Zdravím Vás,
pokud to bude duplicitní téma tak se omlouvám, ale hledal jsem a nic podobného jsem neviděl..
Celý problém začal s unikem (později velkým) chladici kap. a také i oleje, po špekulováni to vypadalo na prasklé těsnění hlavy. Dal sem to mechanikovi. Tesnění vyměnil, hlavu nehcal natlakovat a srovnat vše vypada OK, také sem si nechal při jednom vyměnit svíčky, rozvody, olej, olejové čidlo (zde byl asi hlavni unik oleje)..
Ted octik pri startu jako by praskne, nastartuje, otačkoměr ukazuje 900 nikde nic nesviti, otačkoměr nekolisa. Při rozjedu a poté při zařazení vyššího kvaltu ztratí jako by tah a poté opět jede (u pětky už snižení tahu necitim)..
Dělá to při teplém i studeném motoru.
Napadl mě palivový filtr? Ale nevím..
Ještě dodám že je to Octik I, 74kw, rv.98
Díky za jakýkoliv názor