Jump to content

Jarynn

Uživatelé
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutrální

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jarynn

    Sání

    Součástku bohužel koupit nelze, pouze celé sání ve škodovce
  2. Jarynn

    Sání

    Už jsme to vyřešil, koupil jsem nový sání a po výměně jsem zjistil, že byl pouze vychozenej takovej mezikus mezi snímačem polohy a samotnýma klapkama a snímač si myslel že klapky vysí v otevřené poloze
  3. Jarynn

    Sání

    Svítí mi ta stejná chyba, ještě sem to neřešil, ale chystám se na to. Zatím to stačí jen smazat, trošku prohýbat s klapkama do krajních poloh a vydrží to asi 2 týdny. Každopádně sem rozhodlej, že funkci nechám vypnout a klapky demontuju a zaslepím.
  4. Jestli je motor po GO a byl pořádně vyčištěný tak by měl byl olej krásně čistý. Alespoň u mého motoru to tak je, ale já sem si to dělal komplet sám a opravdu sem si dal záležet abych vše pořádně vyčistil. Od GO mám najeto cca 1000+km a olej je jak novej
  5. Jestli je motor zakarbonovany tak je to normální
  6. Tak doufám že aktualizace pomůže i v mým případě
  7. @Tomas F Rozsivicuje se to po dojetí do křižovatky. Dnes ráno se to rozsvítilo a tlak oleje byl v toleranci pro volnoběh. Takže necham přehrát SW motorové jednotky a pak se uvidí co to bude dělat dál
  8. Je nějaká jiná možnost jak posoudit opotřebení uložení vačky než je vizuální ? V uložení byli jemné drážky, takže se srazily hranky a i vačky se jemně přeleštily. Po dotažení ventilovýho víka jsem zkoušel axiální vůli a žádná vůle tam nebyla. Ložisková stěna je původní. Budík už mám nahozenej a hodnoty se zdají byt v toleranci. Jen při otáčkách nad 3700 je tlak asi 3,3bar a asi od 4000tis.ot začne tlak růst s otáčkama až na nějakých 3,6 bar. Tolerance nad 3700ot. je 3-4 bary. Takže by to mělo být teoreticky v pohodě. Najel sem cca 70 km a jak na potvoru se hláška s tlakem nerožla,
  9. @rayx Jak funguje přepínání olejového čerpadla chápu. Už mám domluveno přehrání mot. jednotky. Dnes namontuji ten přídavný budík tak konečně uvidím co se děje s tlakem během jízdy a následně po rozsvícení chyby na pp. Problémem v hlavě myslíš vůli v uložení vačkových hřídelí ? Nebo může být někde prasklá v kanálku ? To by ale přece musel být olej ve vodě nebo naopak.. A hlavně by problém přetrvával pořád jestli se nemýlim
  10. Po mechanické stránce je vše ok. Vše je nové originál Škoda. Jsem mechanik a dělal sem si to komplet sám. Až teda na hlavu, tu mi dělal kámoš kterej se tím živí, ale byl jsem u toho a vím, že práce je 100%. Zítra mi přijde adaptér na přídavný budík tlaku oleje, takže po namontování chci jezdit tak dlouho dokud se to nerožne abych věděl co se reálně stane když se rozsvítí chyba. Jen teda ještě taková menší otázka, je jedno na který výstup namontuji ten měřič k budíku ? Jinak s tím SW mot. jednotky jsem tak nějak počítal a jsem rád, že jsi mě v tomhle kroku ujistil. Děkuji
  11. Zdravím, mám 1.8tsi cdaa a zobrazovala se mi hláška tlak oleje/max 4000tis.ot. namém motoru proběhla generálka= písty+kroužky Nové vyvažovaky Všechny ložiska v motoru Nové olejové čerpadlo Rozvody Veškerá těsnění a gufera GO hlavy Čidla tlaku oleje Od GO mám najeto cca 700km a hláška se zobrazila znovu. Je někdo schopny mi poradit co ještě může být špatně ? V motoru už je spousta peněz a rád bych to dál do pořádku. Děkuju za případné rady..
  12. Ahoj, nedávno jsem koupil Octavii 2 s motorem 1.8tsi cdaa. Někdy po jízdě kdy parkuju a nechám motor běžet na volnoběh vyskočí na palubáku hláška Tlak oleje/ maximální otáčky motoru 4000ot/min. Na oleji je najeto maximálně 1000 km. Čidla co jsou pod ol. filtrem jsem vyměnil a je to beze změny. Diagnostika nic nepíše. Setkal se už někdo s tímhle problémem a úspěšně ho vyřešil? Děkuji za odpovědi
×
×
  • Create New...