Přejít na obsah

Metoděj

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    1
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Metoděj's Achievements

0

Popularita

  1. Ahoj kluci, předem se omlouvám, jestli už se to tu řešilo, každopádně já popis svého problému nenašel. Mám Octavii 2 TDi 103kw BKD. Auto mi začalo při zahřátém motoru na volnoběh cukat. Je to takové nepříjemné tvrdé cuknutí, je nepravidelné v rozmezí 5-10 vteřin. Na otáčkoměru to ovšem vidět není, ten si stále drží cca 850 otáček. Už to dělá nějakou dobu, ale nijak jsem to neřešil, jenže pak se snížil výkon vozu, někdy táhne jako blázen, někdy je znatelně línější, v podstatě necítím tah a že auto zrychluje poznám jen podle rychloměru. V poslední době jsem si všiml, že stejné trasy po dálnici jezdím, ale jen někdy, s vyšší spotřebou klidně i o 1,3 litru. Jezdím do práce každý den po dálnici 130 na tempomat. Napadlo mě, jestli by to nemohla být váha vzduchu, tak jsem dnes po práci vypnul motor (auto necukalo), odpojil jsem váhu vzduchu a nastartoval, motor běžel úplně stejně, jako se zapojenou váhou vzduchu, nechal jsem motor běžet, zapojil jí zpět a žádná změna, motor běžel pořád úplně nestejně, ani otáčky se nezměnili. Zkoušel jsem startovat se zapojenou a odpojenou a motor naskočil a držel otáčky jako přes kopírák. Značí to, že je váha vzduchu ko, nebo je to zcela normální a mám hledat příčinu jinde? Ještě jsem si všiml, že když sešlápnu při přeřazení spojku, tak otáčky se sami zvednou o cca 200, pak klesnou na hodnotu před sešlápnutím spojky a až cca za vteřinu začnou klesat, jak kdybych používal meziplyn. Předem děkuji za pomoc.
×
×
  • Vytvořit...