlakovat a srovnat vše vypada OK, také sem si nechal při jednom vyměnit svíčky, rozvody, olej, olejové čidlo (zde byl asi hlavni unik oleje).. Ted octik pri startu jako by praskne, nastartuje, otačkoměr ukazuje 900 nikde nic nesviti, otačkoměr nekolisa. Při rozjedu a poté při zařazení vyššího kvaltu ztratí jako by tah a poté opět jede (u pětky už snižení tahu necitim).. Dělá to při teplém i studeném motoru. Napadl mě palivový filtr? Ale nevím.. Ještě dodám že je to Octik I, 74kw, rv.98 Díky za jakýkoliv názor
×
×
  • Vytvořit...