Přejít na obsah

tovarnik

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

392 zobrazení profilu

tovarnik's Achievements

0

Popularita

  1. Dozvěděl jsem se ,že ty zvýšené otáčky a spotřeba souvisí s vypalováním DPF, což jednotka provádí max po 465 mílích. Bylo to v manuálu k motorům EA288. Ale proč stále mizí voda nevím:-) Dal jsem to znovu do servisu. Vyvolali statickou regeneraci DPF a nezmizelo nic :-) Provedli diagnostiku všech teplotních čidel a chladícího systému..... žádný error, ani zpětně. Prý podobné věci může dělat vodní pumpa, která je u těchto motorů externě spínaná a není diagnostikovaná. Ale to by prý mělo být vidět na teploměru, protože teplota pak vylítne nahoru , což já mám stále 90°C..... Tak že mě to stálo už 2500 za servis, 1000 za nádržku a víčko a 3 litry vody za půl roku........ nikdo neví proč.... Vše vypadá OK :-(
  2. Ahoj, mám OCTAVIA 3 s motorem CKFC 2.0 TDI 110kW. Mám problém se ztrátou chladící kapaliny a to tak, že mi zmizí celá nádržka, až se rozsvítí kontrolka chybějící chladící kapaliny - vše je pryč. Stane se to jen někdy tak cca jednou za 500km. Jinak nezmizí nic. Jednou přibližně za tento interval ze zvýšej volnoběžné otáčky na cca 950, vzroste spotřeba a motor auta se začne přehřívat. Začne jít větrák chladiče - i v zimě. Teploměr však ukazuje 90°C. Voda se pak vyvaří přes uzávěr nádržky. Nádržku i víčko jsem vyměnil a je to furt stejné. Start stop motoru je v tomto režimu automaticky vypnutý. Když motor vypnu, otáčky jsou kolem 600 pak se rozjedu a zůstanou na 950.... po určité době jízdy se pak vrátěj na 650.... Nesetkal jste se s tím někdo? Byl jsem v autorizovaném servisu tam, chladící soustavu tlakovali a řekli, že je OK. Na otáčky motoru prý nemám koukat.. Tak nevím.... J
×
×
  • Vytvořit...