Přejít na obsah

michalmx6

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

michalmx6's Achievements

0

Popularita

  1. Zdarec, zajímalo by mě jak se ten motor chová při klidné jízdě, jestli je to totálně hluché do 2,5tis jak je vidět z grafu? Vždycky je problém u většího turba že jsou tam pak ty prodlevy jak blázen. Je to hodně poznat od sériového turba? Originální pak zas nedá tolik nahoře, takže většinou po 4,5tis klesá krouťák.. Mám taky čipnuto od Profituningu a už mě zase láká posunout ten výkon dál. Akorát já bych asi šel jinou cestou, mám Leona FR kterého bych prodal a koupil Cupru která má v základu 300k. Jenom čipem jde na 380-400k.
  2. Napíšu něco k tématu 1,4 vs 1,8 tsi jelikož se toto téma celkem prolíná všude možně - já osobně jsem byl chvilku nadšený a pak zklamaný z 1,8 tsi - záleží v jakém autě. U 1,4 to jelo tak nějak podle očekávání. Na první dojem při normální projížďce se dynamika fakt jeví docela podobná. Jednaosmu musí člověk hodně točit aby ukázala přednost vůči 1,4 tsi. Do 4tis to auto totiž jede cca stejně. To nadšení bylo s Polem GTI 1,8tsi - s manuálem má 320Nm stejně jako Superb a k tomu je to krabička od sirek. Zklamání přišlo u Leona FR, takže u Oktávky tím spíš - ořezaný krouťák na 250Nm a větší hmotnost auta. Druhá věc je kultivovanost motoru 1,8 tsi, on je něco jako 6-ti válec, klidně a uhlazeně nabírá otáčky. I proto je možná celkový dojem takový, že to moc nejede - nezatuhuje hloupě řečeno. Pocit dělá hodně.. Pak už může zkazit dojem každá blbost, jako velké kola. Nevěřili byste jak velký rozdíl v dynamice jsou třeba 18" vs 19" kola s nárustem 3kg na kolo... Každopádně po čipu jede 1.8 tsi už fakt solidně, to se s 1.4 tsi nedá potom porovnat.
×
×
  • Vytvořit...