Přejít na obsah

ramoes

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    1
  • Registrace

  • Poslední návštěva

ramoes's Achievements

0

Popularita

  1. Čaues pročítám si tady vaše příspěvky o prasklých převodovkách, vytečeném oleji, urvaných nýtech u diferáku.. ale zajímalo by mě jak se takové závady můžou projevovat. Moje 1.6 55KW 1997 (170 000Km) jezdí dnes a denně ale už poslední rok pozoruji podivné zvuky a za poslední dobu se situace zhoršila na tolik že to musím začít řešit i když mi servisák říkal že o nic zásadního nejde... Pokud při zařazené rychlosti pustím plyn (čím více ot/min tím horší - u nízkých se problém skoro neprojevuje) nejlépe z kopce a do alespon mírně pravé zatáčky, začnou se mi autem ozývat křupavé - drnčící zvuky ( ze začátku jsem to přirovnával k praskání dřeva u starých dřevěných lodí :D) někdy zvuky vycházejí z pravé strany mot. prostoru, jindy mám zase pocit že se ozývají středem auta od motoru až po kufr pokud pojedu zatáčku pod alespoň mírným plynem je vše OK pokud vyřadím kvalt nebo zmáčknu spojku je vše OK drnčí to opravdu jen když dám nohu z plynu a auto je nakloněno vlivem zatáčení do prava. např. na 3 při 90km/h... 5st. při stejné rychlosti je v pohodě aktuálně BUDEME měnit olej v převodovce ale co když to nepomůže.. není to celé třeba předzvěst něčeho horšího? za zmínku stojí napsat, že mi klouže spojka - i když byla 2-3 roky zpět komplet udělaná nová Sachs tak po dvou dnech povolila a nedrží na 100% - zvykl jsem si.. jezdit se s tím dá.. za jakoukoliv radu budu rád 😉
×
×
  • Vytvořit...