Přejít na obsah

evza.jimbo

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

evza.jimbo's Achievements

0

Popularita

  1. Dobrý den, popravdě nepřišel. V dubnu to samo od sebe přestalo dělat. Jezdil jsem stejně, žádné změna na autě, nic neměněno a přestalo to. Absolvoval jsem i Chorvatsko a pořád ok. Doufám, že se změnou venkovní teploty to nezačne znovu. Video co mi to dělalo v je zde: https://uloz.to/file/F3haqN1KQRh1/vid-20190108-155314-stredni-kvalita-a-velikost-avi Pokud na něco přijdete, napište to prosím sem! Budu Vám vděčný pro případné budoucí problémy.
  2. Auto mám od září, přes známého s kompletní servisní historií ze škoda servisu. Jak jsem psal výše DPF měněno před 50 k za origo, EGR před 30 k za origo. Když probíhá regenerace, tak se otáčky drží na 950 a na těch 1100 se nedostanou (pro info). Jinak mechanik říkal, že vstřiky a turbo se zdají být v normě. Jediný co říkla, tak se mu nezdála ta teplota voda vs olej, tak na ten popud vyměnil termostat. Existuje nekdo v Brně, nebo okolí kdo by byl ochoten se na to podívat? Dojel bych a předvedl co to dělá. Do servisu na týdny to dávat nechci.
  3. Ahoj Radas, ano četl jsem. Jen nikde nebyl problém s poblikáváním světel. Zvláště ráno je to nepříjemné. Například dnes +5 °C odpoledne dojdu k studenýmu autu, nastartuji 1000 ot, pak to spadne na 800, to je ok. Ale po chvíli se začne ozívat cvakání (asi nějaké relé) z přístrojovky v levé části a začnou poblikávat světla, je to patrné v odrazu od autu stojícího předemnou. Poté se zvednou otáčky na 1100 a rozjede se sahara. Když to vypnu tak je to 2 min ok pokud stojím, když jedu tak to drží na těch 800 jakmile zastavím, ale pokud stojím déle, tak se zase rozje ta sahara a vše znovu. Po výměně alternátoru to dělá častěji. Ještě jsem si všiml, že když je to na těch 1100 tak to brzdí jakoby bez posilovače pocitově o 30 procent míň. Jen chci vědět co to je. Jestli je to nějaký čidlo, řídící jednotka, celý auto. Jak jsem psal, už jsem bezradnej. Peněz jsem do toho narval a bez výsledku. Do listopadu to jezdilo normálně.
  4. Dobrý den, prosím Vás o radu, už si nevím rady! Pokud je to špatně umístěno prosím admina o kontakt, né smazat, nebo zablokovat. Mám Octavia 2 facelift, 1,6 TDI, rv.2012 CAYC, najeto 315 000 km. Po nastartování (studený motor) začnou lehce poblikávat světla, ozve se cvakání relátek v přístrojovce, zvýší se otáčky z 800 na +/- 1100 a spustí se sahara (to i při -10°C) a odpojí se vyhřívání skel, vyhřívání sedaček. Když vypnu motor a znovu nastartuji, vrátí se otáčky na 800. Ujedu 2 km na první semafor, zastavím a zase se zvýší otáčky, spustí sahara. Tak vypnu motor a vše zase znovu. Vše se děje i při teplém motoru, jen to není tak časté. Jen se děje to, že kolísá teplota z devadesáti až na sedmdesát, ale to je asi důsledek spuštěné sahary. Světla nepoblikávají, cvakání z přístrojovky jen občas nezávisle na zvýšených otáčkách. Byl jsem v servise poprvé, hlásilo to chyba na baterii, vyměnili baterii a 2 dny to nedělalo. Podruhé v servise vyměnili nějakou kabeláž, vydrželo to jeden den ok. Potřetí v servise mi vyměnili alternátor (prý kvůli tomu poblikují světla po 300 k se nedalo divit) a termostat na padající teplotu (zase závada na baterii). Jiná tam nebyla. Změna je, že teplota rychleji vyleze na 90, ale stejně při zastavení na 5 min zase klesá k 70. Světla ráno stále poblikávají, odpoledne táké, a cvakají tam nějaké relátka v přístrojovce, nebo ten ovladač světel. Otáčky se stále zvedají, při rozjezdu je to nepříjemné, za jízdy vadí hluk té sahary. Utraceno 25 k v Škoda servisu a výsledek žádný. Prosím o jakoukoliv radu. Pokud budete mít jakýkoliv dotaz, tak napište, rád odpovím. (co mě ještě napadá - DPF měněno před 50 k za origo, EGR před 30 k za origo, za studena i za tepla strtuje na brnk, pokud nejede sahara, spotřeba max. 5,5l, se saharou i 7l).
×
×
  • Vytvořit...