Přejít na obsah

DHRS1

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

385 zobrazení profilu

DHRS1's Achievements

0

Popularita

  1. Pánové děkuji za rady a názory. Onen ventil byl totálně na kaši a po jeho výměně auto jede jako nové. Byl to sice boj ho vyměnit, jelikož byly ze všech stran toho gumovýho Tčka origoš sponky a přístup jak k penězům, ale dokázal jsem to B) :palec: Když jsem to Tčko vytáhl, tak vevnitř byla hromada bordela, všude olej a ventil samotnej propouštěl z obou stran naprosto naplno. Když jsem zkoušel profouknout novej, tak jsem do něj musel fouknout celkem silou, aby se vůbec otevřel. Nebudu zatím říkat hurá, uvidíme co za překvápko přinesou další dny provozu, ale myslím, že zlo byl zažezhnáno. :pivo:
  2. Už jsem právě objednal ten T kus i s PCV ventilem. To jako jediný je zaneřáděný od oleje. Zbytek hadic je suchý a nejeví známky poškození. Měl jsem v tom hlavu asi dvě hodiny a myslím, že jsem to prošel dostatečně. Svíčky nevím jak dlouho tam byly, já s autem zatím najel necelých 20tisíc, vyměnil jsem je cca při 18ti. Myslel jsem si, že to koleno nebude nijak extra tvrdý, ale tahle měkkost mi přijde až moc. Je to opravdu hodně měkké. Jde dost hluboko promáčknout a kolem PCV ventilu neustále proniká olej. Něco jsem si i o tom PCV ventilu přečetl a právě u 1.8T tento PCV systém vede do sání (hadice za turbem směr filtrbox). Pokud tohle nebude ono tak se zaměřím na ty cívky, protože to už asi bude jediná možnost.
  3. Takže.... Prozkoumal jsem prostor pod sacími svody. Gumovej T kus je z jedné strany až tak měkej, že jde promáčknout a celkem pomalu se to vrací zpátky. Taky je docela poddajný na ohyb. PCV ventil je upatlanej od čerstvyho oleje a všechno co je pod ním taky. Koleno co vede do kliky je tvrdý jak šutr a nenašel jsem žádnou prasklinu. Hadice co vede z ventilu do sacích svodů byla už někdy v minulost měněná, ale ta je OK. Výměna ventilu a T kusu by mohla záhadu v tomto případě vyřešit. Co Vy na to? :pivo: B)
  4. Ale abych to ještě více upřesnil... Sedl do auta právě kámoš mechanik a sdělil, že to nejede jak má. Já to nepoznal, protože jsem nikdy předtím takové auto neřídil. Pak jsem byl nějakou dobu pryč a auto stálo (sem tam ho rodiče nastartovali a projeli, aby nevyšlo ze cviku). Po návratu jsem to začal řešit a zjistili jsme, že hadička vedoucí k deceleračnímu ventilu, která ovládá membránu byla odpojená. Zapojili jsme ji správně zpět a ejhle, problém byl na světě. Začlo se tedy pátrat po příčině...už se to řeší asi 5tým měsícem a pořád bez výsledku. Když je hadice odpojená, tak auto nejede, ale ani nekolísá. Diagnostika nic nevidí, takže nás ani nenasměruje na díly/hadice, kterými by jsme se měli zabývat. Po výměně turbíny a svodů se tah auta zlepšil, ale problém přetrval. Už jsem z toho fakt zoufalej :wallbash: Ale nevzdám to B)
  5. Svíčky jsem měnil až se tento problém začal projevovat. Jedna stála 275kč - Ještě zjistím co tam dal. No právě, že se mi do úplně nové váhy zatím nechce. Mám kámoše co má RSku tak to s ním proberu, jestli by byl ochoten půjčit cívky a váhu. No špatně jsem to popsal, mám na mysli to gumový téčko u PCV ventilu pod sacíma svodama. Koleno vedoucí do kliky bylo celkem zamaštěný od oleje, ale prasklý nebylo. Ten ventil samotnej byl taky zaneřáděnej od oleje a to gumový téčko je celkem naměko, ale prasklinu na první pohled nemá. Koleno vedoucí do kliky by asi taky stálo za důkladnou kontrolu. Hadice vedoucí do víka je OK. Palivový filtr jsem měnil zároveň s čerpadlem. Edit:Vážený zákazníku, pro zadaný VIN kód žádná svolávací ani servisní akce ŠKODA aktuálně neprobíhá. Takže mám smolíka :)
