Přejít na obsah

tstuchlik

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

tstuchlik's Achievements

0

Popularita

  1. Ano, dokud bude fungovat, tak asi nejspíš ano... 😉
  2. Kdyby šlo jen o ekonomickou návratnost, tak bych se na to vykašlal. Ale jde mi spíš o to, že převodovky byly pro mne vždy španělská vesnice. Domeček plnej koleček 😄 . Tak se chci hecnout, vše vyčistit a (snad kromě zubů těch spárovanejch kol) zvládnout ji oživit beze spěchu a kolečko po kolečku. Nikomu to prodávat nebudu, je to spíš pro můj pocit. DRY tam teď mám taky a můžu potvrdit, že to je lepší. Jen je od minula zahnojená až hrůza. Takže si dám na léto rozborku a k údržbě přibyde i pucování... 😉
  3. Zdar fšici, takže problém s klapáním měl na svědomí ulomenej kus pojistného kroužku jednoho z ozubených kol. Asi i proto, jak málo je pravděpodobný, že praskne, tu nikdo nevěděl, co s tím je. Omlel cestou ve skříni víko diferáku a dostal se až do hnaného soukolí s diferenciálem, kde mi úplně ohlodal jeden zub a kdovíco ještě. Olej plnej pilin a totálně omlácenej a obroušenej kousek kroužku jsem našel na ozubení hnaného hřídele pro vnější ozubení diferáku. Teď si dám oraz a ovce mi jezdí s převodovkou DRY a novým olejem... Zkusím převodovku vyprat (s aviváží a na 40°C 😄 ) a samodomo zrepasovat. Budou tam vůle jako kráva a pár večerů práce... Převodová kola vypadaj docela ok a snad se mi povede ji oživit... Když ne, tak jedeme dál a žádnej stres... 😉
  4. Konny: Ano. S výměnou oleje a kontrolou a čištěním vnitřku... No uvidím - asi ve středu půjde ovce na zvedák a jukneme na to...
  5. Konny: Díky, něco takového bych od toho čekal. Kromě toho vnitřního kloubu (ten je podle mne ok)... Jen mne zajímalo, jestli se s tím už někdo někdy setkal a co to může být konkrétněji. Bez zátěže klepe, na rovině, z kopce, do kopce, po kvalitní cestě i po hrbech, bez ohledu na zatáčení... Jsem z toho kapku konsternován... A nýt to nebude - už jsou tam svorníky...
  6. Zdar a sílu, mám takovej asi větší problém - vyjížděl jsem z vedlejší cesty doleva, něco citelně bouchlo u LP kola a od té doby slyším za jízdy cvakání (podle rychlosti kola). Kdykoli uberu plyn, vyřadím, tak to zesílí, přidáním plynu při zařazené rychlosti to téměř zmizí (není slyšet). Šrouby kol ok, matice poloosy ok, tlumiče ok, klouby poloosy asi ok. Na heveru jsem zjistil otáčením LP kola na neutrál, že po každé cca 1/2 otáčce kola to slyšitelně lupne z prostoru diferenciálu a to v obou směrech točení. Při zařazeném kvaltu mi jde pootočit kolem o cca 5cm - a na kloubech poloosy to viditelnou vůli nemá. Vůle v pootočení je očividně až někde vevnitř pod přírubovým trnem pro poloosu. Vím, že na dálku to asi nevyřeším, ale tuší z vás někdo prosím, kterým směrem se vydat, po čem jít? Předem díky. https://youtu.be/kMuhjgCcaxo
×
×
  • Vytvořit...