Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

1.8 TSI 132 kW

Vše o motorech 1.8 TSI 132 kW v Octavia 3

22 topics in this forum

  1. Škubnutí

    • 3 replies
    • 1 957 views
    • 1 reply
    • 717 views
    • 2 replies
    • 1 768 views
    • 6 replies
    • 2 592 views
  2. Repase DSG 7 DQ200

    • 6 replies
    • 2 717 views
    • 4 replies
    • 1 034 views
  3. Chip pro 1,8 TSI 1 2 3

    • 72 replies
    • 24 063 views
  4. 1,8 vs 1,4

    • 14 replies
    • 3 370 views
    • 5 replies
    • 782 views
    • 14 replies
    • 4 818 views
    • 25 replies
    • 16 779 views
  5. 1.8 TSI v O2 vs O3

    • 3 replies
    • 1 989 views
    • 15 replies
    • 3 149 views
  6. Koupe 1,8 Tsi 1 2

    • 41 replies
    • 10 235 views
    • 0 replies
    • 876 views
    • 2 replies
    • 824 views
  7. EPC 1 2

    • 33 replies
    • 7 112 views
  8. Upgrade intercooleru

    • 3 replies
    • 859 views
  9. 1,8TSI 132kW EA888 1 2 3 4 7

    • 193 replies
    • 53 727 views
  10. Tlak mazání za jízdy

    • 0 replies
    • 850 views
    • 18 replies
    • 4 387 views
    • 7 replies
    • 2 998 views
  • Příspěvky

    • Ahoj borci mám Octavii III 2.0TDi (135kW CUPA) vRS 2013 a stejný problém s prvním startem 3-4s. Nemám KESSY ani DSG. Všiml jsem si ale, že při otočením klíčku do prví polohy mi čerpadlo v nádrži nepředčerpává palivo před startem do systému. Nevím jestli je to normální a jestli by to nemohlo mít vliv na ty první starty po delší době stání ? (i jenom 24h) Jestli by mi někdo nenapsal jestli mu čerpadlo předčerpává a vlastně dotlakuje systém, mě to nedělá. Myslím že by to mohlo být i tím.
    • Hlavně s pojišťovnou když by se něco stalo. A určitě ten vyšší profil nemají octavia 1. Vyšší profil vy taky mohl pak dělat problémy při zatčení, nevejit se k tlumici atd... 
×
×
  • Create New...