Přejít na obsah

renkoll

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

renkoll's Achievements

0

Popularita

  1. Neviem ako je na tom nadobka. Ten ventil som chcel pozriet ale ide do neho ta tvrda hadicka a neviem ju vytiahnut, nechcem to nejak podzubat ale urcite to dam skontrolovat. Rozvody mi menily kvoli tomuto problemu a auto mi odovzdali v rovnakom stave s akym som ho priviezol len lahsi o 700eur a zbytocne novymi rozvodmi.
  2. To je ten najvacsi problem. Nikoho som nenasiel a ti najlepsi su absolutne nepristupni
  3. Mal som to v servise tam vraveli ze len jeden vstrek bol zly tak vymenili len ten. Z cerpadla nemam ziadne hodnoty popravde hladam servis kde by mi zmerali vsetky data z palivovej sustavy ale nenasiel som schopnych ludi. Osobne si viem pozriet len tlak co ide do railu na diag. Ale ake hodnoty ma mat napr. na volnobehu neviem. Som laik. Hladam odbornikov alebo rady.
  4. Ahoj borci, mam problem s passatom b6 1.8 tsi bzb r.v 2009 118kw,manual,variant. Naj 128000kmProblem je s korekciou paliva na volnobeh ktora je -17. Za jazdy sa to drzi v priemere -7. Dlhodobu korekciu mam tiez -7. Ak stojim napr v kolone dam volnobeh ihned mi nabehne -17 a potom sa to prenesie aj na dlhodobu korekciu paliva ktora sa zhorsi. Takze ked uz auto vypnem a odparkujem auto ochladne,pridem, nastartujem a volnobeh je zly.Samozrehme riadi sa podla dlhodobej korekcie Auto pluje do vyfuku a chveje sa motor. Chyba p0172-bohata zmes.Vymenil som uz vsetky zapalovacie moduly aj sviecky za ngk,komplet rozvody 3 retaze napinaky,pcv ventil. V servise vymenili jeden vstrek ktory zle rozprasoval a zvazujem vymenu dalsich troch. Vymenene aj cidlo chladiacej kvapaliny. Kompresia 10.6 na kazdom valci rovnako. Zaujima ma nazor ci to moze byt aj chyba riadiacej jednotky alebo nie. Popripade stretol sa s tym niekto? Skrtiaca klapka bola cista ked som pozeral a opat nastavena. Pretesnene su aj podtlakove hadice aj saci baran. Dikicko
×
×
  • Vytvořit...