Jump to content

autozrout

Uživatelé
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutrální

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ahoj, ano, byla to spojka s dvojhmotou. Sjetá úplně "na kost".
  2. Ahoj, Čím to tedy nakonec bylo? Mám řekl bych podobný problém, ale moje klepání je hlasitější. Motor též BLS. Dělá mi to za studena i při zahřátém motoru. V motorovém prostoru to slyšet nejde (hlasitý chod motoru). Jde to slyšet v interiéru vozidla a je to spíše u levého kola (tady také bylo video pořízeno). U pravého kola to téměř také slyšet nejde. Při vypínání motoru mám pocit, že se ona vadná součástka rozsype (dle zvuku). Dříve ten zvuk nebyl tak hlasitý a pouze jednou za čas. Nyní to pozoruji pokaždé, když vyřadím. Pokud sešlápnu spojku, tak to ustane. Mechanik naznačuje, že to bude
  3. Dobrý den, Podle návodu zde: https://club.autodoc.cz/manuals/vymena-predni-perovaci-jednotka-skoda-octavia-1z5-navod-9921 si chci vyměnit přední tlumiče na mém autě. Avšak nerozumím kroku 26: jaký speciální nástavec mám použít na odstranění tlumiče? Kde bych tento nástavec koupil? Stejně tak krok 34: kde mám sehnat nástavec č. 21 s dírou na imbus č. 7? A proč se potom v kroku 43 používá na dotažení nástavec č. 22 v kombinaci s imbusem č. 6? Děkuji.
  4. Zdravím, dneska ráno jsem se marně snažil nastartovat auto. Čtyři dny jsem s ním nejel. Změřil jsem baterii - multimetr ukazoval 6V. Baterii jsem dobil na 12,6V a začal jsem pátrat, proč se mi vybila. Měřil jsem odběr proudu. Jakmile zhasnul maxidot, tak multimetr ukazoval 0,48A. Vyjmul jsem všechny pojistky a multimetr se zhaslým maxidotem ukazoval 0,38A. Na internetu jsem dohledal, že v tomto stavu by měl být odběr do 0,1A. Kde hledat problém, když pojistky nenapověděly?
×
×
  • Create New...