Tak u mě byla hlavní závada, že vývody na cívce 3. a 4. válce byly kompletně zoxidovaný, jak na cívce, tak na kabelu.
Prostě tam nebyl kontakt, přeskakovala tam jiskra a bylo to kompletně zarostlý měděnkou.
Vývod 1. a 2. válec lesklý, bez známky opotřebení.
On se ten oxid prorazí, ale protože to současně pálí do dvou válců (jenom dvě cívky), tak pálí ty zoxidované vývody hůř.
Do toho se mi dostal olej do sání, protože odsávání z motoru nemá žádný filtr a když je plný výkon a mizerný olej, tak se tam dostane olejová mlha.
Čistil jsem to jenom tak, že při sundaném spodním dílu sání jsem do horního dílu nasoukal hadr a vytáhl jsem ho nacucanej olejem.
Teď honím další závady, čištění klapky a EGR je taky na řadě 🙂
*********************
Tak po delší době opraveno, v diagnostice se za čas objevilo kromě jiných závad i vynechávání 4. válce a dalo se to ochytnout i při testování. Prohodil jsem vstřiky 1. a 4. válce a závada se přesunula na 1. válec. Po výměně vstřiku je vše v pořádku, motor jede jako novej, po cukání ani památky.