  6. Na svíčky nemám nářadí, takže jsem je nechal měnit v servise u kámoše, ale ten ví co a jak. Váhu jsem měl z jiného RS + přemazaný adaptační hodnoty. Odvětrávání kliky se zdá být v pořádku. Ta Y hadice co vede do ventilového víka a pak dopředu pod sání je OK. Čeho jsem si ale všiml, že v těch hadičkách jak je PCV ventil je jedno koleno trošku měkký, ale není v něm díra. Dneska ještě zkusím prohlédnout pořádně tyto hadice, jelikož zbytek jsem měl venku několikrát a je v pořádku. Svolávačku na cívky jsem neřešil, ale asi by stálo za to se na to ve Škodovce poptat. Zkusím ještě novou váhu podle vinka a uvidíme. Edit: Ono to není cukání jako cukání. spíše takové kolísání výkonu. Popsal bych to asi jako že tam něco neudrží vzduch a hned po nafouknutí to upustí, ale jediný co slyším syčet je decelerační ventil a ty jsem zkoušel 4různé. Jeden profukoval, zbytek drží v poho, ale syčí to stejně. Našel jsem i dvě dírky ve filtrboxu, ale ty nejsou odemě. Nevím, jaký to může mít vliv.
  7. Zdravím pánové, Řeším na svojí RS celkem zapeklitý problém a zoufalosti přibývá. Abych to tak nějak popsal.... Cca od 2500t. ot. začne auto "cukat" až do vyšších otáček 4500-5000, kde to zmizí. Na vyšší kvalty 4/5 je cukání intenzivnější a auto ani pořádně nezrychluje. Diagnostika vyhodila chybu ventilu N249 - mechanická. Výměna ventilu chybu nevyřešila. Hledalo se tedy dále... Vyměnil se "BoV" a chyba zmizela. Nicméně příznaky nemoci přetrvávají bez chyby na diagnostice. Proběhla kontrola hadic za motorem, vedle motoru a pod sáním (demontáž, kontrola těsnosti, zpětná montáž).Nic. Jedno kolýnko u měrky oleje je trošku změklý, ale není diravý. Samozřejmě proběhla i kontrola akčních členů, mazání adaptačních hodnot a nastavení klapky. Začal jsem tedy postupovat směrem od zadu do předu. Jako první přišlo na řadu palivové čerpadlo - stále stejné. Jako další jsem nechal vyměnit svíčky - bez výsledku. Ventil N75 - bez výsledku. Váha vzduchu - bez výsledku. Rozdělal jsem vedení od klapky k IC - nic. To samé od IC směr turbo - nic. Přišla řada na samotné turbo. Objevil jsem celkem dost prasklé svody a výfukovku od turba. Svody nové, turbo po repasu - problém přetrvává. Samozřejmě vyměněny všechny těsnění. Zjistil jsem, že když odpojím tu tenkou hadičku z horní strany bov co ovládá membránu tak problém přestane. Nepřijde mi to ale jako echt oprava... :wallbash: :wallbash: Neřešil jste tu někdo podobný problém? Ještě mě napadlo zkontrolovat vedení od čerpadla sekundárního vzduchu k filtrboxu a kombinovanému ventilu (nevím, jestli to může mít spojitost). Přemýšlel jsem i nad zapalovacími cívkami, ale jelikož problém nezlepšily ani nevyřešily svíčky ani palivové čerpadlo tak zde jsem na pochybách. Dále bych se chtěl zeptat, zda jste někdo řešili problém s druhou lambdou a to přesněji zkrat na +. Chyba přetrvala i po instalaci nové sondy. Můžou mít tyto dva problémy spojitost? Za jakékoliv postřehy, nápady a rady, které ještě nebyly vyzkoušeny předem děkuji :)
×
×
  • Vytvořit...