Přejít na obsah

Petr90

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Petr90's Achievements

0

Popularita

  1. Ta chyba se objevila jen jednou, další varianta byla rozlámaný svazek u startéru, Po výměně blikalo žhavení na přístrojovce. smazal sem chybu a od té doby se tam neobjevila. ale taď sem zjistil podle toho 8místného kodu že 00100000 je chyba lambda sondy, k tomu je napsáno že chyba nevyžaduje okamžitý servisní zásah.Zítra na to vlítnu, zkontroluju pojistku 21 v motorovém prostoru a pak rovnou po té lambdě
  2. Zdravím, Nesetkal se někdo s touto chybou. auto jede do 2000otáček líně a pak najednou vystřelí. Měnil se chladič spalin protože pískal skrz klapku, po výměně se dělalo základní nastavení. tvářilo se to být v pohodě, ale po čase začalo auto strácet dech, při rozjezdech je to otravné, rozjíždí se jak SDI a pak najednou kopanec zrovna když potřebuji přeřadit. vcds hlásí v akčních členech ventil zpětného vedeni spali N18 chybná funkce, zkusil sem výmena egr plus zakladni nastaveni-nepomohlo N75 plus ventil N345 k chladici spalin- nepomohlo kabelový svazek zkontrolován, bylo rozmackane a rozklepane u starteru, vymenen cely svazek- nepomohlo váha vzduchu zkoušena z jiné O2 -nepomohlo snímač tlaku intercooleru vyčištěn-nepomohlo
  3. Určitě bych šel po startéru, stává se že se zapeče konektor co je na cívce
  4. Měl jsem asi to samé, za studena sem nastartoval krasně, za tepla sem se bal že nenastartuju, startér se protočil, zastavil a pote roztočil ale se strašným mlácením motoru. Vyměnil sem startér a je po problému. Byl už vyběhaný a teplotou motoru se přilepil rotor startéru k magnetům a zastavil se. Je tam prej kroužek kterej když se vyběhá tak má rotor vůli. Je už asi pozdě, zkoušel si vyměnit, napínací kladku na klíňáku ?
×
×
  • Vytvořit...