Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

OuCee

Uživatelé
  • Content Count

    0
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutrální
  1. Zdravím, moc prosím o pomoc s problémem, se kterým si už opravdu nevím rady. Na mojí Octavii RS s motorem BMN mě dřívě trápilo padání do nouzového režimu, kterému předcházela signalizace kontrolky motoru a začalo blikat žhavení a celá tato paráda byla doplněna hláškou "Motor do dílny", poté nastal již zmíněný nouzový režim. Nakonec jsem se tedy dočetl, že problém je v plastovém sání a v jeho vířivých klapkách, tak jsem tedy vyměnil plastové sání za hliníkové, samozřejmě s novým těsněním a podtlakovou membránou a problém na pár měsíců ustal. V poslední době se ale děje skoro to samé, rozsvítí se kontrolka motoru a po chvíli začne blikat žhavení, motor do dílny, ale do nouzového režimu auto nepadá a jezdí, řekl bych normálně, žádné ztráty výkonu moc nepociťuji. Včera jsem nechal auto napíchnout a vyjely mi tyto chyby (v momentě, kdy bylo auto připojené na diagnostiku zrovna ale blikalo jen žhavení): P3138 - Variabilní přivod rozdělovače, ventil přepínače, rozdíl regulace - Trvale P0299 - Kapacita plnícího turbokompresoru nedostatečná - přerušovaný Už jsem z toho opravdu na prášky, nikdo v servisech nic neví a ani nevím, kde a čím pokračovat. Napadá mě ze startu nechat vyčistat EGR ventil, ale když čtu různé diskuze, tak čtu, že to může být milion věcí, od DPF, přes podtlakovou regulaci turba, tlakové hadice až po ten EGR. Za každou radu budu maximálně vděčný, předem moc děkuji! 🙂
×
×
  • Create New...