Přejít na obsah

danhard

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

danhard's Achievements

0

Popularita

  1. Tak u mě byla hlavní závada, že vývody na cívce 3. a 4. válce byly kompletně zoxidovaný, jak na cívce, tak na kabelu. Prostě tam nebyl kontakt, přeskakovala tam jiskra a bylo to kompletně zarostlý měděnkou. Vývod 1. a 2. válec lesklý, bez známky opotřebení. On se ten oxid prorazí, ale protože to současně pálí do dvou válců (jenom dvě cívky), tak pálí ty zoxidované vývody hůř. Do toho se mi dostal olej do sání, protože odsávání z motoru nemá žádný filtr a když je plný výkon a mizerný olej, tak se tam dostane olejová mlha. Čistil jsem to jenom tak, že při sundaném spodním dílu sání jsem do horního dílu nasoukal hadr a vytáhl jsem ho nacucanej olejem. Teď honím další závady, čištění klapky a EGR je taky na řadě 🙂 ********************* Tak po delší době opraveno, v diagnostice se za čas objevilo kromě jiných závad i vynechávání 4. válce a dalo se to ochytnout i při testování. Prohodil jsem vstřiky 1. a 4. válce a závada se přesunula na 1. válec. Po výměně vstřiku je vše v pořádku, motor jede jako novej, po cukání ani památky.
  2. Zdravím, mám podobný problém okta 1.6 BFQ, po 110kkm trochu traktorovatější projev, při nižších otáčkách cukání. 118kkm, výměna oleje a svíček, trochu pomohlo. Na 3. válci zaolejovaná svíčka a taky zaolejované sání. Při popojíždění to má stále snahu jet na 3. válce, při plném výkonu na dálnici ale žádný problém. Teď se to po 500km trochu vzpamatovalo, ale zvýšená spotřeba, hlavně při otáčkách do 3k asi o 2l/100km, na dálnici na plný výkon se to srovná a spotřeba je jen trochu vyšší. Jsem v tom naprostý laik, je možné, že blbne jeden vstřik ? Jak se dostane olej do sání ? Všiml jsem si, že nejhorší je to na 3. válci, 2. a 4 méně a 1. je suchý. Jak funguje odsávání z motoru ? není tam do sání žádný filtr a mám tam trvale dost velký podtlak ze sání.
×
×
  • Vytvořit...