Přejít na obsah

Filip1.9tdi

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Informace

  • Auto
    Octavia I

Návštěvy profilu

474 zobrazení profilu

Filip1.9tdi's Achievements

0

Popularita

  1. Do Escape6 jsem psal,zezačátku jednání super,omluvili se,že byl přiložený špatný návod,zaslali nový. Odpověděl jsem jim,že přesně podle toho nového schématu mám budík zapojený,ale stále neukazuje,bohužel však bez reakce už týden...
  2. Napsal jsem do Escape6,kde se stala chyba,jelikož jsem to takhle koupil. Tak uvidíme,jak se vyjádří a jak se to vyřeší 🙂
  3. A toto čidlo tlaku mám,jsou na něm však jen 2 konektory,na zelený od budíku a kostra. Nevím kam bych měl připojit ten hnědý,jak je napsáno ve schématu...
  4. Filip1.9tdi

    6Q swap

    Co se týká spotřeby nevím,nějak to neřeším a je to hodně o stylu jízdy. Však otáčky šly rapidně dolů,na dálnici na 6Q 140km/h a 2050otáček,to mi přijde bomba 🙂 hlavně i maximálka je o něčem jiném,to se nedá absolutně srovnat s 5Q. Maximální rychlost byla taky jedinej důvod,proč mě to lákalo. S tou převodovkou z fábie to není žádná sláva,bavil jsem se o tom s lidma co dělají seriózní úpravy a jsou na CZ scéně dost známí a ti to hned zavrhli,že je to blbost takhle předělávat držáky,však osobní zkušenost stím nemám,tak nemůžu posoudit. Za mě je 6Q lepší,hlavně co se týká větší spojky,co udrží víc NM. Pod 200hp bych do toho však nešel.. 🙂
  5. Schéma mám,ve schématu je však popsáno 6 kabelů,já mám jen 5... červený-stálý 12V,bílý-spínané 12V, černý-kostra,oranžový-pokud chcete červené podsvícení(ten mám odpojený,chci modrý budík) a zelený se připojí na G na čidle. Na čidle je ještě WK a to je kostra. Nevím v čem může být problém.. pokud by byl ochotný někdo poradit,tak budu moct rád,případně můžu vyfotit třeba jak to mám zapojené,nebo schéma. Je mi však divné,že všechny ostatní budíky jsem zapojil bez problémů,tento jediný mi prostě nejde.. 😞
  6. Filip1.9tdi

    6Q swap

    Je o tomdle mnoho a mnoho článků na DP a pod,nikde však nebylo vše uplně dobře vysvětlené. Věci potřebné pro přestavbu: převodovka,komplet spojka,silenblok motoru,servo hadice,servokapalina,spojkový váleček,poloosy z 6Q,startér z 6Q.Sehnal jsem si převodovku z Leonu Arl-kód FMH. Vyměnila se převodovka+spojka,vše bez problémů sedí. Problém nastává s hadicí serva,všude jsem četl,že stačí ohnout. Mě při ohýbání však praskla a navíc i přes ohnutí,je to taková fušérská práce... Proto jsem si nechal vyrobit na míru hydraulickou opletenou hadici,stálo mě to cca 500kč,dokonale to sedlo do držáků původní trubky a i to vypadá skvěle. Musí se vyměnit silenblok motoru,jelikož 6Q ho mají zesílený. Nejlepší koupit nový cca 2500kč. Musí se měnit spojkový váleček-ten co je v motoru,já použil z druhé ruky a bez problémů. Většina článků zmiňuje i nové táhla převodovky,to však není pravda,stačí vyměnit ty plastové,černé konce. O tom jak se mění poloosy atd se tu rozepisovat nebudu,to je všem jasné. Chtěl jsem hlavně sepsat potřebné věci k přestavbě. Cenově mě to vyšlo na cca 15K. Dával jsem rovnou i novou reakční vzpěru a do ní silenbloky Powerflex. Pro každého ale doporučuji se nejdříve zamyslet,jestli má pro tuto přestavbu dost výkonu,jelikož auto hodně zlenivý. Kdybyste měli ještě nějaké otázky,tak pište,vše rád vysvětlím 🙂
  7. Filip1.9tdi

    6Q swap

    Pořád tě to zajímá? Nedávno jsem to dělal,tak ti kdyžtak můžu rozepsat co je vše potřeba 🙂
  8. Ahoj,chtěl jsem se zeptat,mám budíky Prosport premium-digitální. Budík na tlak oleje se zapojuje zelený kabel na G na čidle a WK je kostra čidla. Od G z čidla jsem natáhl kabel a propojil ho se zeleným z budíku. Budík funguje,však jen problikává a neukazuje. Čidlo jsem vyměnil za nové,jelikož jsem myslel,že je chyba v něm,problém však přetrvává. Nevíte někdo čím to může být prosím? Nebo nemáte foto,jak to máte zapojené vy? Ostatní budíky(teplota oleje,EGT,tlak turba) fungují normálně. Předem moc děkuji za rady.
×
×
  • Vytvořit...