Přejít na obsah

Kobli

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kobli's Achievements

0

Popularita

  1. Ahojte, jsem laik, tak si i laicky zeptám. Jak vysoká teplota brzdových kotoučů je normální? Všiml jsem si, že všechny 4 kotouče mám po jízdě docela dost horké, ať brzdím víc nebo míň. Je mně jasné, že destičky na kotoučích vytvářejí teplo, ale jak vysoká teplota kotoučů je normální? Levé zadní přitom hřeje ještě o něco víc, než ostatní. Brzdič i desky jsem nechal vyměnit, kotouč je však pořád o něco teplejší, než ostatní. Brzdovka je měněná cca před 14 dny. Minulý týden auto viděl technik (při jiné příležitosti), ale říkal, že kolo přidřené není. Ještě se chci zeptat, jak těsně přiléhají destičky na kotouče, když auto stojí, tedy když nebrzdím? Děkuji za odpovědi.
  2. Omlouvám se, O2 mám krátce, tak ji ještě dobře neznám. Dnes brzy po studeném startu velký kouř a smrad, hned po pár km jsem stavěl a jel naplno ventilátor - dokončování regenerace DPF??? Hned jsem jel tedy dál cca 40 km. Je možné, že se mně regenerace spustila tak bezprostředně po startu? A jak poznat, že úspěšně proběhla a skončila?Díky.
  3. Prosím o radu. Zakoupil jsem Octavii 2, 2.0 TDI, 103kw, r.v. 2010 teprve před pár dny, tzn. s autem se seznamuji. Omlouvám se za možná stupidní dotaz. Rád bych jezdil úsporně a šetrně k motoru. Jde mně o doporučené řazení rychl. stupňů na displeji. Mám dodržovat doporučené přeřazení na vyšší rychl. stupeň? Osobně mám pocit, že bych řadil o něco později. Dále jsem si nepovšiml, že by ukazatel dával kromě šipky nahoru také šipku dolů - doporučení zařazení nižšího stupně. V návodu se píše, že by to tak mělo být. Mně ukazuje pouze řazení směrem vzhůru. Díky.
×
×
  • Vytvořit...