Jump to content

kubikula78

Uživatelé
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

kubikula78's Achievements

0

Reputation

  1. Já nerozporuju to, že je s tím problém. Já se snažím pochopit proč a v čem je:-) U BMW chápu, že po odstranění Nikasilu by ocelové kroužky běhaly v hliníkovém bloku, což nejde. I to se běžně řeší ocelovou vložkou. U tohoto motoru je blok litina a litinové bloky se naprosto běžně přebrušují. V čem je jiný? A za vložky se omlouvám, překouknul jsem se, na tenhle motor asi fakt nejsou.
  2. To je blbost.Oversize pisty se normalne delaji...Kolbenschmidt,ZRP treba.Navic Mahle a Goetze dela suche vlozky,takze by nemel byt problem prevrtat a prevlozkovat.
  3. Ahoj všem, protože zvažuji auto s tímto motorem pozorně jsem pročetl toto vlákno....a nejde mi do hlavy jedna věc zde hojně probíraná...a to výbrus. Je nějaký důvod zde probírané nemožnosti výbrusu? Dle specifikace EA888 je blok motoru cast iron, tedy litina. Problém s Nikasilem, Alusilem atd. je třeba u některých BMW, kde je blok hliníkový, ale zde je litina a litinové bloky se vybrušují naprosto běžně napříč značkami. Díky za názory.
  4. Ahoj, Octavii II mám od jara a od začátku pozoruju silné bouchnutí od zadní nápravy, zejména při rychlém odlehčení, přejezd retardéru, kanálu díry. Když pomalu, tak nic.Když rychleji,tak náprava jak skočí dolů,tak bouchne. Po koupi jsem byl u kamaráda na STK, zatřásl autem,jediné,kde byla vůle byly kosti stabilizátoru. Ty jsem vyměnil, spolu s tlumiči, pružinami,horním uložením a oběma ložisky. Nyní nulové vůle. Nemáte někdo podobnou zkušenost? Podotýkám, že auta nějaký pátek opravuju, používám kvalitní díly a vím, co dělám:-) Napadla mě jedna věc...cca 3 roky zpátky původní majitel nechal dělat komplet repasi zadní nápravy....Lemforder a Febi....co když to někdo utáhnul svěšené a ne pod zátěží? Geometrie kontrolována v autorizáku, hodnoty ok. Díky. Kuba
  5. Prodám radio Stream MP3, perfektní stav, komplet doklady, auto mám od kamaráda a prvního majitele. Měním komplet ozvučení, nevyužiju ho. Na ceně se dohodneme, spíše symbolická.
  6. Tak asi vyřešeno. Přehlídnul jsem v DP, že musí být plná nádrž, já měřil těsně než se rozsvítila rezerva. S plnou nádrží mám 435 mm, má být max 429 mm.....6 milimetrů asi nemá cenu řešit.
  7. Ahoj všem, potřeboval bych poradit od zkušených:-) Měnil jsem na svojí Octavii 1,9 4x4 zadní tlumiče a pružiny. Tlumiče originál ze Škoda díly, pružiny Bilstein z téhož krámu. Vybráno dle OE čísla, který mi řekli v autorizáku. Mám podvozek se zvýšenou světlostí, PR číslo 2UB. Takže díly mám 100% správné. Podotýkám, že utaženo jak má být, v zátěži, nejsem nováček. Po namontování je rozměr "a", tudíž mezi lemem blatníku a středem kola 450 mm, obě strany naprosto stejně. Ovšem dle servisního manuálu má být 419 +- 10mm. Takže jsem o nějakých 20 mm výše od povoleného maxima. Nevíte někdo, čím to může být? Díky. Kuba.
×
×
  • Create New...