Přejít na obsah

em74

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    0
  • Registrace

  • Poslední návštěva

em74's Achievements

0

Popularita

  1. Měl jsem podobný problém s Fel.II 1,6, nejdřív to co píšeš (blikající červ.kontr.oleje), později po rozvodech i cvakání při del.cestách a po cca 35-40 km i mlácení z motoru. Tam kde mi dělali auto, chtěli ať přijedu až to bude dělat, jinde mi poradili dle poslechu motoru po nastartování (byl v klidu) ať zkontrolují tlak oleje, ale určitě ať sundají vanu (dekl) pod motorem. Výsledek : po výměně oleje (pův.majitel byl asi zvíře/dobytek/hovado apod.) se začal uvolňovat karbon (jinde jsem četl že to ani nejde, musí se mechanicky čistit) ale hlavně sítko olej.pumpy bylo z 97% ucpáno karbonem/nějakým bordelem), od té doby mi to nedělá jen hydroštely jsou po tomto "fiasku" asi "chycené" a nejsou už tak tiché a po zahřátí a delší jízdě mají sklon "klapat" (u mě klapání při vyjímečně blikající kontrolce přešlo v mlácení (kontrolka při mlácení neblikala)). Tedy mají pravdu s radou tlaky změřit, staří mechanici vždy při x-té výměně sundávali automaticky víko / vanu a kontrolovali + čistili, dnes bohužel se nikomu nechce...cena/čas/peníze apod. důvody ale taky pohodlnost (co si budem povídat...však jsou tam kontrolky/čidla, tak proč dělat práci navíc...). Karbonu tam prý bylo (v mém motoru u Felicie) vidět kam oko dohlédlo (asi ho tam mám krom sítka dosud) a i při rozvodech přiznali že ho tam v motoru 1,6 AEE bylo nečekaně mnoho, vyčistili sítko a vanu a motor od té doby krom startu s kontrolkou nebliká
×
×
  • Vytvořit...