Přejít na obsah

Krtecek66

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Krtecek66's Achievements

0

Popularita

  1. Zdravím, mám problém s turbem u OII 1.9TDI BXE RV.2007 Padá do nouzaku jak se mu zachce, jednou 80km/h, 2000ot/min slapnu na plyn, nic se neděje, potom při předjíždění cca ve 3000ot/min vypne a výkon se rovná škodě 120. Kolikrat plný plyn, auto vytocene přes 3000ot/min a nic stále skvělé táhne, naposledy 350km po dálnici na otočku a ani jednou do nouzaku nepadlo a druhý den vesnice 40km/h a opět vypadne. Baňka jako nová, hadice v pohodě, regulace bez problémů, volně pohyblivá. A názory opravář se rozchází, jeden říká špatne turbo, celá výměna, další jen vyčistit, další čidlo plniciho tlaku. Nevím kde začít poraďte prosím, v příloze je log poslední chyby. Děkuji Log-Long.pdf
  2. Takže ještě jednou děkuji Všem za rady, problém nalezen přesně ve svazku který jde těsně pod cívkou startér ve třech sponach a husim krku. Originál izolace na svazku sporadicky. Přidávám foto jak to po rozbalení vypadalo. Třeba to někomu pomůže.
  3. Dekuji za info, nahodou nejake foto z opravy by nebylo?
  4. Zdravím, byl by někdo schopen říct jak mám vymenit tento svazek , obě cidla nová, ale ručička teploty se hne jen sporadicky , sahary stále běží od zapnutí kličku az do jeho vypnutí a VAG chyba čidlo chladicí kapaliny , signál příliš velký. Děkuji za odpovědi
  5. Čidla jsou 2 , jedno na bloku motoru v pravé části a druhé přímo na hadici chladiče.
×
×
  • Vytvořit...